Gå til innhold

Hun single i venninnegjengen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et svært lite nettverk, bestående av et par nære venninner som har samboere og er gift. Vi har omtrent ingen felles venner utenom, vi har liksom bare hverandre. Som i Friends, bare at alle er gift utenom Phoebe. Heh. Jeg studerer et typisk kvinnedominant yrke, altså er det ingen menn å bli kjent med der heller. 

Jeg føler meg fanget. Tinder er min eneste måte å møte menn på, hvor alle jeg har møtt kun er ute etter èn ting.
Når blir det min tur? Jeg vil så gjerne ha en familie selv. Men jeg er ikke i nærheten av å finne en kjæreste. Jeg har bare vært forelsket en gang før og jeg er redd det aldri kommer til å skje igjen. Jeg tror ikke jeg er helt over han, heller.. og jeg er drittlei av å være hun single i gjengen. Føler meg mislykket og at tiden går fra meg, enda jeg bare er i 20-årene. Noen råd? Hvordan kan man begynne å date, uten tinder? 

Anonymkode: f0052...be9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et svært lite nettverk, bestående av et par nære venninner som har samboere og er gift. Vi har omtrent ingen felles venner utenom, vi har liksom bare hverandre. Som i Friends, bare at alle er gift utenom Phoebe. Heh. Jeg studerer et typisk kvinnedominant yrke, altså er det ingen menn å bli kjent med der heller. 

Jeg føler meg fanget. Tinder er min eneste måte å møte menn på, hvor alle jeg har møtt kun er ute etter èn ting.
Når blir det min tur? Jeg vil så gjerne ha en familie selv. Men jeg er ikke i nærheten av å finne en kjæreste. Jeg har bare vært forelsket en gang før og jeg er redd det aldri kommer til å skje igjen. Jeg tror ikke jeg er helt over han, heller.. og jeg er drittlei av å være hun single i gjengen. Føler meg mislykket og at tiden går fra meg, enda jeg bare er i 20-årene. Noen råd? Hvordan kan man begynne å date, uten tinder? 

si hei og bli kjent med personen.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Egenskap skrev:

si hei og bli kjent med personen.

Er du etnisk norsk?

• Liker 3
Skrevet

Jeg har det helt likt som deg, TS! Det suger. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal gå fram 😔

Anonymkode: 652dc...a34

• Liker 1
Skrevet

Dere må begynne med aktiviteter på fritiden. Kanskje det ikke er der drømmemannen er, men så finner dere andre single venner dere kan gjøre singel-ting med. 

Anonymkode: 5b0f3...644

• Liker 2
Skrevet

Du må ikke tenke at du ikke er i nærheten. Kanskje treffer du noen i morgen for alt du vet, han kan være rett i nærheten. Jeg har egentlig ingen konkrete tips da, det blir jo litt de klassiske greiene om å komme seg mer ut bare. 

Anonymkode: 2be42...e65

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere må begynne med aktiviteter på fritiden. Kanskje det ikke er der drømmemannen er, men så finner dere andre single venner dere kan gjøre singel-ting med. 

Anonymkode: 5b0f3...644

Jeg er ikke TS, men AB som kommenterte at jeg er i samme situasjon. Jeg er aktiv på fritiden med tre ulike aktiviteter, men typisk nok er alle disse kvinnedominert. Alle mine interesser er dominert av kvinner, og de få mennene som er der er ofte homofile eller litt sære. Skal jeg engasjere meg i en aktivitet jeg ikke har interesse for, kun pga at mange menn har samme interesse? :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

På match.com er omtrent alle ute etter kjæreste 

Anonymkode: 239d2...167

Skrevet

Låne en hund, begynn å danse. Jeg er ikke singel, men var det i mange år. Drev et eget firma og bodde alene. Null sjangs sier du?

Mange muligheter om man vil, og liker en eller annen type hobby. 

For det første, du får det bra, og det stråler av deg på en annen måte.

Anonymkode: 7f56c...97f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid trodd at det var for litt eldre folk? At tinder er mer i min målgruppe? Er 24 år. Føler også det er litt stigma å ha mange datingprofiler, vet ikke helt... 

- TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har alltid trodd at det var for litt eldre folk? At tinder er mer i min målgruppe? Er 24 år. Føler også det er litt stigma å ha mange datingprofiler, vet ikke helt... 

- TS

Jeg er også 24 år!!!!!!! Vi skulle vært lesbiske så hadde det vært perfect match

• Liker 4
Skrevet

Først og fremst må du komme over at det er flaut å være på leting etter en kjæreste. Bruk det nettverket du har aktivt. Vennene dine kjenner helt sikkert noen du kunne dratt på date med? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også 24 år!!!!!!! Vi skulle vært lesbiske så hadde det vært perfect match

Ååh, du aner ikke hvor ofte jeg har tenkt at å være lesbisk er løsningen😂 Synd det ikke kan velges. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Først og fremst må du komme over at det er flaut å være på leting etter en kjæreste. Bruk det nettverket du har aktivt. Vennene dine kjenner helt sikkert noen du kunne dratt på date med? 

Som sagt har vi ikke særlig mange bekjente. Er bare oss. Samboerne deres har svært få eller ingen kompiser.

Skrevet

Mitt eneste tips er å droppe de som går rett på sexpraten. Jeg trodde også at Tinder var et håpløst prosjekt, og turte ikke ta det særlig seriøst. Jeg pratet med mange, men brøt alltid av når de begynte å vri samtalen til noe seksuelt. Etter å ha pratet med en hyggelig fyr i fire dager uten at han hintet til noe mer møttes vi på dag fem og siden den dagen har det vært oss :)

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske menn vil ikke ha kjæreste. Så da må man evt dra til utlandet, Thailand eller Afrika. Koster mye penger å kjøpe der da. 

Anonymkode: 8155b...5cf

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Norske menn vil ikke ha kjæreste. Så da må man evt dra til utlandet, Thailand eller Afrika. Koster mye penger å kjøpe der da. 

Anonymkode: 8155b...5cf

Enda en som feier alle hår med samme kam. Det blir for dumt å generalisere norske menn kun på bakgrunn av enkelttilfelle der du traff en mann som kun var ute etter ett ligg. Norske menn er like forskjellige som norske damer. Det finnes mange menn som er ute etter forhold.

Anonymkode: af3e7...0c4

• Liker 1
Skrevet

Eller slutt på sparke mennene inn i « å han ja, vi er bare venner» skapet. 

Anonymkode: ef4b6...37b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller slutt på sparke mennene inn i « å han ja, vi er bare venner» skapet. 

Du kødder

Anonymkode: 3d532...d1f

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kødder

Anonymkode: 3d532...d1f

Nei, ikke i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...