AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Har vond lukt i underlivet, men det klør eller svir ikke. Hva kan det være? Sopp eller noe annet? Har hatt det en stund nå, men føler det kanskje bare har blitt litt «værre». Så må jo nesten få gjort noe med det. Tenkte å spørre legen neste gang jeg skal dit. Men enn så lenge nå i jula, noen som vet hva det kan være? (Har foresten hatt sopp før, men da har det klødd. Har da fått krem for det) -jente 22 Anonymkode: 50544...9c9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Kan være mange ting. Bruker du mye såpe? Undertøy i polyester? Kjønnssykdommer? Bakteriell vaginose? Anonymkode: c8cce...537
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan være mange ting. Bruker du mye såpe? Undertøy i polyester? Kjønnssykdommer? Bakteriell vaginose? Anonymkode: c8cce...537 Har brukt mye såpe før. Men nå prøver jeg å bruke intimsåpe. Så det burde jo hjelpe. Hvis det er bakteriell vaginose, må jeg få noe for det da eller går det over av seg selv? -TS Anonymkode: 50544...9c9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har brukt mye såpe før. Men nå prøver jeg å bruke intimsåpe. Så det burde jo hjelpe. Hvis det er bakteriell vaginose, må jeg få noe for det da eller går det over av seg selv? -TS Anonymkode: 50544...9c9 Intimesåpe er det mange som ikke kan bruke. Du bør forsøke å vaske deg kun med vann. Anonymkode: 7cd4d...32f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 Har du hatt sex? utløsning og sekret fra en annen kan påvirke balansen i underlivet i lang tid før det er tilbake i den gamle tralten. Anonymkode: d35c8...d8d
smalls Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har brukt mye såpe før. Men nå prøver jeg å bruke intimsåpe. Så det burde jo hjelpe. Hvis det er bakteriell vaginose, må jeg få noe for det da eller går det over av seg selv? -TS Anonymkode: 50544...9c9 Ville tatt en tur til gynokolog jeg. Hvordan lukter det? Lukter det fiskelukt, så er det bakteriell vaginose. Sopp klør og har klumpete utflod. Du trenger ikke å vaske underlivet med såpe. Vann holder. Såpe kan fucke til ph balansen. Jeg fikk sopp av å bruke intomsåpe 🙄
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Jeg kjenner det lukter fælt om jeg bruker typiske blondetruser.... men lukter helt normalt med bomullstruser. Anonymkode: bd76e...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 8 timer siden, smalls skrev: Ville tatt en tur til gynokolog jeg. Hvordan lukter det? Lukter det fiskelukt, så er det bakteriell vaginose. Sopp klør og har klumpete utflod. Du trenger ikke å vaske underlivet med såpe. Vann holder. Såpe kan fucke til ph balansen. Jeg fikk sopp av å bruke intomsåpe 🙄 Vet ikke helt hva det lukter. Kanskje fisk. Det lukter vondt ihvertfall. Men hva med når jeg skal barbere underlivet da? Til nå har jeg brukt barberskum for at det skal bli lettere å barbere og ikke «rive» sånn. Må jeg bare barbere med vann da? Det er jo ikke så lett ? 🤔 og hvis jeg bare skal vaske med vann .... vil det ikke da bare lukte vondt? Da vil det jo aldri lukte godt der nede 🤔😂 tenker spesielt på når jeg skal ha sex osv. Jeg vil jo ikke lukte vondt. (Bruker alltid kondom under sex btw) -TS Anonymkode: 50544...9c9
smalls Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt hva det lukter. Kanskje fisk. Det lukter vondt ihvertfall. Men hva med når jeg skal barbere underlivet da? Til nå har jeg brukt barberskum for at det skal bli lettere å barbere og ikke «rive» sånn. Må jeg bare barbere med vann da? Det er jo ikke så lett ? 🤔 og hvis jeg bare skal vaske med vann .... vil det ikke da bare lukte vondt? Da vil det jo aldri lukte godt der nede 🤔😂 tenker spesielt på når jeg skal ha sex osv. Jeg vil jo ikke lukte vondt. (Bruker alltid kondom under sex btw) -TS Anonymkode: 50544...9c9 Du skal egentlig ikke vaske underlivet med såpe. Det renser seg selv. Et friskt underliv skal ikke lukte vondt. Et underliv skal heller ikke lukte blomster. Som sagt, ville tatt meg en tur til gynokolog. Da får du resept på tabletter som fjerner lukten. Jeg barberer meg i dusjen med vann. Lugger det, så bør du bytte barberhøvel
Ariana807 Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 Om det ikke er noe galt, baktriell vaginose eller lignende, så ville jeg prøvd å sluttet med såpe. Det er mange som vasker på seg lukt pga. såpebruk. Intimsåpe eller ikke, man bør ikke bruke såpe på slimhinner. https://www.tv2.no/a/9148570/
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Intimesåpe er det mange som ikke kan bruke. Du bør forsøke å vaske deg kun med vann. Anonymkode: 7cd4d...32f For noe tull, det lukter ikke vondt av å bruke såpe. Det er kun på KG.. Anonymkode: 4b40d...105
Nuttery Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 7 minutter siden, smalls skrev: Du skal egentlig ikke vaske underlivet med såpe. Det renser seg selv. Et friskt underliv skal ikke lukte vondt. Et underliv skal heller ikke lukte blomster. Som sagt, ville tatt meg en tur til gynokolog. Da får du resept på tabletter som fjerner lukten. Jeg barberer meg i dusjen med vann. Lugger det, så bør du bytte barberhøvel Skjeden (innsiden) renser seg selv. På utsiden må det vaskes. Håper ingen vasker oppi skjeden med såpe. 1
Ariana807 Skrevet 26. desember 2018 #13 Skrevet 26. desember 2018 11 minutter siden, Nuttery skrev: Skjeden (innsiden) renser seg selv. På utsiden må det vaskes. Håper ingen vasker oppi skjeden med såpe. Jeg tror mange kanskje faktisk vasker slimhinner i underlivet, da de ikke kun finnes på innsiden av selve «røret» men også de indre kjønnsleppene er dekket med slimhinner. Disse bør ikke komme i kontakt med såpe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå