Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe denne...den er jo billig da, 1400 uten abonnement, og har fått 5'er på test.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte SE 500i i desember og er kjempefornøyd. Har sverget til Nokia i alle år før, men angrer ikke. Den eneste feilen er mangelen på avtalebok. Man kan legge til oppgaver og notater, men avtalebok i kalender eller bare for å bli påminnet noen bursdager i året burde vært med. På Amobil.no har den fått terningkast 6 og det er jeg faktisk enig i allikevel !

LØP og KJØP

Skrevet

Jeg har K500i og er veldig fornøyd. Mangler Bluetooth, men hvor ofte trenger man det?

Skrevet

har bare hatt den et par dager jeg, men er foreløpig superfornøyd..

Gjest happyending
Skrevet

Jeg går utfra at den prisen er uten operatørlås? Hvis ikke er det særdeles dyrt..

Skrevet
Jeg kjøpte SE 500i i desember og er kjempefornøyd. Har sverget til Nokia i alle år før, men angrer ikke. Den eneste feilen er mangelen på avtalebok. Man kan legge til oppgaver og notater, men avtalebok i kalender eller bare for å bli påminnet noen bursdager i året burde vært med. På Amobil.no har den fått terningkast 6 og det er jeg faktisk enig i allikevel !

LØP og KJØP

Den har jo avtalebok da. :P

Jeg er ikke superfornøyd med den.

Er skikkelig misfornøyd med at den ikke forteller meg hvor lenge batteriet har igjen. På den forrige SE jeg hadde så sto det alltids hvor mange minutter standby og samtaletid jeg hadde igjen.

Og den advarer meg ikke når den snart er tom for batteri, så jeg går alltid tom når noen ringer meg! Dritirriterende! :evil:

Jeg savner også bluetooth.

Ellers er den helt ok..... tviler på at jeg ville betalt 1400 for den. Synes ikke den er verd det.

Gjest Mixel
Skrevet
Jeg har K500i og er veldig fornøyd. Mangler Bluetooth' date=' men hvor ofte trenger man det?[/quote']

Hver dag? Sikkert ikke så farlig å ikke ha bluetooth for alle "vanlige" mennesker, men folk som driver med programering (java) og slikt, bruker sikkert bluetooth ofte. Mye kjapepre og lettere enn IR. Dessuten deler man filer, og man kan bluejacke folk. www.bluejackaddict.com

Gjest happyending
Skrevet

Jeg bruker min bluetooth en gang i mnd maks.. Og da bare for at man ikke gidder å sende bilder med mms når man sitter rett på siden av hverandre.. De fleste bruker det like sjeldent som jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...