Gå til innhold

Holdt på å slette meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag holdt jeg på å slette brukeren min på Kvinneguiden, nok en gang. Etter at det hadde gått åtte timer fra jeg la ut slettemeldingen, hadde det fortsatt ikke skjedd noe. Derfor ga jeg kontrabeskjed om at jeg ble. Jeg tror moderatorene drøyde det ut så lenge som mulig fordi det kom en del meldinger om at hvis jeg forsvant herfra, ville mange andre gå med meg. Jeg takker ydmykt for all støtte og blir her en stund til. Jeg tror det er viktig at utskjelte svigermødre har en stemme i Norges største forum og det gleder meg mye at vi svigermødre kan gå inn i høytiden med hodet hevet. God jul!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Holy shit. Litt vel mye tro på deg selv eller? 

Takk for info om at du ble. Jeg brydde meg skikkelig. Tenker heller moderatorene har julestria som resten av oss i dag. 

Endret av Mann3030
  • Liker 11
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Bra du ombestemte deg 😊 God jul, til deg :tree:

Skrevet
6 minutter siden, Mann3030 skrev:

Holy shit. Litt vel mye tro på deg selv eller? 

Takk for info om at du ble. Jeg brydde meg skikkelig. Tenker heller moderatorene har julestria som resten av oss i dag. 

Hva er feil med å ha tro på seg selv? Jeg representerer en utskjelt gruppe her inne.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Bra du ombestemte deg 😊 God jul, til deg :tree:

Takk, god jul til deg også :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var her i mange år med brukernavnet Pet, det er rart med det å slette seg :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Svigermor said:

Jeg var her i mange år med brukernavnet Pet, det er rart med det å slette seg :)

Det tror jeg ikke på.

Anonymkode: bf96a...96f

• Liker 5
Skrevet

Åtte timer er ikke lenge. Teamet som jobber gratis for å drifte dette forumet har en responstid på 24 timer OG det er jul. Ha litt tolmodighet med de som jobber for oss. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Duff skrev:

Åtte timer er ikke lenge. Teamet som jobber gratis for å drifte dette forumet har en responstid på 24 timer OG det er jul. Ha litt tolmodighet med de som jobber for oss. 

Jeg har lagt inn melding om at jeg har ombestemt meg ang slettingen fordi jeg føler at jeg er bør være her.

• Liker 1
Skrevet

Det er bra! Jeg føler absolutt at forumet har bruk for en svigermor!

Anonymkode: 6f116...789

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke på.

Anonymkode: bf96a...96f

Men det er sant. Det kan sikkert verifiseres av admin.

Skrevet

Damn gurl. Imponerende hvor grandiost man kan tenke om seg selv.

Eller er dette et nytt forsøk på en 'legendarisk' trolletråd.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Takk! Du har vel et noe grandiost selvbilde du og.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke la oss krangle, @Katten. Det er snart jul. :)

Endret av Svigermor
Skrevet
1 time siden, Svigermor skrev:

Hvordan går det med katta di??

Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Hvordan går det med katta di??

Han er dessverre død. Han døde for to år siden, han hadde nyresvikt. 😥

Skrevet
2 timer siden, Svigermor skrev:

Han er dessverre død. Han døde for to år siden, han hadde nyresvikt. 😥

Min døde også av det for snart to år siden. 

Skrevet

Jeg forstår meg ikke på den voldsomme svigermor hetsen som så mange driver med. 

Min svigermor har oppdratt en flott mann, og slikt gjøres ikke av seg selv 😊

Det er ikke alt hun gjør, som jeg ville ha gjort. Ikke alt jeg var vant med. Spiller ingen rolle. Hun er borte nå, og det er et tap for familien. 

Anonymkode: e55f7...6f3

• Liker 1
Skrevet
På 23.12.2018 den 18.57, Katten.2.0 skrev:

Brukeren er mann 

Anonymkode: ae181...ca3

• Liker 1
Skrevet
På Sunday, December 23, 2018 den 17.18, Svigermor skrev:

I dag holdt jeg på å slette brukeren min på Kvinneguiden, nok en gang. Etter at det hadde gått åtte timer fra jeg la ut slettemeldingen, hadde det fortsatt ikke skjedd noe. Derfor ga jeg kontrabeskjed om at jeg ble. Jeg tror moderatorene drøyde det ut så lenge som mulig fordi det kom en del meldinger om at hvis jeg forsvant herfra, ville mange andre gå med meg. Jeg takker ydmykt for all støtte og blir her en stund til. Jeg tror det er viktig at utskjelte svigermødre har en stemme i Norges største forum og det gleder meg mye at vi svigermødre kan gå inn i høytiden med hodet hevet. God jul!

De som styrer og steller med forumet her, er ikke så veldig aktive nå som det er juleferie. Derfor tar kan det ta litt lenger tid før man får respons på meldinger eller beskjeder om sletting. 

Hvis du forsøker å slette brukeren din litt over nyttår, så kanskje det går litt kjappere enn åtte timer. :nisse: 

Anonymkode: 266c1...c44

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...