linky Skrevet 4. april 2005 #41 Skrevet 4. april 2005 Kjolen min kommer på ca 2000, jeg holder på å sy den selv. Den består av en lang, enkel kjole i grå thaisilke, og med en fløyelsoverdel som er mer spesiell og dekorert. Kjolen kan helt fint brukes senere med litt annet tilbehør - så jeg syns jeg får mye for pengene! Jeg tror ikke jeg hadde hatt greid å brukt en formue på en 'engangskjole' uansett hvor spesiell bryllupsdagen er... der ser du hvor forskjellige vi kan være he he..
dyveke Skrevet 4. april 2005 #42 Skrevet 4. april 2005 der ser du hvor forskjellige vi kan være he he.. Det var i grunnen for å vise nettopp denne forskjellen jeg skrev mitt innlegg.
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #43 Skrevet 4. april 2005 der ser du hvor forskjellige vi kan være he he.. Jeg er nok mer som brudzilla her...
dyveke Skrevet 4. april 2005 #44 Skrevet 4. april 2005 Jeg er nok mer som brudzilla her... Har inntrykk av at ganske mange er på linje med deg og brudzilla, og det var mest for å vise at ikke alle kjører samme løpet at jeg la inn mitt innlegg :-) Slik jeg ser det er prisen på mitt antrekk noe av det som betyr minst for å få en flott fest. Når jeg i tillegg ikke syns tradisjonelle brudekjoler er noe for meg så er det greit å få et unikt antrekk til en grei pris. At jeg kan bruke kjolen seinere er en ren bonus for meg.
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #45 Skrevet 4. april 2005 Har inntrykk av at ganske mange er på linje med deg og brudzilla, og det var mest for å vise at ikke alle kjører samme løpet at jeg la inn mitt innlegg :-) Slik jeg ser det er prisen på mitt antrekk noe av det som betyr minst for å få en flott fest. Når jeg i tillegg ikke syns tradisjonelle brudekjoler er noe for meg så er det greit å få et unikt antrekk til en grei pris. At jeg kan bruke kjolen seinere er en ren bonus for meg. Ja, det er glimrende at du kan bruke den igjen senere. Jeg syns jo det er dumt at kjolen min ligger på 9.200,-.. Men hvis den er like fin i virkeligheten, MÅ jeg jo bare ha den, men skulle jo ønske den var billigere. Men MÅ ha drømmekjolen..... Jeg får heller kutte ned på andre ting, feks billigere bordpynt, som ikke er så viktig for meg
prikkeline Skrevet 4. april 2005 #46 Skrevet 4. april 2005 Min Maggie Sottero kjole koster kr 12000 + tilpassing (ca kr 500). Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å leige og skulle ihvertfall ikke bruke 12000 på en kjole. Men det er utrolig hvor lite en tusenlapp eller 12 betyr når man står der i drømmekjolen. ( Prøver å tenke minst mulig på den utgiften - jeg også bare lukker øynene og betaler som noen andre skrev her)
carina81 Skrevet 5. april 2005 #47 Skrevet 5. april 2005 Min kostet 9900,-. Var satt ned 1000 kr, er fjorårets modell.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #48 Skrevet 5. april 2005 var heldig å fant kjole på salg jeg da.. 4000,-
Sweetpea Skrevet 5. april 2005 #49 Skrevet 5. april 2005 Nesten dobbelt så mye som "planlagt"! Den kostet 12 000,-! Skikkelig "budsjettsprekk" med andre ord! Men tror jammen det er verdt det!!
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #50 Skrevet 7. april 2005 Ja, da var jeg jaggu verst i klubben igjen... Min drømmekjole koster den nette sum av 28000 kr! Og nei, den blir ikke betalt av far. Jeg skal selv slite for hver eneste krone (aka overtid), og jeg gjør det med et STORT :-) Vi har ikke noe fastsatt budsjett for dagen, men så langt tilsier retningen planleggingen vår har tatt at det blir dyrt - fryktelig dyrt. Igjen, ingen rike foreldre som betaler, vi gjør det helt selv. Har ikke tenkt å fortelle noen vi kjenner hvor mye vi bruker eller hvor mye kjolen koster, folk har så ofte meninger om sånt. Vi vil bare feire dagen på VÅR måte, det er alt
ikka2011 Skrevet 7. april 2005 #51 Skrevet 7. april 2005 Min drømme kjole kostet 8600..... venter i spenning på å få den hjem i skapet....
Martha Stewart Skrevet 8. april 2005 #52 Skrevet 8. april 2005 Min drømmekjole koster den nette sum av 28000 kr! Da er jeg spent på hvilken kjole dette er - har du bilde??
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #53 Skrevet 8. april 2005 anonym skrev: Min drømmekjole koster den nette sum av 28000 kr! Da er jeg spent på hvilken kjole dette er - har du bilde?? Beklager, det finnes ikke tilgjengelig på nettet, og kjolen er ikke til salgs i Norge. Det er på ingen måte noen Mrs Trump-kjole, faktisk ganske enkel, men fantastisk håndtverk og nydelige materialer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå