Gå til innhold

Hvor mye koster din brudekjole?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og så kommer jeg med min kjole til 1200..

Brudekjoler har aldri vært min greie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjole er ubrukt og koster egentlig 12-14 000, men jeg fikk den for 9 900,- inkl tilpassing og leie av underskjørt. Jeg er veldig fornøyd! :)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Ah, jeg var på bryllupsshowet på Plaza, så nå ble jeg nysgjerrig... Har du bilde av kjolen Betty?

Litt rart bilde, men... Her er'n!

Skrevet

Min kostet 8500,- ny, jeg kjøpte den i London.

Skrevet

Jeg betalte 13600 for min. Jeg syns at det går like mye penger på tilbehør som det går til kjolen. Da tenker jeg på sko, smykker, slør, tiara, undertøy, bukett og hår. Vi har et budsjett på ca 110000. Bryllupsreisen kommer i tillegg.

Skrevet

Her er min kjole http://www.nixa.se/pictures/bride_top/836_835.jpg

Jeg kjøpte den ny for 5000,-. Synes det var veldig bra pris. Min har helt lys blå farge på mønsteret på toppen og tynne blå stropper. Slør skal jeg ikke ha. Vi skal gifte oss i varmere strøk, derfor synes jeg denne passer perfekt. Veldig enkel og lett kjole.

Skrevet

Eg falt pladask for den billigaste av dei eg prøvde, har betalt 6000. På salget før jul. Men kjolen er ubrukt og nydelig og eg er fornøgd med prisen. Tilpassing og lån av underskjørt er inkludert. Og servicen på salongen er super, så eg er glad for at eg ikkje har kjøpt via nettet/privatperson.

Budsjettet ligg på 50-60 tusen, alkoholfritt bryllup med 70 gjestar.

Skrevet

har ikke kjøpt kjole enda.... men regner med å ikke bruke alt for mye penger på det.. kanskje opp til rundt 3000-4000kr (gubben må jo også ha klær)

Totalt så kommer vi vel til å bruke rundt 100 000 kr om ikke mer.. men da er jo reisa og lommepenger med i prisen også...er vel nesten middagen hjemme i norge som blir billigst..

Gjest Dark Angel ikke innl.
Skrevet

Har faktisk ikke tenkt på bryllupsreise... det må vi jo ha! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Min Maggie Sottero Celeste koster 15.900 kr på Kristins. Jeg fikk den ny i Danmark for 6.500 DKK

Skrevet

Min kjole koster egentli 11 500,- i Norge, men får den for 9 000,-

Skrevet

Kjolen min kostet 3500.. men fikk 70% avslag fordi det var fjorårets modell!! :P:P

Så den var jeg heldig med!!!

Kjekt med salg ja! :tunge1:

Gjest gjesta
Skrevet
Kjolen min kostet 3500.. men fikk 70% avslag fordi det var fjorårets modell!!  :P  :P  

Så den var jeg heldig med!!!

Kjekt med salg ja! :tunge1:

Oi! Så greitt da ;)

Ja, salg er en fin ting..!

Skrevet

Min kjole koster 11500kr -jeg får bare lukke øynene og betale.. :-?

Skrevet

Kjolen min kosta 1000 kr den:=) Brukt en gang før tror jeg....

Skrevet

Min kjole er kjøpt i Danmark, og kostet 5800 danske kroner. Jeg syns ikke det var så gale jeg. Prisene er som det er nevnt tidligere ekstremt høye i norge i forhold til andre steder.

Jeg har funnet min drømmekjole til en lavere pris enn jeg hadde beregnet. Jeg hadde nemlig beregnet

ca 9-10.000, hadde nemlig hørt at det var vanlig. Så jeg ble positivt overrasket. :-)

Skrevet

Min skal ikke koste mer enn 5.000,- og jeg får den sydd slik jeg ønsker det.

Skrevet

Kjolen min kommer på ca 2000, jeg holder på å sy den selv.

Den består av en lang, enkel kjole i grå thaisilke, og med en fløyelsoverdel som er mer spesiell og dekorert. Kjolen kan helt fint brukes senere med litt annet tilbehør - så jeg syns jeg får mye for pengene!

Jeg tror ikke jeg hadde hatt greid å brukt en formue på en 'engangskjole' uansett hvor spesiell bryllupsdagen er... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...