AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Skjønner det er noen som føler seg enslige i julen. For her tikker meldingene inn fra menn, som ønsker å møtes i juleferien. Jeg har ikke datet på 1 år, ikke vært på en datingside på 1 år. Dette er menn jeg har vært på 3-4 dater med, aldri hatt sex med, og han ene er det da 5 år siden sist vi møttes. Andre som legger merke til det samme? Eller er dere mer på selv nå i julen? Jeg skal selv være alene hele julen, men orker ikke å gå på date. Skal bare kose meg med fri, filmer og god mat. Anonymkode: 78b7a...f99 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 Ønsker dere en god jul og håper dere har et fint på tross av at dere er alene. Jeg feirer med familien, men er enslig og uten barn så regner med jeg er i samme situasjon som dere i fremtiden. Ønsker dere alt godt Anonymkode: 2afb0...e0f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #4 Skrevet 23. desember 2018 Hører ikke fra noen menn siden alle menn hater meg, så jeg kan ikke relatere til noe flørt fra noen som helst. Jaja, jeg slipper å dø av aids hvertfall. Har altfor mye å gjøre i julen og folk som vil møte meg, så jeg får jo nesten ikke alenetid. Klager ikke, det er hyggelig å besøke folk altså. Også er det koselig å se på film med kattene i jula ❤️ Anonymkode: 51695...5f2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #5 Skrevet 23. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hører ikke fra noen menn siden alle menn hater meg, så jeg kan ikke relatere til noe flørt fra noen som helst. Jaja, jeg slipper å dø av aids hvertfall. Har altfor mye å gjøre i julen og folk som vil møte meg, så jeg får jo nesten ikke alenetid. Klager ikke, det er hyggelig å besøke folk altså. Også er det koselig å se på film med kattene i jula ❤️ Anonymkode: 51695...5f2 Lol. Kan relatere Anonymkode: 6f587...865
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #6 Skrevet 23. desember 2018 Jeg har aldri før vært så ensom i jula som i år. Nysingel (og gravid,så dating utgår haha..) familie reiser bort,tør ikke bli med og risikere fødsel ute i havgapet... Klump i halsen konstant. Familie er heldigvis hjemme selve julekvelden så jeg skal på middagselskap på julaften da,det er vel mer enn mange andre ensomme skal. Anonymkode: 2471c...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #7 Skrevet 23. desember 2018 Jeg er også alene. For første gang. Hadde gjerne tatt imot litt meldinger og dates, gruver, meg til dagene som kommer. Jeg feirer ikke jul i år. Jeg har ingen julepynt, ikke kjøpt gaver eller noe, og skal bare ha ferie, er tanken. Anonymkode: e00f6...653 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #8 Skrevet 23. desember 2018 Har aldri orket å date, jeg. Og dette er jul nummer 17 hvor jeg er alene. Ikke synd på meg. Trives i eget selskap. God jul til dere alle 🙂 Anonymkode: 61e40...6a0 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #9 Skrevet 23. desember 2018 Skal ha min første jul noen sinne helt alene. Barna har pappajul. Min familie er det bare styr med, med en psykisk ustabil mor som alltid ødelegger stemning og humør. I fjor jul var dråpen for meg, jeg velger heller å spise grøt i morgen kveld, se filmer og spise godteri. Dramafritt. Anonymkode: 5e9e4...f9f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #10 Skrevet 23. desember 2018 Juleklem til alle alenefeirere (ja og til alle egentlig ) Anonymkode: 5175b...a87 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå