AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Er det lov å dra til Afghanistan på ferie? 1 person, jente 20. Kan man dra alene? Anonymkode: 32fc8...47c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Du tuller nå, vel. Anonymkode: 60b68...743 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tuller nå, vel. Anonymkode: 60b68...743 Kan du ikke svare på spørsmålet? Anonymkode: 32fc8...47c
Tyrk40 Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 (endret) Ja, det er lov men Norske myndigheter fraråder det vil jeg tro. Hmmmm!! 1 person, jente på 20..Som Ex-Muslim fraråder jeg også at du drar... Endret 22. desember 2018 av Tyrk40 Tilleg
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #5 Skrevet 22. desember 2018 Trollollolloll Anonymkode: 57371...ac0
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #6 Skrevet 22. desember 2018 Akkurat nå, Tyrk40 skrev: Ja, det er lov men Norske myndigheter fraråder det vil jeg. Hmmmm!! 1 person, jente på 20..Som Ex-Muslim fraråder jeg også at du drar... Ok, det var alt jeg lurte på. Takk Jeg har ikke tenkt å dra selv. Jeg lurte, var en venn som skrev at hun hadde lyst til å dra dit neste år Anonymkode: 32fc8...47c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #8 Skrevet 22. desember 2018 Akkurat nå, Meg.meg skrev: Hva skal du der da? Ikke meg. Er en venn av meg som skriver at hun vil det. Og så ble jeg nysgjerrig på om det i det hele tatt er lov å dra alene for en ung jente som ikke er av afghansk opprinnelse eller noe slikt Anonymkode: 32fc8...47c
Tyrk40 Skrevet 22. desember 2018 #9 Skrevet 22. desember 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, det var alt jeg lurte på. Takk Jeg har ikke tenkt å dra selv. Jeg lurte, var en venn som skrev at hun hadde lyst til å dra dit neste år Anonymkode: 32fc8...47c Hun Norske som reiste til Marokko sammen med sin Danske veninne. Vi veit jo godt hva som skjedde med de to siden de var vantro.. https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_afghanistan/id2415875/ Om veninna de reiser til Afganistan forundrer det meg ikke om hun blir voldtatt(og deretter steinet) der nede. Kommer tilbake i ei kiste.. Endret 22. desember 2018 av Tyrk40 Tilleg
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #10 Skrevet 22. desember 2018 Akkurat nå, Tyrk40 skrev: Hun Norske som reiste til Marokko sammen med sin Danske veninne. Vi veit jo godt hva som skjedde med de to siden de var vantro.. https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_afghanistan/id2415875/ Jeg vet det veldig godt, var derfor jeg ble redd Anonymkode: 32fc8...47c 1
Thildamor Skrevet 22. desember 2018 #11 Skrevet 22. desember 2018 Afghanistan og ferie hører ikke akkurat sammen i samme setning.....og i tillegg en jente.....er nok lov, men ikke særlig smart.... 1
Tyrk40 Skrevet 22. desember 2018 #12 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det veldig godt, var derfor jeg ble redd Anonymkode: 32fc8...47c Forundrer meg ikke om hun blir voldtatt først og steinet etterpå(fordi hun har hatt sex utenfor ekteskap).. Kommer tilbake til Norge i kiste..
Tyrk40 Skrevet 22. desember 2018 #13 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, Thildamor skrev: Afghanistan og ferie hører ikke akkurat sammen i samme setning.....og i tillegg en jente.....er nok lov, men ikke særlig smart.... Stor fare fir at hun muligens blir voldtatt og deretter steinet..
Gjest Hellokaty Skrevet 22. desember 2018 #14 Skrevet 22. desember 2018 Norske myndigheter mener det er trygt å sende folk tilbake dit permanent, så det er vel bare å pakke kofferten og kose seg? :ironi: Litt unødvendig å dra inn Marokkosaken, egentlig, den er jo ganske spesiell. Det er tusen andre grunner til hvorfor det er lite smart å velge Afghanistan som neste feriemål. Venninna di kan jo starte med å lese de offisielle reiserådene på UDs nettsider.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #15 Skrevet 22. desember 2018 Afghanere er innavlede hulemenn som reiser til Norge for å bo med oss vantro nordmenn isteden for å bo i i talibanland med shariallover. Håper din venninne har oppegående foreldre som stopper denne reisen😅 Anonymkode: 1b8a9...59b 1
Tyrk40 Skrevet 22. desember 2018 #16 Skrevet 22. desember 2018 Lurer på om det finnes noen bra severdigheter for turistler i Afganistan?? Hmmmm, la meg tenke🤔JA, museumet i Kabul,som utstiller steiner som befolkningen har brukt til å steine vantro vestlige kvinner.Hodeskaller utstiller dem også 😆 1
Tyrk40 Skrevet 22. desember 2018 #17 Skrevet 22. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Afghanere er innavlede hulemenn som reiser til Norge for å bo med oss vantro nordmenn isteden for å bo i i talibanland med shariallover. Håper din venninne har oppegående foreldre som stopper denne reisen😅 Anonymkode: 1b8a9...59b Museumet i Kabul utstiller visstnok hodeskaller av vantro vestlige kvinner som har blitt steinet til døde der nede...
Summ Skrevet 22. desember 2018 #18 Skrevet 22. desember 2018 Jeg var i Afghanistan for noen år siden. Helt utrolig fin natur, og duene der var utrolig fine i forhold til i Norge! Utrolig god mat, godt samhold i familiene, dans og moro til langt på natt, og utrolig spennende å kjøre rundt i byen og se! Veiene var sykt gode å kjøre på også! Klimaet var helt spesielt! Ofte jeg glemte å drikke, følte aldri at jeg ble tørst på en måte. Var der når det var sommer, og fikk se dyreparken som var veldig fin! Sjekker ofte snapmap for å se hva folk legger ut, fordi det alltid er stemning på snappene til og med! Jeg dro dit med noen venner, jeg var 25år, blond jente. Ingenting galt skjedde med meg. Koste meg med masse god mat og drikke! Det mest spesielle jeg smakte, var melk med kullsyre som de drakk som brus. Absolutt verdt å oppleve! Men ville nok holdt meg unna gårdsområder og bygdeområder, og holdt meg i omkrets byen.
jabx Skrevet 22. desember 2018 #19 Skrevet 22. desember 2018 19 minutter siden, Meg.meg skrev: Hva skal du der da? Kulturberikelse?
jabx Skrevet 22. desember 2018 #20 Skrevet 22. desember 2018 12 minutter siden, Hellokaty skrev: Norske myndigheter mener det er trygt å sende folk tilbake dit permanent, så det er vel bare å pakke kofferten og kose seg? :ironi: Det er forskjell på en som er født i Afghanistan og kjenner til landet og kulturen, og en vestlig person som aldri har satt sine ben i landet før. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå