Gå til innhold

Er det lov å dra til Afghanistan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lov å dra til Afghanistan på ferie? 1 person, jente 20. Kan man dra alene?

Anonymkode: 32fc8...47c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller nå, vel.

Anonymkode: 60b68...743

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du tuller nå, vel.

Anonymkode: 60b68...743

Kan du ikke svare på spørsmålet? 

Skrevet (endret)

Ja, det er lov men Norske myndigheter fraråder det vil jeg tro. Hmmmm!! 1 person, jente på 20..Som Ex-Muslim fraråder jeg også at du drar...

Endret av Tyrk40
Tilleg
Skrevet

Trollollolloll

Anonymkode: 57371...ac0

Skrevet
Akkurat nå, Tyrk40 skrev:

Ja, det er lov men Norske myndigheter fraråder det vil jeg. Hmmmm!! 1 person, jente på 20..Som Ex-Muslim fraråder jeg også at du drar...

Ok, det var alt jeg lurte på. Takk

Jeg har ikke tenkt å dra selv. Jeg lurte, var en venn som skrev at hun hadde lyst til å dra dit neste år 

Skrevet
Akkurat nå, Meg.meg skrev:

Hva skal du der da?

Ikke meg. Er en venn av meg som skriver at hun vil det. Og så ble jeg nysgjerrig på om det i det hele tatt er lov å dra alene for en ung jente som ikke er av afghansk opprinnelse eller noe slikt

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det var alt jeg lurte på. Takk

Jeg har ikke tenkt å dra selv. Jeg lurte, var en venn som skrev at hun hadde lyst til å dra dit neste år 

Hun Norske som reiste til Marokko sammen med sin Danske veninne. Vi veit jo godt hva som skjedde med de to siden de var vantro.. https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_afghanistan/id2415875/

Om veninna de reiser til Afganistan forundrer det meg ikke om hun blir voldtatt(og deretter steinet) der nede. Kommer tilbake i ei kiste.. 

Endret av Tyrk40
Tilleg
Skrevet

Afghanistan og ferie hører ikke akkurat sammen i samme setning.....og i tillegg en jente.....er nok lov, men ikke særlig smart....

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det veldig godt, var derfor jeg ble redd

Forundrer meg ikke om hun blir voldtatt først og steinet etterpå(fordi hun har hatt sex utenfor ekteskap).. Kommer tilbake til Norge i kiste.. 

Skrevet
1 minutt siden, Thildamor skrev:

Afghanistan og ferie hører ikke akkurat sammen i samme setning.....og i tillegg en jente.....er nok lov, men ikke særlig smart....

Stor fare fir at hun muligens blir voldtatt og deretter steinet..

Gjest Hellokaty
Skrevet

Norske myndigheter mener det er trygt å sende folk tilbake dit permanent,  så det er vel bare å pakke kofferten og kose seg? :ironi:

Litt unødvendig å dra inn Marokkosaken, egentlig, den er jo ganske spesiell. Det er tusen andre grunner til hvorfor det er lite smart å velge Afghanistan som neste feriemål. Venninna di kan jo starte med å lese de offisielle reiserådene på UDs nettsider.

Skrevet

Afghanere er innavlede hulemenn som reiser til Norge for å bo med oss vantro nordmenn isteden for å bo i i talibanland med shariallover. Håper din venninne har oppegående foreldre som stopper denne reisen😅

Anonymkode: 1b8a9...59b

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om det finnes noen bra severdigheter for turistler i Afganistan?? Hmmmm, la meg tenke🤔JA, museumet i Kabul,som utstiller steiner som befolkningen  har brukt til å steine vantro vestlige kvinner.Hodeskaller utstiller dem også 😆

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Afghanere er innavlede hulemenn som reiser til Norge for å bo med oss vantro nordmenn isteden for å bo i i talibanland med shariallover. Håper din venninne har oppegående foreldre som stopper denne reisen😅

Anonymkode: 1b8a9...59b

Museumet i Kabul utstiller visstnok hodeskaller av vantro vestlige kvinner som har blitt steinet til døde der nede... 

Skrevet

Jeg var i Afghanistan for noen år siden. Helt utrolig fin natur, og duene der var utrolig fine i forhold til i Norge! Utrolig god mat, godt samhold i familiene, dans og moro til langt på natt, og utrolig spennende å kjøre rundt i byen og se! Veiene var sykt gode å kjøre på også! 

Klimaet var helt spesielt! Ofte jeg glemte å drikke, følte aldri at jeg ble tørst på en måte. Var der når det var sommer, og fikk se dyreparken som var veldig fin! 

Sjekker ofte snapmap for å se hva folk legger ut, fordi det alltid er stemning på snappene til og med! 

Jeg dro dit med noen venner, jeg var 25år, blond jente. Ingenting galt skjedde med meg. Koste meg med masse god mat og drikke! Det mest spesielle jeg smakte, var melk med kullsyre som de drakk som brus. 

Absolutt verdt å oppleve! Men ville nok holdt meg unna gårdsområder og bygdeområder, og holdt meg i omkrets byen. 

Skrevet
19 minutter siden, Meg.meg skrev:

Hva skal du der da?

Kulturberikelse?

Skrevet
12 minutter siden, Hellokaty skrev:

Norske myndigheter mener det er trygt å sende folk tilbake dit permanent,  så det er vel bare å pakke kofferten og kose seg? :ironi:

Det er forskjell på en som er født i Afghanistan og kjenner til landet og kulturen, og en vestlig person som aldri har satt sine ben i landet før.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...