Gå til innhold

Grevinnen og hovmesteren på tv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Skal NRK eller TV 2 sende dette showet i år også? 

 Blir dette vanligvis sendt i morgen på lille-julaften, eller på selveste julaften? :nisse:   

Anonymkode: d06ba...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan man ikke vite at dette sendes på NRK på lille julaften når det har blitt gjort det de siste tredve årene, minst.

Anonymkode: 6033c...6cd

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Skal NRK eller TV 2 sende dette showet i år også? 

 Blir dette vanligvis sendt i morgen på lille-julaften, eller på selveste julaften? :nisse:   

Anonymkode: d06ba...449

ALLTID NRK og ALLTID lille juleaften

Anonymkode: c6746...a4b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

NRK 1 kl 21:00 blir det sendt hvert år.

Anonymkode: 57393...1ba

Ikke i år. Bare sjekk tv-guiden. 

Anonymkode: 08f0f...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i år. Bare sjekk tv-guiden. 

Anonymkode: 08f0f...d24

Joda, i programmet "kvelden før kvelden". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i år. Bare sjekk tv-guiden. 

Anonymkode: 08f0f...d24

Den sendes som en del av «kvelden før kvelden» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grevinnen og hovmesteren blir sendt inne i programmet «kvelden før kvelden» på NRK1. Det starter en gang mellom 21.00-21.10 (så man må sitte klar før klokken 21.00!!). Alt etter alt snakket i programmet. 

«The same procedure as every year». :yvonne:

For å si det slik; vi kødder ikke med grevinnen og hovmesteren!

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/7lkBVV/vg-satire-satte-sinnene-i-kok

Tror aldri NRK glemmer 23. Desember 1992 når de endret sendetidspunktet! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ariana807 skrev:

Grevinnen og hovmesteren 

Apropos denne så finnes det 2 versjoner, en nyere i farger med de samme skuespillerne....og litt annerledes.
Lenge siden jeg så den....ligger sikkert på YT

Anonymkode: c6746...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Apropos denne så finnes det 2 versjoner, en nyere i farger med de samme skuespillerne....og litt annerledes.
Lenge siden jeg så den....ligger sikkert på YT

Anonymkode: c6746...a4b

Haha, «the same procedure as every year». Kommer aldri til å skje at jeg noen sinne, noen gang, ever, kommer til å se den i farger :fnise:

Takk for tipsert, men jeg er nå rigget klar foran tven, kvelden før kvelden programmet setter hele stemningen, sammen meg grevinnen og hovmesteren i svart hvit :) 

*men ja den finnes i farger på youtube :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig grunnen til at hovmesteren må skåle og drikke for usynlige venner gjennom et helt måltid?   Er hun dement?   Jeg har visst det engang men glemt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er julen ringt inn. Noen trenger sølvguttene, jeg trenger åpningsmelodien til Grevinnen og Hovmesteren :yvonne:

Gud om jeg ikke kommer til å få sove i natt! :fnise: Ja jeg er 27 år gammel og sliter enda med å få sove natta før jul :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan dette ble en lille julaftentradisjon i Norge når det er et nyttårsprogram. Happy New Year, miss Sophie! Men vi nordmenn har jo alltid vært litt spesielle. Stille Nacht, Stilla natt, Silent night osv på alle andre språk har på norsk blitt til Glade jul. Merkelig nok er Norge ett av få land der Donald Duck fortsatt heter Donald Duck. 😃

Anonymkode: 74c3f...93f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan dette ble en lille julaftentradisjon i Norge når det er et nyttårsprogram. Happy New Year, miss Sophie! Men vi nordmenn har jo alltid vært litt spesielle. Stille Nacht, Stilla natt, Silent night osv på alle andre språk har på norsk blitt til Glade jul. Merkelig nok er Norge ett av få land der Donald Duck fortsatt heter Donald Duck. 😃

Anonymkode: 74c3f...93f

Den handler om hennes 90-års dag. På,dansk heter den også "90-års dagen". Hovmesteren sier "happy New Year" fordi han er dritings! 

Anonymkode: 4a8bc...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den handler om hennes 90-års dag. På,dansk heter den også "90-års dagen". Hovmesteren sier "happy New Year" fordi han er dritings! 

Anonymkode: 4a8bc...674

Ja, leste det på nett og at alle disse vennene er døde.  Men hvorfor later hun som om de er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, Peonjenta skrev:

Ja, leste det på nett og at alle disse vennene er døde.  Men hvorfor later hun som om de er der?

Hun nekter å akseptere at de er døde, og insisterer på å ha selskapet. 

Anonymkode: 4a8bc...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...