AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Vi flyttet til ny leilighet i september i fjor og naboen vår er en eldre dame på 75-80 år som er alene. Hun har aldri hatt besøk i løpet av denne tiden og i kulturen vi kommer fra, tar vi vare på våre eldre, uansett hvem de er. Hun har pleid å bli veldig glad for mat og søtsaker jeg har gitt henne, men ønsker å gi henne noe annet til jul. Hva kan det hende hun blir glad for? Jeg tenker en fin blomsterbukett og noe annet, men sitter litt fast. Har tenkt litt på noe god alkohol, men vet jo ikke om hun drikker. Eller hva jeg skulle gitt da jeg ikke drikker selv. Alle ideer tas imot med stor takknemlighet ☺️ Er det spesielle ting, skriv gjerne hvor jeg får tak i det. Har et stort kjøpesenter her. Anonymkode: 8026c...579
Reveenka Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Så fint initiativ av deg! Hva med en kurv med kryssordblad/Familien/Hjemmet og en blomst. En god pose kaffe og noen julekaker hadde sikkert også blitt satt pris på. Eller så kan et sjal være fint om hun er en frossen type. Om hun aldri får besøk og dere har en god tone så kan det at du tar 30 min ut av din dag for en kort visitt være den beste gaven av alle. Du kan jo høre om hun er ensom og kunne tenkt seg en besøksvenn, da går det jo ann å søke Røde kors for henne. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 11 minutter siden, Reveenka skrev: Så fint initiativ av deg! Hva med en kurv med kryssordblad/Familien/Hjemmet og en blomst. En god pose kaffe og noen julekaker hadde sikkert også blitt satt pris på. Eller så kan et sjal være fint om hun er en frossen type. Om hun aldri får besøk og dere har en god tone så kan det at du tar 30 min ut av din dag for en kort visitt være den beste gaven av alle. Du kan jo høre om hun er ensom og kunne tenkt seg en besøksvenn, da går det jo ann å søke Røde kors for henne. Dette tar virkelig gode ideer! Tusen takk ☺️ Skal tenke litt på det med besøksvenn. Jeg får så vondt inni meg av at hun er alene for jeg vet hun har 3 barn, men de besøker aldri. Hun var alene på julaften i fjor. Anonymkode: 8026c...579
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 Kan du bake brød så er det helt supert! Spesielt julekake eller vørterkake Gjerne med et blad ved siden av som nevnt ovenfor! Anonymkode: 37d86...980 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå