Gå til innhold

Hvordan bli fin på bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes ikke jeg er noe fin på bilder. 

Nå er det snart jul og det skal tas bilder. Noen tips for å bli finere på bilder? 

Anonymkode: 727ad...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som hjelper meg er å øve meg på å smile i speilet. Når jeg smiler på bilder uten å ha øvd ser jeg kjemperar ut. 

Anonymkode: cf82d...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss er bare ikke fotogene? Det er teorien min.

Skal noen ta bilde av deg, eller skal du ta selv? Hvis du skal ta selv, vel, jeg må gjerne ta 30 bilder før jeg blir fornøyd med et. Løsningen er å ha det litt mørkt, og ikke så høy oppløsning, og ikke med selfie-kameraet på telefonen.

Hvis noen andre skal ta bilde av deg, kan du spørre om å få se bildene før de eventuelt legges ut noe sted. 

"Forfengelig!" vil noen kanskje utrope. "Nei!", svarer jeg, "jeg har bare et ønske om ikke se ut som en dass sammen med folk som kameraet faktisk liker!"

Men jo, det er selvporterettene som blir verst. Ser ganske oppegående ut når andre tar bilde av meg, som regel. 

På en selfie føler jeg at jeg blir ... stygg, men jeg ser ikke styggheten når jeg ser meg selv i speilet, med mindre jeg har en veldig dårlig dag. Eller er i prøverom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. 

Både og. Tenker jeg av og til kan se fin ut på bilder, av og til ikke. Aner ikke hva jeg gjør. 

Er håpløs på selfie men ønsker å lære meg å ta fine bilder av meg selv. 

Så flere tips setter pris på :)

 

ts

Anonymkode: 727ad...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...