Gå til innhold

Ok, dette er sprøtt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg faller stort sett bare for høye menn med tatoveringer. Jo mer, desto bedre. Helst nakke/ hals og helt ut til fingerspissene. Det er en rar greie jeg har!

Men hver gang jeg finner meg en ny type mann.. med tatoveringer.. stort sett en murer eller snekker.. egen leilighet og bil.. 

Likevel - har han enten tilnytningsproblemer, angst og depresjon, ekstremt sinne, er egoistisk til tusen, mother-issues, tidligere (fortsatt) rusmisbruker, tidligere torpedo. Og helst alle tingene på én og samme mann!!!

Altså. Hva er greia?! Disse mennene er PENE og med masse sjarm. Mange gode egenskaper! Men til syvende og sist kan man ikke ha et forhold med noen av de, pga. ovennevnte årsaker. 

Jeg er 30+, og disse mennene har vært 32, 34 og 37.

Anonymkode: e2711...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja altså tiltrekkes selv av tatoverte menn men det er jo ikke akuratt ukjent at det desverre stort sett er problembarn som velger å tatovere hele kroppen og halsen osv.  Så du må tillegge deg andre preferanser og slutte å velge disse mennene, eller eventuelt finne deg en hipstersvenske som er wannabe Øyafestivalen artist og tatoverer seg av den grunn for å herme og ikke fordi han har mange personlige traumer han prøver å kamuflere med kroppskunst. 

Anonymkode: b7e3f...b55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...