Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte er det normalt å ha sex liksom? Eg er på vei inn i mitt første forhold noensinne, og dette da med eneste seksuelle partneren jeg har hatt, har null erfaring før han. Og vi har jo sex, men det er ikke hver kveld, pluss at vi ser hverandre kanskje tre ganger i måneden på en periode med to-tre dager... så hvor ofte er det normalt å ha sex? Har alltid hatt inntrykk av at det gjerne kan være en daglig greie? Kanskje han bare ikke vil «skremme» meg eller så kanskje er ikke jeg tiltrekkende eller bra nok?

Anonymkode: 10d6c...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift 10 år 3 barn, 1 gang i mnd kanskje

Anonymkode: bead9...f6b

• Liker 1
Skrevet

Det varierer fra person til person, og fra dag til dag 😊 Finn deres egen rytme og kos dere.

• Liker 5
Skrevet

Samboere omgås hver dag, sex 0-2 ganger i uka. Min erfaring er at når man ikke bor sammen er det vanlig å ha sex hver gang man møtes med mindre noen er syke, men når man er på besøk flere dager på rad trenger man ikke ha sex alle dagene. Sex er fysisk krevende og det er godt å bare kunne slappe av også :) er garantert ikke noe galt med deg. 

Anonymkode: e3bb2...6f7

Skrevet

25 år gammel dama er 23. Vært sammen i 3 år. Har vell sex rundt 4 ganger i uka 

Anonymkode: 8d732...eb9

Skrevet

Vi er 24 år, vært sammen i snart et halvt år. Vi har sex 1-4 ganger om dagen.

• Liker 2
Skrevet

29 år, 1 barn og har vært sammen i snart 11 år. Sex gjenomsnitlig 3-4 ganger per uke. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, tjolahei skrev:

Det varierer fra person til person, og fra dag til dag 😊 Finn deres egen rytme og kos dere.

Helt enig

Skrevet

For tiden har vi sex hver dag. Har vært sånn siden sommeren, med noen unntak. Har også hatt perioder med sex 1-3 ganger i uka. Så alt alt i alt varierer det. Er 31 og har vært sammen i syv år. Ingen barn.

Anonymkode: 86850...38f

• Liker 1
Skrevet

Alt fra 0-4 ganger i uken. På det meste kan det gå 1-2 uker mellom. Vi er samboere Og har vært sammen i 4 år

Anonymkode: 39269...cb2

Skrevet

Han jobbe kveld, eg jobbe dag. Trenden har vore helger der vi ikkje har planar eller sundagar. Eller i feirar, då blir det meir. Med andre ord det variere veldig. Vore i lag i 11 år, gift i 8 år. 

Skrevet

5-8 ganger om dagen 😊

Anonymkode: 902e7...51c

Skrevet

Jeg bor ikke med kjæresten, og vi har sex hver gang vi har overnatting. Unntaket er når jeg har mensen, og da gjør vi "alt annet".

Overnatting har vi egentlig så ofte begge har mulighet. 

Anonymkode: 8e070...426

Skrevet

Som alle andre; varierer så veldig. 

Begge er 30 år, gift i 4,5 år. Han jobber turnus. Dagvakter; daglig. Senvakter (da ses vi lite fordi jeg sover når han kommer hjem) 1-3 ganger i uken. 

Akkurat nå for tiden er det ca 1 gang i uken da jeg nylig har født vårt feste barn og ting er enda svært ømt. 

Anonymkode: 6cd3a...fc2

Skrevet
På 22.12.2018 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Gift 10 år 3 barn, 1 gang i mnd kanskje

Anonymkode: bead9...f6b

TS snakker vel mer om i startfasen av et forhold...

Skrevet

Jeg og hånda har sex ca. annenhver dag. 

Anonymkode: b2cef...4f8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...