Gå til innhold

Blir vi noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, av ren nysgjerrighet så må eg stille dette spørsmålet og skal prøve mitt beste å forklare det

for tiden er eg involvert med ein heilt fantastisk fyr, men har nå funnet ut at hans Onkel bor med min fars søskenbarn( de har ingen barn, og er ikke gift) 

er dette av relevanse for oss? Mulig såpass langt ut at det ikke er noe å tenke over?

Anonymkode: e2133...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager mener du at det skulle ha noen som helst betydning for dere?

Anonymkode: 33365...bde

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager mener du at det skulle ha noen som helst betydning for dere?

Anonymkode: 33365...bde

Vet Ikke helt, følte kanskje det ble litt rart med tanke på dette, men det er vel såpass langt ut og utvannet uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann ser her at eg har kanskje formulert litt feil, altså onkelen hans er samboer med en dame som er søskenbarnet til min far, de har et forhold

Endret av Thjelp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Thjelp said:

Oisann ser her at eg har kanskje formulert litt feil, altså onkelen hans er samboer med en dame som er søskenbarnet til min far, de har et forhold

Det var vel akkurat det du sa i hi? Og det har fortsatt ikke noe å si. Dere er jo ikke i slekt. 

Anonymkode: aaa7c...02c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor i alle dager mener du at det skulle ha noen som helst betydning for dere?

Anonymkode: 33365...bde

Det lurte jeg på og

Anonymkode: aaa7c...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo ikke i slekt i det hele tatt. Hans onkel har en samboer, den samboeren er søskenbarnet til din far. Skjønner ikke hvorfor du mener det har noe å si? 

Anonymkode: 2a4c8...899

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thjelp skrev:

Vet Ikke helt, følte kanskje det ble litt rart med tanke på dette, men det er vel såpass langt ut og utvannet uansett

Utvannet? I den grad man kan snakke om slekt er det inngiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det lov å gifte seg med søskenbarn. Og til og med sin egen onkel eller tante.  Så dette var jo et veldig merkelig spørsmål.. 

Anonymkode: 8f3b7...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis onkelen og samboeren får barn, blir du tremenning til barnet, og kjæresten din blir søskenbarn til barnet. Men dere to blir ingen ting til hverandre. 

Anonymkode: 29032...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

I Norge er det lov å gifte seg med søskenbarn. Og til og med sin egen onkel eller tante.  Så dette var jo et veldig merkelig spørsmål.. 

Anonymkode: 8f3b7...cf2

Søskenbarn er lov ja, men ikke onkel og tante. 

Anonymkode: aaa7c...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søskenbarn er lov ja, men ikke onkel og tante. 

Anonymkode: aaa7c...02c

Det er lov.

Anonymkode: 6a268...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søskenbarn er lov ja, men ikke onkel og tante. 

Anonymkode: aaa7c...02c

Det jeg skrev er riktig. Man kan gifte seg med sin biologiske tante eller onkel i Norge. 

Anonymkode: 8f3b7...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lurte jeg på og

Anonymkode: aaa7c...02c

Jeg lurte ikke på det. Men TS gjorde.

Anonymkode: fa7eb...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg var bare litt usikker på åssen dette ville fungere, og åssen folk eventuelt ville tenke om slikt, men siden det ikke er noe problem overhode så er det vel bare å fortsette å være nyforelska🙌🏻♥️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bygda her har alle en onkel som er gift med fetteren til faren til gubben, så her hadde ingen reagert på det i alle fall 🤷🏼‍♀️😂

Anonymkode: 25a08...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På bygda her har alle en onkel som er gift med fetteren til faren til gubben, så her hadde ingen reagert på det i alle fall 🤷🏼‍♀️😂

Anonymkode: 25a08...06e

Og her mente jeg da ikke å hentyde at det finnes såpass mange homofile ektepar på bygda, så bytt gjerne ut onkel med tante eller fetter med kusine 🤪

Anonymkode: 25a08...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både søskenbarn og tremenning med to av mine søskenbarn. Slektskap på begge sider, blir ikke innavl av den grunn. 

Anonymkode: 4f24d...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...