Gå til innhold

Hjelp til julegave??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datet min (eller hva vi er) har hintet frem at han skal kjøpe en julegave til meg, undertøy eller noe. Tanken på å kjøpe en gave til han har ikke slått meg i det hele tatt. Er ikke noe særlig flink på gaver og slikt, er det noen som kan hjelpe meg med noen tips? 

Relasjonen vår er litt vanskelig nå. Vi datet en stund, det tok slutt og nå møtes vi igjen. Hva som er mellom oss vet jeg ikke, kvier meg for å snakke med han om det da jeg er redd for å bli såret igjen. Så selv om jeg har kjent han et par år ønsker jeg ikke at det skal være en for personlig "kjæreste-gave".

Anonymkode: 1304b...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han kjøper undertøy til deg blir jo det en gave til han selv. Syns du som dame bare skal ta  i mot, så kan du heller kjøpe noe fint til han når dere har blitt kjærester. Eventuelt kan du jo invitere han med på kino i julegave,  som kommer forholdet deres til nytte og ikke bare han, siden han også er egoistisk i sitt gavevalg til deg. Men må si jeg hadde blitt skeptisk til intensjonene og fornærma om en jeg bare datet kjøpte undertøy til meg. Hadde han ikke spurt om jeg ville være kjæresten hans innen en uke etter det hadde jeg tenkte han bare var ute etter sex 

Anonymkode: 34c25...94b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaven din til han må være at du har på deg undertøyet han har kjøpt og viser den til han.

Anonymkode: 77479...35d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du egentlig ikke har lyst til å kjøpe noen julegave til ham så lar du det være. Dere er i et udefinert forhold og du er redd for å bli såret. Da ville jeg latt være å betale for å bli såret tenker jeg.

Anonymkode: d0081...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...