Lillemilla Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Jeg leter etter kjoler med dette snittet for inspirasjon dersom jeg får kjolen min sydd av en venninne. Likte utrolig godt denne kjolen, men mønsteret/fargen falt ikke helt i smak! Noen som vet hvor jeg kan finne flere lignende kjoler?
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Er ikke dette en kjole med vanlig A-fassong på skjørtet??? ser sånn ut. Det er den fassongen det finnes flest av iflg den salongen jeg var på... Skal lete litt for deg!!!! ps..ikke slep??
Lillemilla Skrevet 2. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2005 Jo, altså.. det er den der V'en i livet og de stroppene over skuldrene som er det jeg er på jakt etter. Kjolen skal ha a-form ja, gjerne med slep! :D Tusen takk!! :D
Lillemilla Skrevet 2. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2005 Hadde egentlig tenkt meg en stroppeløs kjole a'la maggie sottero da jeg begynte planleggingen, men allerede etter så kort tid som jeg har holdt på å lete har jeg blitt lei av disse kjolene som "alle" skal ha! Dette snittet falt jeg for, og den ene kjolen jeg har prøvd av de to som var aktuelle den gangen hadde disse "stroppene" (heter det det) og satt så utrolig bra på. Nå har jeg i tillegg oppdaget dette V-greiene i livet som jeg liker godt. Men a-line kjole skal jeg ha, og relativt klassisk!
Mrs. K Skrevet 2. april 2005 #5 Skrevet 2. april 2005 Jeg vil tro at du finner mønster til den i de fleste stoffbutikker. Hilsen Trille
Lillemilla Skrevet 2. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2005 Ja! Mønster er ikke noe problem, men jeg vil jo gjerne prøve noe lignende før jeg får den sydd da... Også er det greit å få ideer til pynt/mønster! :D Lurer på hva jeg skal gjøre for å få den V'en til å bli godt synlig, men ikke bruke svart/blå farge der...
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2005 #7 Skrevet 2. april 2005 Her er bilde av min kjole og jeg syns da V'en min syns godt selv om den ikke er markert med en mørkere søm.
Mrs. K Skrevet 2. april 2005 #8 Skrevet 2. april 2005 Beklager, jeg misforsto spørgsmålet ditt :oops:
Blueberry Skrevet 2. april 2005 #9 Skrevet 2. april 2005 Du kan fremheve V'en i en lys farge ved å lage kjolen to-delt, ellers så har V'en på min kjole i gullkant.
Lillemilla Skrevet 2. april 2005 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2005 Hmm... ja, gode tips, men jeg vil helst at kjolen skal være en enhet, ikke todelt.. Likte veldig godt en farge på mønsteret på en annen kjole. Tror fargen het "Oyster" eller noe... en slags champagnelignende farge. Ville det funket eller blitt for lyst kanskje? Kjolen din var flott Heidi76! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå