AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Hva går det ut på? Er målet å feite opp partner så mye som mulig? Er det et virkelig ønske om å skade partner og gjøre han/hun syk? Er ikke dette direkte misbruk/mishandling? Er det en form for kontroll som i andre fetisher eller er det slik at noen faktisk tenner på fedme? Hva finner man egentlig tiltrekkende med en feit, dvask og syk kropp på en person som veier over 130kg, ikke litt overvekt men sykelig fedme. Er det noen her som er slik som vil forklare? Det må være den sykeste fetishen som finnes! Anonymkode: 112c2...6cd
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Hvorfor skulle noen være interessert i forklare det for deg med de holdningene du fremviser i innlegget ditt? Bare slå deg til ro med at det ikke er alt her i verden du kan forstå, så får du det nok mye bedre. Anonymkode: 71742...7b5 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle noen være interessert i forklare det for deg med de holdningene du fremviser i innlegget ditt? Bare slå deg til ro med at det ikke er alt her i verden du kan forstå, så får du det nok mye bedre. Anonymkode: 71742...7b5 Jeg er overvektig selv. Fikk bare tidenes særeste melding fra en fyr på Møteplassen. Han kom inn på dette da jeg lurte på hvorfor han tok kontakt med nettopp meg. Jeg blokkerte han etter at han skrev dette. Jeg vil heller treffe en normal fyr som heller får meg ned i vekt enn opp. Anonymkode: 112c2...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg er overvektig selv. Fikk bare tidenes særeste melding fra en fyr på Møteplassen. Han kom inn på dette da jeg lurte på hvorfor han tok kontakt med nettopp meg. Jeg blokkerte han etter at han skrev dette. Jeg vil heller treffe en normal fyr som heller får meg ned i vekt enn opp. Anonymkode: 112c2...6cd Så bra! Anonymkode: 71742...7b5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #5 Skrevet 22. desember 2018 Hva med å heller treffe en fyr som liker deg for deg, også gå ned i vekt for degslv? Anonymkode: 4caf8...9b7 1
annebanane Skrevet 22. desember 2018 #6 Skrevet 22. desember 2018 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #7 Skrevet 22. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å heller treffe en fyr som liker deg for deg, også gå ned i vekt for degslv? Anonymkode: 4caf8...9b7 Jeg vil da gå ned for meg selv. Anonymkode: 112c2...6cd
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #8 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, Moonwalker skrev: Med tanke på at det finnes folk som tenner på blant annet døde mennesker, objekter, mindreårige m.m så tviler jeg på at det å tenne på feite mennesker er den sykeste fetisjen som finnes. Ellers blander du begrep. Fat fetish vil være brukt om å få seksuell tenning av større folk (i ulik grad av størrelse). Det er folk som har preferanse for større generelt i livet, og andre som bare har en seksuell interesse i denne fetisjen. Feeding er å fantasere med eller å utøve å "feite opp", og en trenger absolutt ikke være interessert i feeding selv om en er interessert i større mennesker ellers. Det er heller en nisje slik som mange andre fetisjer. Asså, jeg tror ikke man sier høyt de eksemplene du kommer med. Som overvektig har jeg selvsagt møtt menn som sier de liker ekstra kilo, men det å trekke inn en sånn type fetish at man bare liker overvektige er for meg bare veldig rart. Han skrev ikke noe om å feite opp meg, men av nysgjerrighet så søkte jeg opp på google, og der så jeg eksempel på overvektige damer som ble foret opp av tynne menn. Æsj. Da satser jeg heller på en normal fyr som ikke har en greie for overvektige men som kan like noen ekstra kilo uten at det blir den eneste greia som gjør at han tar kontakt. Anonymkode: 112c2...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #9 Skrevet 22. desember 2018 6 minutter siden, Moonwalker skrev: Med tanke på at det finnes folk som tenner på blant annet døde mennesker, objekter, mindreårige m.m så tviler jeg på at det å tenne på feite mennesker er den sykeste fetisjen som finnes. Ellers blander du begrep. Fat fetish vil være brukt om å få seksuell tenning av større folk (i ulik grad av størrelse). Det er folk som har preferanse for større generelt i livet, og andre som bare har en seksuell interesse i denne fetisjen. Feeding er å fantasere med eller å utøve å "feite opp", og en trenger absolutt ikke være interessert i feeding selv om en er interessert i større mennesker ellers. Det er heller en nisje slik som mange andre fetisjer. Æsj, så creepy. Forferdelig. Å tenne på objekter ser jeg ikke noe galt i da. Det trenger ikke være noe galt i å tenne på en gjenstand, dette skader ingen. Anonymkode: 45ae4...e52
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #10 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Æsj, så creepy. Forferdelig. Å tenne på objekter ser jeg ikke noe galt i da. Det trenger ikke være noe galt i å tenne på en gjenstand, dette skader ingen. Anonymkode: 45ae4...e52 Det skader heller ingen å tenne på døde mennesker eller mindreårige. Anonymkode: 71742...7b5
abc123detvardet Skrevet 22. desember 2018 #11 Skrevet 22. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skader heller ingen å tenne på døde mennesker eller mindreårige. Pedofili har da vel skadet...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #12 Skrevet 22. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skader heller ingen å tenne på døde mennesker eller mindreårige. Anonymkode: 71742...7b5 Det er veldig makabert og forferdelig.ugghhhhhh Å tenne på objekter ser jeg ikke mye problem i. Det handler ikke om noe som har til tanke å skade andre. Anonymkode: 45ae4...e52
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #13 Skrevet 22. desember 2018 2 minutter siden, abc123detvardet said: Pedofili har da vel skadet... Pedofili skader ikke, det er overgrep som skader. Anonymkode: 71742...7b5 1
abc123detvardet Skrevet 22. desember 2018 #14 Skrevet 22. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Pedofili skader ikke, det er overgrep som skader. Anonymkode: 71742...7b5 "Seksuelle overgrep omfatter voldtekt, pedofile handlinger, incest, blotting, beføling av person som ikke samtykker, og trusler av seksuell art. Seksuelle overgrep er forbudt ved lov og straffbart"
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #15 Skrevet 22. desember 2018 Just now, abc123detvardet said: "Seksuelle overgrep omfatter voldtekt, pedofile handlinger, incest, blotting, beføling av person som ikke samtykker, og trusler av seksuell art. Seksuelle overgrep er forbudt ved lov og straffbart" Pedofile handlinger er overgrep, som du selv siterer fra et eller annet sted. Pedofili og pedofile handlinger er ikke det samme. Anonymkode: 71742...7b5
Diafragma Skrevet 22. desember 2018 #16 Skrevet 22. desember 2018 (endret) . Endret 22. desember 2018 av Diafragma
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #17 Skrevet 22. desember 2018 Eksen min tente på feite jenter. Jeg var 163 cm og 100kg den gangen. Det jeg ikke forutså var øglene. Han kjøpte 2 øgler og hadde de i bur. Jeg ble gravid 2 måneder senere (med hans barn), men øglene likte aldri barnet og vi valgte å holde de separert hele første delen av spedbarnsalderen. Når Joakim var 2 ga vi dyrene til en veldedig organisasjon. Den ene døde 2 md etterpå uten at vi fikk kysset den. Kjedelig med altfor tjukke kjærester. Anonymkode: 023f6...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #18 Skrevet 22. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som overvektig har jeg selvsagt møtt menn som sier de liker ekstra kilo, men det å trekke inn en sånn type fetish at man bare liker overvektige er for meg bare veldig rart. Han skrev ikke noe om å feite opp meg, men av nysgjerrighet så søkte jeg opp på google, og der så jeg eksempel på overvektige damer som ble foret opp av tynne menn. Æsj. Da satser jeg heller på en normal fyr som ikke har en greie for overvektige men som kan like noen ekstra kilo uten at det blir den eneste greia som gjør at han tar kontakt. Noen menn liker noen ekstra kilo... og noen menn liker veldig mange ekstra kilo. Jeg vet ikke hvor du ligger an der, men det kan jo faktisk hende dette er en ganske så vanlig mann som så bildet ditt, så du hadde mange kilo ekstra, og synes det er kjempeflott. Det betyr ikke at han vil fore deg opp eller noe annet, han liker bare kroppsbygningen din slik du har vist den frem. Reagerer du like mye om en mann hadde sagt han kun likte slanke damer? Det er heller ikke en fetisj om han liker eksklusivt store damer. Kanskje han brukte fat fetish, at han hadde det, men som en annen påpekte her, så betyr det ikke at han er en feeder. Anonymkode: d8738...651
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #19 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eksen min tente på feite jenter. Jeg var 163 cm og 100kg den gangen. Det jeg ikke forutså var øglene. Han kjøpte 2 øgler og hadde de i bur. Jeg ble gravid 2 måneder senere (med hans barn), men øglene likte aldri barnet og vi valgte å holde de separert hele første delen av spedbarnsalderen. Når Joakim var 2 ga vi dyrene til en veldedig organisasjon. Den ene døde 2 md etterpå uten at vi fikk kysset den. Kjedelig med altfor tjukke kjærester. Anonymkode: 023f6...8f0 Hæ? Anonymkode: d8738...651
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #20 Skrevet 22. desember 2018 2 minutter siden, Diafragma said: . 1 minutt siden, AnonymBruker said: Eksen min tente på feite jenter. Jeg var 163 cm og 100kg den gangen. Det jeg ikke forutså var øglene. Han kjøpte 2 øgler og hadde de i bur. Jeg ble gravid 2 måneder senere (med hans barn), men øglene likte aldri barnet og vi valgte å holde de separert hele første delen av spedbarnsalderen. Når Joakim var 2 ga vi dyrene til en veldedig organisasjon. Den ene døde 2 md etterpå uten at vi fikk kysset den. Kjedelig med altfor tjukke kjærester. Anonymkode: 023f6...8f0 Dette var posten til Diafragma, før han redigerte det første innlegget sitt og postet det som AB rett etterpå. Gotcha. Anonymkode: 71742...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå