Gå til innhold

Er kg et alt-right forum?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I aktuelt-forumet er definitivt alt-right personligheter sterkt representert. De øvrige underforumene virker som om de er ganske balanserte.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er veldig ok. Har vært her nesten siden starten. Vi snakker 15 år.

Anonymkode: 21d07...bec

Jeg og har vært her i 15-16 år nå. :)

Jeg synes forumet har forandret seg veldig. Men i tråd med at verden har endret seg, så jeg synes ikke det er rart. 

Den store forskjellen må vel være at folkene bak ikke gjør like mye utav seg lengre. Tidligere var det slik at folk flest kjente til moderatorene, de deltok mer selv i forumet. Det var julekalender på et tidspunkt også f.eks. Og moderatorene og "journalistene" hentet frem innlegg fra forumet og lagde saker av dem. Dette skapte både mer kos og mer god debatt. De bak gjorde mye mer før.

Jeg for min del skulle ønske at KG (klikk.no/egmont) tok tak og lagde dette til en skikkelig KVINNEGUIDE med seriøsitet. Eller noe annet for begge kjønn, så lenge SERIØSITETEN kommer frem. 

Hvor mange leser faktisk på klikk.no?

Hvorfor skrives det mest om personlige historier, mote og interiør der (på klikk.no altså) Hvorfor kunne de ikke samlet artikler om seriøse ting fra div. organisasjoner og aviser? 

Nyheter fra helsenorge.no, fra Helfo, fra Norsk psykologiforening, fra Den Norske Turistforening, fra forskning.no, fra forbrukerådet, fra whatever. Det er så mange som skriver om så mye som handler om det folk opplever av utfordringer og glede i hverdagen sin ( f.eks mange av disse skriver også artikler, hvorfor ikke sette søkelys på dem? http://www.frivillighetnorge.no/no/om_oss/alfabetisk_liste_medlemmer/) Et forum som dette med et "tilhørende magasin" kunne vært et samlingspunkt for så mye bra, der de både trakk inn utenifra og ansatte journalister som kunne skrevet mer seriøst. Hvor brukerne blir mer invitert til å delta, hvor nivået både ble høyere og snillere (snillere som i høfligere, brukerene i mellom -man kan likevel være uenig)

Egmont sitter på en gullgruve, de kunne slått seg stort opp til å bli en nasjonal arena som engasjerer til debatt om alt mulig, nå ut til flere folk. Både diskusjon.no og kg sitter på den muligheten, det er de to største som ikke er for snevre, som allerede har mange ansatte, har sterke moderselskap i bunn -men de forstår det ikke selv hva de kunne fått til, de forstår ikke potensialet. 

Anonymkode: 9a299...312

Skrevet

På aktuelt forumet er det vel, syns det nesten er litt skummelt å lese hva folk skriver der.

Skrevet

Jeg skrev #22 og svarte litt skjeivt på HI, vil bare legge til at ja &det er mye dtøyt høyrevridd her nå, og det har det vært lenge. Det jeg mener er at det går an å fokusere på andre ting her i verden enn kun det vi får fra hoved-nyhetene, og andre ting en hva som er interiør-moten om dagen..

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skrev #22 og svarte litt skjeivt på HI, vil bare legge til at ja &det er mye dtøyt høyrevridd her nå, og det har det vært lenge. Det jeg mener er at det går an å fokusere på andre ting her i verden enn kun det vi får fra hoved-nyhetene, og andre ting en hva som er interiør-moten om dagen..

Tatt i betraktning alt det venstrevridde og politisk korrekte er det bare bra med litt balanse.

Anonymkode: 5b7c9...c4b

• Liker 1
Skrevet

Både og. Men jeg heller mer mot nei enn ja. Er mer som et tidsfordriv i mangel på noe bedre. 

Skrevet

Nei egentlig ikke.

• Liker 1
Skrevet

Det er noen her som har viet livet sitt til islam mer enn muslimer selv 😂 Ironien de ikke skjønner selv. Som regel er det de samme om og om igjen.

Anonymkode: eb952...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...