Gå til innhold

For Lang?

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

For DEG kanskje. Det har alt å si for meg hvertfall! 

Anonymkode: 14495...bf6

Vel jeg har hatt sex med en.. veldig brei mann å jeg blir uttalt som trang av bortimot alle jeg har hatt sex med. Om du sliter å få inn breie peniser så er det nok enten at du ikke er kåt, våt nok eller at leppene kommer me. Du skal jo tross alt få trøkt et hode ut der så skal jo gå 😂 å jeg har sett mennesker få knyttneven opp der. 

Anonymkode: b7b89...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett takk jenter. Får vel bare prøve skrive et ny reply når vi endelig går til sengs over om det var så ille som jeg trodde eller ikke ;) kryser fingrene for at det ikke blir smertefullt i det minste. 

Han er en veldig omtenksom kar så tror det skal gå greit

Anonymkode: b7b89...c25

Skrevet
På 21.12.2018 den 18.09, Dævendøtte skrev:

Med fare for å ødelegge julen til de fleste gutter her inne, 17 cm er ikke akkurat et monster. Du kommer til å tilpasse deg helt perfekt, slapp helt av :) 

Nei monster er det ikke, men større enn de fleste menn. 95% av menn ligger mellom 10-18 cm, så ganske få som har over 17 cm reelt. En del skryter på seg og forteller dama at de har noen cm større enn det som er sant, så da tror mange at det er normalt å ha 17 cm.

Anonymkode: 0cc43...20c

Skrevet
På 21.12.2018 den 18.12, FrodeF skrev:

Skjønner ikke at damer fortsatt ikke har forstått at det er tykkelsen, ikke lengden, som avgjør om det er vanskelig å få den inn....... 

Når han har halve inni og bunner deg så innmari at du revner innvendig og blør flere dl så kan jeg LOVE deg at lengden har MYE å si! 🙈🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...