Gå til innhold

For Lang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er riktig plass men ja. 

Jeg har vært single en liten stund og møt den mest utrolig mannen i verden. Men vi har ikke hatt sex enda fordi vi begge har gått igjennom litt av hvert. Men vi har begge vært åpene å snakker om hva vi liker og størrelse kom inn i samtale evne. Og nå er jeg litt redd. 

De siste 3 kjærestene jeg har hat har vært mindre en 16. 14 og 13. Ett eller annent. Så man kan fint si jeg ikke akuratt har vært bortskjemt på lengde men det har aldri betydd noe fordi jeg elsker sex ikke å bli spidda i to ;) men han jeg snakker med har  rundt 17.5 cm under beltet noe som kanskje ikke er mye for noen kvinner men.. siden jeg tilbringe de siste 4-5 årene med 13-14 så har jeg ikke akuratt fått mye strekking.. så jeg bestemte meg for å prøve se hvor mye jeg egentlig får plass til. ( høres litt sært ut men samma faen ) og jeg fant frem min største leke på akuratt 14cm.. Men jeg klarer ikke en gang få alt inn selv etter en orgasme... Jeg får max 11-12 inn å nå ligger jeg her fortvilt over om dette kommer til å ødelegge mellom oss sexuelt.  Eller kommer den på et eller magisk vis til å tilpasse seg? 

Jeg har hat sex med en på +21cm men vi var aldri røft og han gikk aldri langt inn fordi han viste han kunne skape ubehag. Men jeg vil kunne ha sex i hver stilling uten å måtte beskymre meg for ubehag.. vel han følte seg jo mye bedre når han fikk høre meg si så til han haha. Fikk han til å føle seg stor for en gangs skyld. Så kan jo være positivt.

Anonymkode: b7b89...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig en penistråd skrevet av en "kvinne" som er så opptatt av størrelse at hun til og med vet på centimeteren hvor lang penis tidligere partnere har hatt. ;)

Hjelpe meg, at du gidder.

Anonymkode: 5da30...e56

• Liker 9
Skrevet

Herregud... jeg har aldri visst cm størrelsen på penisen til NOEN jeg har hatt sex med, og jeg har vel hatt sex med ca 30 stk i mitt liv. Og du har full kontroll på alle sammen? Det er ikke normalt for kvinner å ha peil på, så dette tror jeg er skrevet av en mann, for å være ærlig....

Anonymkode: 4848d...cdb

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud... jeg har aldri visst cm størrelsen på penisen til NOEN jeg har hatt sex med, og jeg har vel hatt sex med ca 30 stk i mitt liv. Og du har full kontroll på alle sammen? Det er ikke normalt for kvinner å ha peil på, så dette tror jeg er skrevet av en mann, for å være ærlig....

Så du tenker at du representerer alle andre kvinner? 

• Liker 2
Skrevet

Den tilpasser seg. Dessuten måler menn fra roten og pga hofter og lår kræsj osv får de uansett ikke penisen inn helt inn til roten , det er også et par cm fra selve vaginal inngangen din til de ytre kjønnsleppene som på en måte stopper opp for at han kommer lenger inn så du får ikke 17.5 cm av den  inn i deg men kanskje 14-15 av den fulle lengden  :)

Anonymkode: 14495...bf6

Skrevet
34 minutter siden, Nerine_ said:

Så du tenker at du representerer alle andre kvinner? 

Jeg tror hun representerer ganske så mange.

Anonymkode: 54e7d...524

• Liker 6
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært single en liten stund og møt den mest utrolig mannen i verden. Men vi har ikke hatt sex enda fordi vi begge har gått igjennom litt av hvert. Men vi har begge vært åpene å snakker om hva vi liker og størrelse kom inn i samtale evne. Og nå er jeg litt redd. 

De siste 3 kjærestene jeg har hat har vært mindre en 16. 14 og 13. Ett eller annent. Så man kan fint si jeg ikke akuratt har vært bortskjemt på lengde men det har aldri betydd noe fordi jeg elsker sex ikke å bli spidda i to ;) men han jeg snakker med har  rundt 17.5 cm under beltet noe som kanskje ikke er mye for noen kvinner men.. siden jeg tilbringe de siste 4-5 årene med 13-14 så har jeg ikke akuratt fått mye strekking.. så jeg bestemte meg for å prøve se hvor mye jeg egentlig får plass til. ( høres litt sært ut men samma faen ) og jeg fant frem min største leke på akuratt 14cm.. Men jeg klarer ikke en gang få alt inn selv etter en orgasme... Jeg får max 11-12 inn å nå ligger jeg her fortvilt over om dette kommer til å ødelegge mellom oss sexuelt.  Eller kommer den på et eller magisk vis til å tilpasse seg? 

Jeg har hat sex med en på +21cm men vi var aldri røft og han gikk aldri langt inn fordi han viste han kunne skape ubehag. Men jeg vil kunne ha sex i hver stilling uten å måtte beskymre meg for ubehag.. vel han følte seg jo mye bedre når han fikk høre meg si så til han haha. Fikk han til å føle seg stor for en gangs skyld. Så kan jo være positivt.

Med fare for å ødelegge julen til de fleste gutter her inne, 17 cm er ikke akkurat et monster. Du kommer til å tilpasse deg helt perfekt, slapp helt av :) 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun representerer ganske så mange.

Anonymkode: 54e7d...524

Jeg har oversikt over de to jeg har vært i forhold med, det husker jeg også var en "snakkis" blandet venninne når vi var unge. 

Endret av Nerine_
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke at damer fortsatt ikke har forstått at det er tykkelsen, ikke lengden, som avgjør om det er vanskelig å få den inn....... 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, FrodeF skrev:

Skjønner ikke at damer fortsatt ikke har forstått at det er tykkelsen, ikke lengden, som avgjør om det er vanskelig å få den inn....... 

Du har åpenbart aldri fått en penis trykt opp mot livmorhalsen😉

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du er mann. 

Anonymkode: 4489f...963

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er den første kvinnen jeg noensinne har hørt om som tror at en vagina strekker seg og blir dypere om man har sex med lange peniser, og det inkluderer da jeg gikk på ungdomsskolen. 

Anonymkode: 182b3...ed2

• Liker 2
Skrevet

Slapp av, dette går bra. Nå er det fridager og mye tid til å finne ut om dere passer. 17,5 cm er jo i normalområdet 12 til 18, så noen kjempe er det jo ikke. Men som sagt kan jo du være i nedre normalområdet for kvinner. Hvis en leser Kama Sutra så er jo forskjellen den veien bedre enn motsatt. God Jul. 

Anonymkode: 4b86e...6cf

• Liker 1
Skrevet

Når du stiukker deg på kobbertråden så er den for lang i kampens hete......

Vanskelig å være forsiktig like før strax ...............

M@ster

Skrevet

Ryddet for nedsettende innhold.

pinar, adm.

Skrevet
6 timer siden, FrodeF skrev:

Jeg skjønner ikke at menn fortsatt ikke har forstått hvor lite det egentlig har å si. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg skjønner ikke at menn fortsatt ikke har forstått hvor lite det egentlig har å si. 

For DEG kanskje. Det har alt å si for meg hvertfall! 

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Endelig en penistråd skrevet av en "kvinne" som er så opptatt av størrelse at hun til og med vet på centimeteren hvor lang penis tidligere partnere har hatt. ;)

Hjelpe meg, at du gidder.

Anonymkode: 5da30...e56

Første karen var fordi vi var 16 og syntes det var gøy å vite. Andre er mere gjettelek og han siste måtte jeg ha målet på fordi han skulle ha meg til å kun kjøpe leker som var mindre. 

Å det med han jeg snakker med nå så er det fordi det kom opp i temaet under snakk om noe annent. Ekke skadelig å vite ;)

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har kun hatt sex med menn i faste forhold. Og om du ser på replyen over så får du vite hvorfor ;)

Det er nok ikke skrevet av en mann, hvorfor i all verden skulle det være det? Menn har jo endeløse tarmer mens vaginan min stopper.

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Den tilpasser seg. Dessuten måler menn fra roten og pga hofter og lår kræsj osv får de uansett ikke penisen inn helt inn til roten , det er også et par cm fra selve vaginal inngangen din til de ytre kjønnsleppene som på en måte stopper opp for at han kommer lenger inn så du får ikke 17.5 cm av den  inn i deg men kanskje 14-15 av den fulle lengden  :)

Ok. Vel gir mening at man får rundt en 14-15 da forrige eksen var rundt 13.4 tror jeg og han kjente jeg traff "veggen" i vise stillinger og om han var ekstra ivrig.  Vil bare ikke han skal føle seg litt, utelatt 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...