Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hva er dette for slags sted? Hvilken aldersgrense har de? Hvordan i helvete har min sekstenåring kommet inn der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de har 21 eller 23 års aldersgrense.

Stedet er et kjøttmarked av dimensjoner, jeg har vært der et par ganger og skal aldri tilbake.

Søte jenter slipper lett inn uten legitimasjon - desverre.

Gjest manic
Skrevet

Unnskyld fordommene mine, men jeg tror det er et sted for bolere,kokainsniffende og slitne damer... Men for alt det jeg vet er alle der knakendes kjekke. Men dem sier at klientellet er noe spesielt...

Skrevet
Unnskyld fordommene mine' date=' men jeg tror det er et sted for bolere,kokainsniffende og slitne damer... Men for alt det jeg vet er alle der knakendes kjekke. Men dem sier at klientellet er noe spesielt...[/quote']

Det er veldig spesielt, men så ingen av de du nevner da jeg var der (for et par år siden)

Mest innvandrergutter og "blonde" babes der da jeg var der.

Gjest gjest1
Skrevet

Ungen min ser ut som en blond babe på 176... langbent og vakker, men hun vanker ikke sammen med pakkiser og sånne da, tåler dem ikke... men de klår gjerne og antaster henne om de får muligheten.

Er Tiger Tiger på samme sted hvor Ridderhallen en gang lå?

Gjest Valhalla
Skrevet

Hmmm innvandrergrutter der..kanskje, men tror ikke det.

Skrevet

Er som sagt to år siden jeg var der så klientellet har nok forandret seg.

Tiger ligger på gamlet "stedet" ved Eldorado.

Gjest gjest1
Skrevet
Er som sagt to år siden jeg var der så klientellet har nok forandret seg.

Tiger ligger på gamlet "stedet" ved Eldorado.

Og det var Ridderhallen før Stedet. Der vanket jeg da jeg var seksten også... og da var det 22 årsgrense der. men det var jo MEG

Skrevet

Pakkissser og slikt?

Dette er vel på grensen til å være rasistisk!? Ærligtalt!

Selv er jeg ingen fan av tiger tiger..av den grunn av altfor mange mindreårige slippes inn..

Gjest Anonymous
Skrevet

Tiger Tiger har da en kleskode også?

Gjest Gjesten
Skrevet

Har kleskode og er rasistisk. Ei eg kjenner var ute på treff for adopterte barn i Norge, dei slapp ikkje inn, sjølv om dei alle hadde legitimasjon med norske navn. "Det er så mye trøbbel med sånne som dere" var beskjeden. Går aldri dit!!

Gjest Valhalla
Skrevet

Det var det inntrykket jeg har hatt av stedet også. Men de må jo få bestemme hvilket klientell de ønsker...

Skrevet
Har kleskode og er rasistisk. Ei eg kjenner var ute på treff for adopterte barn i Norge' date=' dei slapp ikkje inn, sjølv om dei alle hadde legitimasjon med norske navn. "Det er så mye trøbbel med sånne som dere" var beskjeden. Går aldri dit!![/quote']

har også en norsk kompis som ikke kom inn, han er en mix av tre forskjellige nasjonaliteter og fikk beskjed om at han var for full. Han har ikke drukket alkohol på ti år!

Gjest manic
Skrevet
Det var det inntrykket jeg har hatt av stedet også. Men de må jo få bestemme hvilket klientell de ønsker...

Bestemme hvilken rase de ønsker med andre ord.....?

Mener du virkelig det???? :-?

Gjest Valhalla
Skrevet

Et utested kan selv få bestemme hvilke folk de vil ha. Om de vil ha vestkantsungdom og folk som kler seg som vestkantsungdom må de få lov til det. Det er nok av steder å gå på, hvis man ikke liker deres policy eller klientell kan man velge et annet sted. Jeg unngår steder med mange innvandrere og det gjør de fleste jeg kjenner også, det er en grunn til at de innfører slikt. Få nordmenn= mindre penger i kassen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bestemme hvilken rase de ønsker med andre ord.....?

Mener du virkelig det???? :-?

Jeg har tenkt å starte en slik segregering i busser, og så skal jeg iallfall ikke ha homofile i matvarebutikken min. Må jo bestemme selv hvem jeg skal selge varer til..

Tror gutten bare forsøker å provosere litt. Han er nok ikke så dum.

Gjest Valhalla
Skrevet

Pøh utesteder har alltid diskriminert, utseende,klær, kjønn etc De får bestemme selv, det er ikke statlig eid og du har ingenting med å bestemme hva de vil gjøre med sin eiendom. Hvis du ikke liker det de gjør, ikke gå dit.

Gjest Anonymous
Skrevet
Pøh utesteder har alltid diskriminert' date=' utseende,klær, kjønn etc De får bestemme selv, det er ikke statlig eid og du har ingenting med å bestemme hva de vil gjøre med sin eiendom. Hvis du ikke liker det de gjør, ikke gå dit.[/quote']

Og i matbutikken min skal negre ikke få lov til å komme. Same shit. Du har et vakkert menneskesyn.

Skrevet
Pøh utesteder har alltid diskriminert' date=' utseende,klær, kjønn etc De får bestemme selv, det er ikke statlig eid og du har ingenting med å bestemme hva de vil gjøre med sin eiendom. Hvis du ikke liker det de gjør, ikke gå dit.[/quote']

Ja, mange diskriminerer. Men de har ikke LOV av den grunn. Ikke lenge siden et sted ble dømt for diskriminering. Man kan velge sitt klientell, men ikke på bakgrunn av hudfarge.

Gjest viggoline
Skrevet

Så siden noen private skoler har dresscode, er det greit at andre private skoler også skiller folk på hudfarge?

I følge din logikk så må jo dette gå, så enten er du litt korttenkt eller så synes du rasisme er en fin ting. Du havner liksom litt mellom barken og veden, men siden du sikkert er ganske ung, så kan sikkert dette føres opp på tabbekvota.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...