Gå til innhold

Sendte en mail til en mann for nesten 7 timer siden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke fått svar. 😔

En jeg er litt hektet på, men funnet ut vi ikke vil det samme. Ønsket han god jul osv. 

Anonymkode: f8de5...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... ikke godt å si. Kanskje han ikke har lest mailen. Eller.. han velger å ikke svare siden dere ikke ønsker det samme.

Anonymkode: 2dcdc...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden? Det er jo ingenting..., det er ikke alle som sjekker mailen sin så fryktelig ofte. Jeg kan fint finne på å bruke 12 timer på å svare på en sms, det betyr likevel ikke at jeg er uinteressert. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt det samme. Ikke så ofte jeg heller sjekker mail. Så kanskje en sjanse for svar, men og tenkt at siden vi ikke vil det samme så at han dropper å svare for hva er vitsen? Han har vel ikke forandret mening. 

Anonymkode: f8de5...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han singel?

Anonymkode: af443...aed

Ja, det er han. 

Anonymkode: f8de5...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan gå dager uten å sjekke mail. I tillegg svarer jeg egentlig aldri på slikt på mail. 

Anonymkode: fb77b...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere allerede har fått etablert et visst kommunikasjonsmønster, så er det kanskje mulig å legge noe i det. Hvis ikke er det nok bare å smøre seg med tålmodighet. I en datingsituasjon, hvis man er interessert, så er syv timer en god stund, med mindre man ikke allerede har som vane å bare sende en melding eller to i døgnet. Jeg har bare datet en som har hatt som "normalmønster" å kommunisere en til to ganger om dagen og dager uten kommunikasjon, de fleste responderer mye raskere. I de periodene hvor man er litt off så gir man som regel beskjed. Men som sagt, det finnes mennesker som også kommuniserer mye sjeldnere, uten at det MÅ bety noe særlig (ref mitt eget eksempel). Men som regel så er dårlig svarfrekvens en indikasjon på lav interesse.

Endret av Kreator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er mange folk, dessverre. Jeg vil nesten garantere at han ikke er interessert, nok, men er for feig til å svare deg. vil ikke såre deg. Hold deg unna fyren, og enten så tar han kontakt, eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han ikke er så interessert, for folk har jo varsler for alt på telefonen og de fleste sjekker telefonen hundre ganger i løpet av en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en kort mail tilbake. Så ikke noe stor interesse der. 😔

Anonymkode: f8de5...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...