Gjest Svimle Skrevet 5. juli 2005 #101 Del Skrevet 5. juli 2005 Tusen takk kan jeg spørre om hvordan du gjorde det :oops: Slik jeg gjør det så kopierer jeg først adressen til bildet (går til siden hvor bildet er og kopierer url). Så når jeg skriver innlegg og skal linke, så trykker jeg URL-knappen som står sist i rekken av formateringsknappene. da kommer dette: så flytter jeg markøren foran ] og setter inn = og trykker ctrl+v. Så etter ] skriver jeg ordet som skal linkes, feks her. Og så trykker jeg URL-knappen igjen! Da kommer noe slikt som Ble kanskje litt knotete forklart dette her.. Håper du skjønte hva jeg mente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juli 2005 #102 Del Skrevet 7. juli 2005 Nyyydelig brudekjole!!!! OG enda bedre blir det med "rett" underskjørt Kos deg med forberedelsene som er igjen, plutselig er dagen der, og man skulle ønske man kunne gjort allt en gang til!! Litt misunnelig nemlig, skulle så gjerne opplevd dagen vår en gang til Kos deg i sommerværet :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. juli 2005 #103 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) VI SKAL TIL SYDEN VI SKAL TIL SYDEN Endret 18. juli 2005 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. juli 2005 #104 Del Skrevet 18. juli 2005 nydlig kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 26. juli 2005 #105 Del Skrevet 26. juli 2005 Har vel ikke glemt oss vel? Håper alt står bra til! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 4. september 2005 Forfatter #106 Del Skrevet 4. september 2005 hei, har ikke vært så veldig aktiv her på leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge.... men nå er det 6 uker igjen og panikken har begynt å bre seg.... å herre jemeni..... idag har vi begynt på bordkortene, blir med hjerter på, to hjerter, et i hovedfargen av et papir med litt struktur på, og et av perler.. tror det meste skal være i rute, men har ikke helt peiling... har aldri arrangert bryllup før... men det skal vel gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 5. september 2005 Forfatter #107 Del Skrevet 5. september 2005 idag har jeg ringt brudesalongen og hørt om hvordan det står til med kjolen min, de hadde akkurat planer om å ta den inn og sy den inn nå, så den skulle være klappet og klar til henting 1 oktober Skal ha prøvetime hos frisør tidligere på dagen, så det blir en skikkelig brudedag... gleder meg. nå er det bare 5 1/2uke igjen.... ååååå så spennende... Bordkortene er nesten ferdige, har vært og tittet etter kakefigur... vil ha en litt humoristisk en.... har skrevet sang til mannen, må bare få somlet meg til å skrive den inn, slik at jeg kan printe den ut og bli feridig med det styret... Det er så rart å tenke på at snart er det min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 18. september 2005 Forfatter #108 Del Skrevet 18. september 2005 Så var min dag kommet til utdrikking , hadde gruet og gledet meg leeeeeenge, spekulert , spekulert og atter spekulert og drevet enkelte nesten til vannvidd Igår kom det en gjen jenter løpene inn døren klokken ca 10, litt usikker på tidspunktet for alt gikk i et etter det. Det ble duket opp med felles frokost, noe som var kjempe deilig. Fikk utdelt en sang jeg skulle øve på, fikk lettere hetta da,har totalt angst for å synge... kjente panikken bre seg . Så ble jeg transportert ut i bil og på en mini kjøretur. Jeg skulle få den store gleden av å fly seglfly:hoppe: . Det var kanon gøy.MÅ oppleves!!!!!!! Vi fløy inn i en sky... så sa piloten: ser du hullet i skyen, den skal vi fly igjennom, følg med nå... så fløy vi igjennom og han satte snuten rett ned før vi loopet inn i en ny sky... jeg hyyyyyyylte noe så infernalsk og lo helt hysterisk... det var sinnsykt stilig og magen min vrengte seg, helt kanon!!!! Fikk se hjemstedet mitt slik jeg aldri har sett det før, og alt var veldig vakkert der oppe, jentene nede på bakken hadde stadig radiokontakt, sagn og spurte.Tror de var grådige missunelige , og det bør de være ...hehe.. så ble det litt mer looping før vi var nede igjen. Hodet og meg var sinnsykt fornøyd, men magen var ikke... så jeg måtte en tur å rope på elgen før vi kjørte videre. Så plukket vi opp noen venninner til på veien og turen endte opp på et gocart senter... har aldri kjørt det før, det var svinaktig morsomt det og, selv om jeg etter resultatene tydeligvis var en av de største pysene men å så gøy det var!!!!!! Så for turen videre hjem til den ene av forloverne mine hvor vi spiste lunss, og sangen ble atter påpekt at jeg måtte pugge... Og maten smakte sinnsykt godt etter en skikkelig aktiv og jeg synes sporty dag. jeg fikk på meg et par kjempe søte englevinger og en prinsesstiara med lilla pus på... syntes selv jeg ble riktig så søøt..haha Så for turen videre, hadde ingenanelse hva som skjedde (selvsagt) og jeg ble på nytt veldig positivt overrasket, vi skulle innom en hobbyverksted og lage smykker. Så det var dekket på til et langbord slik at alle skulle få lage seg et eller flere, alt etter som . Det var så utrolig koselig og gøy. Hele gjengen samlet og det virket som om alle hadde det like koselig og kjekt som jeg. Tilslutt endte vi opp hjemme hos min andre forlover, der hadde hun laget en vannvittig deilig lasagne :sikle: . Noe som falt i smak hos mange sultne mager. Resten av kvelden gikk i karakoke , leker, dans , latter og skravling.+++++en god del shotter og drikke. Så den sangen jeg fikk utdelt tidlig på dagen skulle jeg synge hjemme på karaoke, de hadde bare som plan ¨å stresse meg litt opp, noe de virkelig klarte.. *ler* Jeg synes jeg har vært super heldig som hadde et så flott og kjekt utdrikkningslag, og forloverne mine har virkelig vært flinke. Var rett og slett en drømmedag !!!!Så all honør til meta og co :bukke::bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 19. september 2005 #109 Del Skrevet 19. september 2005 WOW!! Det hørtes virkelig ut som et fantastisk utdrikningslag. En ordentlig heldiggris er du Ikke lenge igjen nå....såååå spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 19. september 2005 Forfatter #110 Del Skrevet 19. september 2005 ja jeg er en skikkelig heldiggris inonaa: Kiler veldig i magen, nå er det under 1måned igjen.. alt ble så virkelig nå som udrikningslaget har vært og greier.... tiden bare flyr avsted. I morgen skal vi til samtale hos presten, onsdag innom noen venner og få hjelp til noen sanger, lørdag samtale med fotograf, helgen etter hente kjole og ha prøvetime hos friør og vips var det bare to uker til....åååååå kile kile kile.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 19. september 2005 #111 Del Skrevet 19. september 2005 Høres ut som et supert utdrikningslag! Moro med gode venner som tydeligvis har lagt seg i selen for å lage en flott dag! 1 mnd igjen, ja! Spennende! Lykke til med de siste forberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. oktober 2005 #112 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bare noen få dager igjen nå vennen min Gleder meg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #113 Del Skrevet 11. oktober 2005 å kiler i magen. fikk bryllupspanikk for første gang idag... var i lokalet, de hadde ikke nok bord. De sa det var plass til 60... og så har de ikke nok bord??? de bordene som var bestilt kom ikke før den 20.... en uke for sent.... heldigvis for oss har toastmasteren vår kontakter rundt om slik at vi fikk låne fra bedehuset. puuuh... hva skulle vi gjort uten han??? ++ at vi måtte gjøre om hele bordplasseringen, noe som jeg trodde jeg var ferdig med.. En annen ting er at det blir litt trangere enn vi hadde trodd og håpet på under middagen, men etterpå blir det løst og livelig.. ja ja... men det går seg vel til.. litt irriterende at de legger det frem som at ja ja 60?? ingen problem, det er så mange vi tar her... så da tenkte vi at ja, da kan vi be 60.... men om man legger god viljen til så blir det nok bra til slutt... men til lørdag, da er jeg fru.... hi hi hi kiler i magen, sommerfuglene går bersherk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #114 Del Skrevet 11. oktober 2005 Spennande!!! Lykke til111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #115 Del Skrevet 14. oktober 2005 Håper du får en suuuuuuuuper dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 27. november 2005 #116 Del Skrevet 27. november 2005 Heisann, takk for sist. Var veldig kjekt å snakke med deg hos meta Håper du får en fin uke og en riktig fin adventstid med dine nærmeste Klem fra nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mars 2006 #117 Del Skrevet 27. mars 2006 Heihei!! Hva med treff 11.4?? Ett eller annet sted i byn?? Tydeligvis ikke Fridays, selv om jeg selv er litt imot det. Men det kommer jeg vel alltid til å være. Skal være med et annet sted en gang jeg... JAAA!! BLI MED!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå