Gå til innhold

Bollefisk skal gifte seg :-)

bollefisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei fisken! Nå er det lenge siden vi har hørt noe! Hvordan går det i planlegginga? Noe fremskritt med kjoleleitinga? Spent på å få se! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: bollefisk

Har ikke vært innom dagboka di før, så nå var det på tide... :P

Så kjekt at dere fant ut at dere skulle gifte dere i år. Går fint an å planlegge bryllup på så kort tid.

Vi begynte å planlegge i begynnelsen av januar i år og skal gifte oss 11. juni i år. Har vært effektiv når det trengs og hatt litt flaks, og får det som vi vil :hoppe::danse:

Lykke til med videre planlegging :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollefisken, bollefisken, hvor har du gjort av deg?

melodi: pølsemaker pølsemaker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:vinke: da har jeg vært litt i dvale en stund, men nå er jeg tilbake :tunge1::ler: har hatt eksamen, og etter eksamen har det vært litt hektisk :roll:

Jeg har fått prøvd mange fine kjoler, åååå skulle ønske jeg ikke hadde prøvd så mange kjoler, tenk om jeg hadde stoppet etter den første kjolebutikken, da hadde jeg vært klar nå, klar og lykkelig over at jeg hadde funnet den fineste kjolen...men neida, måtte prøve litt til (og er fortsatt ikke ferdig) men nå er jeg helt rådvill.... :roll::roll:

Først skulle jeg ha den enkleste av de enkle, men nå har jeg fallt litt for en som har litt mer dill på.... kan jeg ha to kjoler??????

ugh.......hjelp...... :sjenert:

ellers har jeg bestilt materiale til innbydelsene, blir helt enkle, litt klipp og lim, men ikke for mye siden jeg ikke er kjent for å ha overmasse tolmodighet. hadde det vært en innbydelse så hadde det nok gått greit, men ikke når det blir flere enn to... :ler::ler:

jo så har jeg kjøpt sko, så nå er sko og slør klart... hurra!!!!! så er det bare den forbaskede kjolen igjen.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

*ugg*

Kjolevalget er ikke alltid enkelt nei...

Hva slags kjoler er det du har sett på da?

Det enkle er mange ganger det beste, men den ene gangen man står brud er det lov med litt dill også, om man skulle ønske det! :wink:

Synes du skal ta deg en tur jeg, og prøve de to kjolene det tydelig står mellom, og kjenne etter hvilken magefølelse du har idet du får på deg hver av dem, og hva som føles mest rett for deg!!! Spennende tider dette da, lykke lykke til. Vi vil ha full rapport vettu! :ler:

Ellers er det jo kjekt å ha det meste annet i boks, slik som slør og sko, lokaler og alt som er!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tur innom dagboken din for å si hei :vinke:

Lykke til med kjoleleting! Du har da ennå litt tid på deg til å finne den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bollefisken! Godt å ha deg tilbake etter en kjempelang pause :D

Håper det går bra med kjoleleiting og alt som følger med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limer denne inn her jeg...

En kjempe nydelig frisyre :hjerter: Hva slags blomster har du i håret' date=' og hvor får du tak i di? de var bare så skjønne....[/quote']

Noe lignende de blomstene, som jeg tror er hårspenner/pins, kan du bl.a få tak på lisenett.no og eBay, om jeg ikke tar helt feil! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

tusen takk for "dytten" bizzy :kose:

jeg har kjøpt kjole, jeg har kjøpt kjole, hurra hurra.

kan ikke legg ut bilde, for det er ingen bilde av den på nettet. :tunge1: :cry: Men uansett, jeg har kjøpt kjole.... :ler::ler:

I helgen var mamma og jeg å kjøpte duker og noen lys også, så nå begynner det å komme seg!!!! Tralla la....

4mnd igjen, kribler litt i magen :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ihvertfall skrive under på av Bollefisken blir helt NYDELIG i fine kjolen sin for jeg har sett den nemlig :hjerter::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tone: :oops: :wink:

meta: :sexy:

Forrige lørdag fant vi klær til mannen, og han blir såååååå barsk :sjarmor: , gleder meg sånn til å se han i utsyret ferdig striglet :ler::ler:

Invitasjonenen er nesten ferdig, skal ha siste dugnad i morgen, tralla la, det skal bli digg!!!!!!!

maten er også bestilt, vi skal ha koldtbord.Var innom for å høre hvor langt tid i forveien vi måtte bestille, det viste seg visst at oktober var en meget hektisk måned, så om vi skulle være sikre på å få mat fra denne leverandøren, burde vi bokke med engang. Så da gjorde jeg det , hurra... en ting til å krysse av!!!!! :kul:

hmmm hva mer er i orden??? sko, kjole, slør, frisør, fotograf,kirke.....hummmmm

har printet ut alle erklæringer og papirer,det blir visst litt å skrive på.

I morgen skal vi ut å skrive litt på ønskelisten..

ååå nå er det bare 3måneder og 3 uker igjen.... tiden flyr avgårde.....!!!!!

:hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Idag har jeg vært og tilpasset kjolen min :P Kjøpt korsett til mannen, dvs bruk til meg, men overaskelse til mannen :ler::tunge1::ler: Må vel nesten ha lange strømper også.. gleder meg til å se ansiktet hans da :sjarmor:

Skulle egentlig låne underskjørt av en venninne, men det er litt feil fassong på det, ante ikke at underskjørt hadde så mye å si, men kjolen kom faktisk mye mer til sin rett i et annet underskjørt.. ja ja, skal man gifte seg så skal man gifte seg :wink:

Så nå er det hår og brudebukett igjen.... vanskelig, aner ikke hvordan jeg skal løse det...noen som har noen gode tips?

Idag har det vært en fantastisk sommerdag, deilig deilig... :hoppe:

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meeen, finnes det ikke noe modell/design på kjolen din da, eller en beskrivelse, så vi kan bruke fantasien litt!? Er jo veldig nysgjerrig! :ler::tunge1:

Du høres i allefall ut til å være veldig glad for den, og mannen blir sikkert en kjekkas i tøyet sitt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å linke opp bilde av kjolen, har lastet det opp på album, men skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre videre for å få det inn i dagboken...hummmm :roll:

uansett, kjolen ligger på album... det er med feil underskjørt, ble litt vell bølgete... men man ser iallefall nesten hvordan den er. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...