meta Skrevet 20. april 2005 #61 Del Skrevet 20. april 2005 Nesten på side to jo.. Må ikke være lenge borte herfra :fy: Håper alt er bra med dere. Klem fra MS og meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 22. april 2005 Forfatter #62 Del Skrevet 22. april 2005 hei hei, long time noe see Idag har meta og jeg tittet på kjoler, riktignok selskapskjoler til meta, men dog kjempe gøy. Var hos en dame som hadde hundrevis av kjoler, det må det ha vært, og meta prøvde den ene skjønne etter den andre, og hun var så fin, men alt kler jo den smukke Jeg var så heldig å få prøve et par brudekjoler også, så nå gleder jeg meg til å ta runden Så får vi se om vi finner noe til denne kroppen, men det blir nok ikke lett, korte bein og firkantet som jeg er I morgen skal vi passe metababyen hele dagen, det blir kjempe koselig, så får vi også litt praksiss i å være tobarnsforeldre meta: skriker ut :bukke: Dark Angel: Magnhild: Solisol: Takk, jeg har det bra Ha en god helg alle sammen :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. april 2005 #63 Del Skrevet 23. april 2005 Bare lurte på en ting: hvorfor akkurat bollefisk? Hva er en bollefisk? Og hvor i all verden kom den ideen fra? Du høres litt artig ut: en bollefisk som skal gifte seg når tulipanene kommer du må ikke bli fornærma nå altså, det var ikke meningen å være frekk, bare litt morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. april 2005 #64 Del Skrevet 24. april 2005 Tusen takk for at du var med å prøvde kjole. Er ikke helt enig da, men Og din firkanta kropp???? Passer inn i mini mini størrelser og påstår at du er firkanta?? Nei.. Du har nok tivolispeil hjemme ja Syns du var kjempesøt i de kjolene du prøvde jeg. Gleder meg til fortsettelsen Og TUSEN TUSEN TAKK for at der var så snille og passe Milla Sofie Gleder meg til vi får lov til å passe din vesle snupp en dag. Feks 18. juni eller no Nå skal jeg bake litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. april 2005 #65 Del Skrevet 26. april 2005 Hei Bollefisk! Så på trefflisten at du skal være med på treff i kveld! Så måtte inn i dagboken din og hilse på! Blir kjekt å hilse på deg i kveld! :D fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #66 Del Skrevet 26. april 2005 Treff er gøy... Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. april 2005 #67 Del Skrevet 27. april 2005 Huff,ja, det hadde vært greit å bo litt mer sentralt slik at jeg også kunne være med på treff :cry: Hadde dere det gøy? Hvordan går det med deg da? Har ikke hørt noe på lenge jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. april 2005 #68 Del Skrevet 28. april 2005 Innom og titter.. Og så ville jeg bare si at jeg støtter dere på å gjøre ting som DERE vil! Det er jo tross alt dere det handler om og det er dere som skal ha gode minner fra dagen! Stå på kravene Jeg GLEDER meg til 28. jeg :D Det blir vanvittig moro altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 28. april 2005 Forfatter #69 Del Skrevet 28. april 2005 hellu.... long time .. igår var vi og tittet på lokaler, ble ikke over imponert for å si det sånn. det ene stedet var i det dyreste laget for lite, og det andre stedet var litt for dårlig, lokalene var i og for seg greie nok, men tallerknene så ut som gamle kjøkkentallerkner fra militærkantina under krigen Men idag skal vi tittet på et nytt lite naust, det kan bli bra. Og naboen hadde ei søster på 17 med et par venninner som kanskje kunne ta oppvasken og skifte av tallerkner for en billig billig penge Og i morgen skal jeg snakke med presten,har funnet et koldtbord som virker aktuelt. Så nå begynner det å ordne seg litt Må vel nesten bestille fotograf og så har vi kjoleprosjektet da, det kan bli temmelig stress.... Forløpig så holder vi en knapp på 15 oktober, og hold for øynene folkens, 2005 ikke 2006... meta vennen Dette blir vår måte, selv om det ble litt anneledes enn vi hadde tenkt..... der er egentlig ganske merkelig hvor mange som egentlig bryr seg om ting de ikke har noe med, nja ja...blir bryllup og fest i ett, men koldtbord det skal jeg ha, samme hva folk mener....eneste jeg er redd for nå er kjole....aner ikke hva jeg skal gjøre. Gleder meg til den 28 jeg også, blir kjempe spennende....glad jeg har deg jeg Hulderjenta: :blomst_opp: Julibrud 2006: her er det full forvirring i leieren.. Veslo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. april 2005 #70 Del Skrevet 28. april 2005 Hæææ???! 2005??!! :o :o :o Hva er det som skjer??? Men det er jo hyggelig for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 28. april 2005 Forfatter #71 Del Skrevet 28. april 2005 Julibrud: Litt utålmodig bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #72 Del Skrevet 28. april 2005 Julibrud: Litt utålmodig bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. april 2005 #73 Del Skrevet 29. april 2005 Takk for kjempekos prat altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. april 2005 #74 Del Skrevet 29. april 2005 Hehe... Jeg skjønner hvorfor meta er så fargerik og hoppende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 29. april 2005 #75 Del Skrevet 29. april 2005 JEJ!!! Her går det fort i svingene. Morro at dere gifter dere iår istedenfor neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #76 Del Skrevet 29. april 2005 JEJ!!! Her går det fort i svingene. Morro at dere gifter dere iår istedenfor neste år Ååååh, skulle ønske det var meg altså.... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 30. april 2005 Forfatter #77 Del Skrevet 30. april 2005 alltid kjekt å prate med deg meta I en forrykende samtale som meta og jeg hadde, ble kirke, fotograf og frisør bukket Så det gikk plutselig i høy tempo fart. Vi har funnet lokale, et nytt naust nede ved sjøen, kjempe koselig, det er 3 små rom og et et kjøkken, men det var luftig og blir akkurat passe intimt Vi fallt pladask, iallefall når vi tenker på de andre stedene vi har tittet på. Så nå er det bukket til lørdag 15 oktober 2005. Igår snakket jeg med presten og han virket som en hyggelig mann, og idag fikk jeg info i posten, snakk om en effektiv prest Frisøren fikk jeg andbefalt av meta, så den er bukket og klar, og så hermet vi også med fotografen... Hva skulle jeg gjort uten meta, ikke vet jeg... Idag har mannen snakket med en som kan ordne musikk, venter spent til han kommer hjem for å få refferat Så da er det bare kjoleprosjektet igjen, og det kan bli spennende...lurer på hva vi klarer å snekre sammen på så kort tid... jaja , det ordner seg nok på et eller annet vis... Idag har jeg vært flink å lese i 5 timer til eksamen, så nå henger det notatlapper på speilen på badet og på veggen på do... pugge pugge så du skjønner det du magnhild tjihiii Ionaa, ja her går det i full fres, var helt overgiret igår, så det tok meg flere timer å få ro til å svelge maten... Blir spennende å se hvordan det blir til slutt... veslo: det er bare å skru det noen år frem...tjiihiii God helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #78 Del Skrevet 1. mai 2005 Skulle få vite uken etter 17 mai om musikkmannen vi ringte hadde ledigkapasitet. Var snakk om at han skulle holde revy, så da er det bare å vente...og eventuelt sjekke ut noen andre... Noen som har noen gode tips til musikk på vestlandet?? igår leste jeg inne på en bryllupsplanlegger på nettet og der stod det som følger: at når det er 6mnd igjen, burde man ha funnet kjole og bestille, uuuups, det er 5 1/2 mnd til bryllupet mitt og jeg har ikke begynt å prøve ennå.... hvor skal dette ende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 1. mai 2005 #79 Del Skrevet 1. mai 2005 Det fine med oktober vettu er at du er en utenfor-sesongen-brud så da er det lettere både med service og alt. Men god tid har du jo ikke Du får ta turene til kjolebutikkene og storkose deg fremover du da. Det er så morro atte. Hva slags musikk er du ute etter da forresten? Til festen? Band? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #80 Del Skrevet 2. mai 2005 veslo: det er bare å skru det noen år frem...tjiihiii Skulle ønske... Men må nok spare litt pengar først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå