meta Skrevet 10. april 2005 #41 Del Skrevet 10. april 2005 Meta: vil metamannen lage sjokolade mousse? Den var sinnsyk god. Metamannen sier: Ja det går sikkert bra. og selvsagt blir det også et kakebord, og vet dere hva , meta er kjempe flink på bryllupskaker... så da får jeg sikkert noen gode råd og tips av søte snille dyktige metamor, sant??? Så veldig flink er jeg nå ikke, men klart du kan få kakehjelp Kan få hjelp til det du måtte ønske egentlig Minibryllupet deres blir større enn vårt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. april 2005 #42 Del Skrevet 11. april 2005 Oioi, bollefisken, nå er bryllupet ditt blitt like stort som mitt! Det som skulle være så lite... vokste fort det Har du satt opp noe budsjett enda? Blir det dyrt? Utrolig som tallene fyker i været når man planlegger bryllup... Lykke til videre med planlegginga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 11. april 2005 #43 Del Skrevet 11. april 2005 Lager metamannen sjokolademousse?? :o *imponert* Får veldig lyst til å prøvesmake ja. Ditt bryllup blir større enn vårt også det Morsomt. Takk for en koselig kveld på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 11. april 2005 Forfatter #44 Del Skrevet 11. april 2005 Idag har jeg fått noen tips på lokaler her i kommunen som jeg skal sjekke ut etterhvert Det er fire stykker. Det ene stedet virker veldig praktisk, for det ligger på den andre siden av gaten for kirken, og to andre ligger 2min gange fra kirken, er bare et som må kjøres et lite stykke. Så får vi se. Har satt opp et første utkast på bryllupsbudsjett, og håper å komme på en ganske gunstig sum. For å si det sånn så har vi ikke planer om å ta opp noe lån for å gifte oss, har nok med husprosjektet der . Nå har det seg slik at jeg har litt familie, og det er deler av den som jeg ønsker skal komme, så da er jeg også nødt til å innvitere resten, ellers blir det familieballuba og det ønsker jeg ikke .Og når vi først da skulle innvitere masse familie, så kunne vi like gjerne slå den sammen med vennefesten også fant vi ut, for ellers ble det jo plutselig to fester å planlegge... Ja ja, det er nå lenge lenge lenge lenge til, og mye kan skje.... Meta: supersupert altså, dere er så snille julibrud 2006: Ja ting har det med å ta litt overhånd :enig_animasjon: Ionaa: Metamannen laget den mest fantastiske sjokolademoussen til navnefesten, den var så god, så den må du etterlyse..... Takk i lige måte, det var kjempe koselig Huffda, jeg blir nesten litt flau jeg, jeg som skulle ha et minibryllup, og nå tar helt av.. :oops: Det ble litt vanskeligere enn det jeg trodde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #45 Del Skrevet 12. april 2005 Får omtrent like stort bryllups som oss de! I alle fall når det gjeld antall gjester! Kor mykje har de budsjettert med?? Du kunne ikkje tenkt deg å legge ut budsjettet ditt her vel??? *spørre pent* Elles syns eg planane dine høres heeeeeeeeeeilt supre ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #46 Del Skrevet 12. april 2005 Har ført deg opp på 2006-lista vår eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 13. april 2005 Forfatter #47 Del Skrevet 13. april 2005 Har ført deg opp på 2006-lista vår eg! Tusen takk veslo Idag har jeg vært på besøk hos ei venninne, og jeg fikk prøvelånet sløret og hodepynten hennes, og det var så gøy... Følte meg som en liten unge som lekte prinsesse :oops: Og det sløret var så skjønt , og nå er jeg så heldig at jeg får låne det , så når jeg kjøper kjolen ny har jeg: noe nytt og noe lånt, mangler bare noe gammelt.... Dette er gøy!!! Når eksamen er feridg 9 mai, da skal jeg lure meta med på kjoleprøving.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. april 2005 #48 Del Skrevet 13. april 2005 Når eksamen er feridg 9 mai' date=' da skal jeg lure meta med på kjoleprøving.... [/quote'] JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!!! Trenger ikke lure meg så veldig altså :D Å det blir moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #49 Del Skrevet 13. april 2005 Bergens-treff snart...? *mase* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #50 Del Skrevet 14. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. april 2005 #51 Del Skrevet 15. april 2005 Fikk pm fra meta om at du kanskje ville være med på et lite treff... Så her er en invitasjon: Treff tirsdag 26 april kl.18.00. på det vanlige stedet. Undetegnede reserverer bord og sender pm til alle inviterte. Håper det passer for deg å komme. Morsomt nick du har... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. april 2005 #52 Del Skrevet 15. april 2005 Heia fisken! Er du kommet noe lenger i planlegginga siden sist da? Har ikke hørt noe på ei stund... er du gått i eksamenshi du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2005 #53 Del Skrevet 16. april 2005 Fikk pm fra meta om at du kanskje ville være med på et lite treff... Så her er en invitasjon: Treff tirsdag 26 april kl.18.00. på det vanlige stedet. Undetegnede reserverer bord og sender pm til alle inviterte. Håper det passer for deg å komme. Morsomt nick du har... Klem fra Mayamor Bur de i Bergen de også? Eller er det eg som har misforstått litt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 16. april 2005 #54 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg lurer også veldig på åssen det går med deg og planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. april 2005 #55 Del Skrevet 17. april 2005 Håper vi treffes snart! Morsomt å lese om små bryllupsplaner som blir større og større. Kjenner til det... Det er bare kjempemoro å prøve kjole. Jeg skal prøve min for siste gang før jeg bruker den, nå på tirsdag. Gleder meg utrolig masse!! Lykke til med all planlegging!! Så snakkes vi nok!! Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 18. april 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 18. april 2005 Heisann Grubbler grubbler og atter grubbler, tenker mye på maten og hva vi skal gjøre med den, vi har bestemt oss for koldtbor, ingen endring der,har tenkt å lage en god del selv, men lurer litt på om vi skal bestille litt mat også, jeg er så usikker, vet jo ikke om jeg har tatt meg vann over hodet. Status er som følger, at jeg har en tante med erfaring som har sagt ja til å hjelpe til med maten, min mor er med, så er det meg, og jeg har to venninner som også har sagt de kan hjelpe til. Men da må vi kjøpe større kjøleskap... Vi har bare en miniputte kjøleskap... Så jeg tror jeg vet hva som er skjebenen til skattepengene mine.... stort kjøleskap...å så deilig .... så flytter vi det lille oppe i boden. hmmm kanskje vi klarer det alikevel mener jeg, det å lage maten selv... Vi får nå se, kan jo være økonomien endrer seg til det mer positive i løpet av det neste 1 1/2 året... Ellers har jeg funnet brudebukketen min.... eneste er at da kan jeg tidligst gifte meg i november, for da kommer tulipanene.. (det ante ikke jeg, trodde tulipanenen kom hele året .. :oops: ) Det var en bukket som er formet som en ball med hvite tulipaner tett i tett, med store hjerteformede blader under, og trukket en sølvtråd med lilla små og søte blomster rundt om kring... jeg fallt helt pladask.....var bare , den er min.... Ellers har meta og jeg avtalt en super jente dag på byen, først titte på brudekjoler, så drikke litt kaffe og spise lunsj og diskutere kjolene, før vi skal ut å titte på nye kjoler, GLEDER MEG SÅ MYE!!! Hmmm lengre har jeg ikke kommet... magnhild: jeg må får høre litt nærmere om kjoleprosjektet ditt, tenkte jeg skulle gjøre det samme som deg...syntes det var så smart Ionaa: Julibrud 2006: ja prøver å grave meg ned i hiet, men det er vanskelig når det eneste som står i hodet mitt er bryllup.. Ellers er jeg velig åpen for tips og ideer... Nå skal jeg ut og se på tapet til loftet, ja jeg vet det sol og blå himmel, men jeg er blitt solbrent... Pleier aldri å bli solbrent i ansiktet, og nå hadde jeg i tillegg solfaktor 15, men hummer er jeg blitt, så da er medisinen...shopping!!!! ha en fantastisk dag i solen folkens!!! :klem2: I kveld blir det grillings...hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. april 2005 #57 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg lagde koldtbord til mannens 30-årslag, så jeg har nesten litt erfaring.. Må bare skrike ut hvis det er noe jeg kan hjelpe med Gleder meg SÅNN til kjoleprøving :D Høres supert ut med grilling. Vi har kjempelyst til å grille, så vi fant ut at vi skulle lage gjerde nå. Har ikke så lyst til å sitte på utstilling Mandagsklem til deg og veslo fra vesle niese/kusine og Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #58 Del Skrevet 18. april 2005 Håper du har en koooos dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. april 2005 #59 Del Skrevet 18. april 2005 Det er bare til å ta kontakt det vettu. Mitt kjoleprosjekt krever god planlegging en stund i forkant! Og at kjolen finnes der den skal finnes da. Så det jeg kan tipse om nå er at du tar turen innom Bridesave og ser om du finner noe du liker der. Og så kanskje tar turen rundt i byn for å se om du finner den slik at du vet str. Eller omvendt. Men da er faren stor for at du ikke finner akkurat DEN kjolen på nett... Men i alle fall så funket mitt opplegg veldig bra for meg!! Og koldtbord vet jeg også en del om... Sjekk ut dagboken min så får du se hva vi har bestilt! Priser kan du få om du lurer. Ha en fin jentedag med meta da!! Hun er grei å ha med seg på kjoleprøving! Det vet jeg mye om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 18. april 2005 #60 Del Skrevet 18. april 2005 Går alt bra med deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå