Gå til innhold

Slankevenninne på nettet???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Silje27

Noen som trenger litt ekstra motivasjon til å slanke seg? Det gjør jeg, og tenke kanskje en slankevenninne på nettet er en god ide! En man utveksler mail med, om dagens matinntak, vekt, mål, tunge dager osv osv! Er det noen som er med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silje27

... er å slanke meg 15 kg, og vil bruke tid, sunn fornuft, rett kosthold og mosjon for å klare det - rett og slett en endring av livsstil. Men søker en motivasjonspartner, siden fallgruvene er store og mange.. Sånn jeg ser for det for meg, kan jeg tenke meg mail hver dag eller flere ganger i uken, hvor vi lager en slags felles "plan" for dagen/uken, når det gjelder trening, mat(individuelt tilpasset, så klart, men skal være sunn og kalorifattig) og ha en måle/veie dag hver uke o.l. Siden jeg ikke har noen venninner med vektproblemer som slanker seg, synes jeg dette kan være en god ide. Ofte er det også lettere å være ærlig overfor en fremmed enn en venninne, og enkelte dager kan nok være tunge...Sånn jeg ser det for meg, vil vi fungere som gjensidige mentorer/motivasjons/trøste personer... Sånn, det var vel noe sånt jeg hadde sett for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som trenger litt ekstra motivasjon til å slanke seg? Det gjør jeg, og tenke kanskje en slankevenninne på nettet er en god ide! En man utveksler mail med, om dagens matinntak, vekt, mål, tunge dager osv osv! Er det noen som er med??

:roll: Høres ut som en flott idè, og motivasjon trenger i hvert fall jeg. Bare gi meg hint om når du starter! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare mail meg på :P så er vi i gang!

E-postadressen er fjernet. Dersoom du ønsker at noen skal komme i kontakt med deg, så må du registrere deg og legge e-postadressen i profilen din. For mer infomasjon se under hjelp. Skravla (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det på www.slankere.com.

Der kan man føre dagbok, og så kan man kommentere andres dagbøker.

Og det er et flott sted med mange mennesker som skal ned alt fra 2 til 50 kilo.

Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale www.slankere.com jeg også. Men synes det er litt synd det er bliit veldig mange slankere der nå. Vanskelig å få oversikt. Derfor har jeg tro på en mindre "slankering" der alle "kjenner" alle. Jeg er i hvertfall med, bare send meg mail!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.slankere.com vil jeg også anbefale... at det er mange slankere der er bare bra syns jeg. Du finner fort din "gruppe", med folk som du kommer overens med, og som du kan finne inspirasjon i. Du trenger ikke følge med på alle liksom. Jeg har en 5-10 stk. jeg følger med på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...