Gå til innhold

Kåt på toget...

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kåt er helt naturlig del av mennesket å bli. Eller var du kanskje en nonne du?

Anonymkode: 221e2...cb9

Prøvde du å være morsom på den siste setningen din eller? Funka jævlig dårlig isåfall..

Anonymkode: e35f5...77c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
49 minutter siden, Master1 said:

Kan jo bli rett og slett bli  kåt overalt 

Samme hvor en er....

Spenning er tenning

M@ster

DU, ja.

Anonymkode: f7757...80c

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU, ja.

Ja kan ikke du ??

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du nedverdiger dine medpassasjerer. På toget skal du konsentrere deg om å reise, du skal ikke ha sex

Anonymkode: a66cc...cce

Blir man kåt så blir man kåt! Ingenting man kan styre. Er du også en nonne? :) :) :) 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Monsieur Beau skrev:

Hvordan er det mangel på respekt dersom man blir kåt/tenner på noen? 

Det å tenne på noen er selvfølgelig ikke mangel på respekt i seg selv. Blir man kåt så blir man kåt. Men om jeg ser en dame på bussen som får det til å krible og stivne, har jeg såpass respekt for henne som medmenneske at jeg ikke tar med meg hormonene mine og setter meg ved siden av, jeg holder avstand og prøver å tenke på noe annet. 

Anonymkode: c7283...5c9

• Liker 5
Skrevet

Så dette forklarer altså hvorfor enkelte setter seg ved siden av meg selv om det er mange dobbeltseter ledig. Fader altså. 

Anonymkode: 52fed...531

• Liker 6
Skrevet
15 timer siden, Vox_populi skrev:

Respekt = aktelse, ærbødighet (særl. når den viser sig i lydighet, underdanighet, høflighet). 
Føler du dette, kan du ikke være kåt på personen samtidig. Det er ganske enkelt ikke kompatibelt.

Litt spesielt. Betyr det at man ikke kan ha respekt for sin ektefelle om man er kåt på ham eller henne og vice versa ? 

Anonymkode: 57d5d...e85

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, I Grosny skrev:

Arsenal?

Hehe, nei, en lokal klubb. Han er ikke proff. Men fortsatt fin adidas treningsdress. 

Anonymkode: 4c179...c34

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesielt.

Nei, dette er den normale betydningen av ordet respekt, som dokumentert i ordbøkene. Hvis du har en annen definisjon på ordet, er det DIN betydning som er spesiell.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesielt. Betyr det at man ikke kan ha respekt for sin ektefelle om man er kåt på ham eller henne og vice versa ? 

Anonymkode: 57d5d...e85

Det er litt forskjell på en ektefelle og en fremmed på toget. 

Anonymkode: c7283...5c9

• Liker 1
Skrevet

Kåtskap og respekt ikke kompatibelt...fordi man har lest forklaringen i en ordbok og tror man forstår ordene. God jul!

Anonymkode: 52647...317

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir kåt  både av lukt og blikk, av og til er det bra at man har avis i fanget når man sitter der og lar fantasien blomstre

Anonymkode: 88e85...5e4

Skrevet
On 12/23/2018 at 1:31 PM, Master1 said:

Ja kan ikke du ??

NEI!

Skrevet

Jeg blir nok ikke kåt av fremmede. Kan finne personen vakker eller tiltrekkende slik at jeg aller helst ville hatt sex med vedkommende, men da er jeg ikke kåt. Det er litt som å planlegge en digg middag uten å være sulten.

Om noen hadde satt seg ved siden av meg på offentlig transport - når de alt hadde sitteplass - ville jeg blitt arg.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kåt  både av lukt og blikk, av og til er det bra at man har avis i fanget når man sitter der og lar fantasien blomstre

:fnise:

Anonymkode: e198b...90b

Skrevet
På ‎23‎.‎12‎.‎2018 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Dette er faktisk en sann historie. Skulle ta nattoget til Bergen fra Drammen ifb med jobb. Toget går litt før kl 24, og er i Bergen ca 7. Jeg skulle sove, og hadde bestilt kupe. Da får man en kupe for seg selv. På stasjonen møtte jeg en venninne av en jeg kjenner, som jeg så vidt har snakket med på fest noen ganger. Vi snakket lett og bestemte oss for å ta en pils i restaurantvognen. Det ble hyggelig, og hun spurte rett ut om jeg ville ha besøk i kupeen. Der ble det sex i flere runder, før vi kanskje sov i 2-3 timer … Vi var enige om at dette var en engangsgreie, men fikk snap av henne for et par uker siden, fra toget, der hun skrev at hun håper vi kan toge sammen igjen i 2019 …. 

Anonymkode: fef7a...815

Det har jeg også vært med på for mange år siden fra Oslo til Trondheim, jeg kjente ikke dama fra før, hun skulle besøke foreldra  sine og reiste med to unger som var to og fire år. Vi hadde sitteplasser og jeg hadde med pledd siden jeg ikke skulle ha sovekupe. Ungene ble trøtte og sovna, og jeg tok fram pleddet og la det over meg og henne, det varte ikke lenge før vi forsiktig begynte å ta  på hverandre og da konduktøren kom gjennom vogna spurte jeg om han hadde en ledig sovekupe, det hadde han heldigvis.

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Og der kom svaret på hvorfor enkelte fortsatt bruker papiravis i våre dager også. Fader, altså. 

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har jeg også vært med på for mange år siden fra Oslo til Trondheim, jeg kjente ikke dama fra før, hun skulle besøke foreldra  sine og reiste med to unger som var to og fire år. Vi hadde sitteplasser og jeg hadde med pledd siden jeg ikke skulle ha sovekupe. Ungene ble trøtte og sovna, og jeg tok fram pleddet og la det over meg og henne, det varte ikke lenge før vi forsiktig begynte å ta  på hverandre og da konduktøren kom gjennom vogna spurte jeg om han hadde en ledig sovekupe, det hadde han heldigvis.

Det var enda godt at du fikk deg en sovekupe så den stakkars dama kunne passe ungene sine i fred for innpåslitne menn. Fader, altså.

Skrevet
På 23.12.2018 den 20.44, AnonymBruker skrev:

Blir man kåt så blir man kåt! Ingenting man kan styre. Er du også en nonne? :) :) :) 

Nonner kan da vel også bli kåte? De har da helt vanlig funksjonelle kropper. :) :) :) 

Anonymkode: 1c8e9...0e3

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der kom svaret på hvorfor enkelte fortsatt bruker papiravis i våre dager også. Fader, altså. 

Det var enda godt at du fikk deg en sovekupe så den stakkars dama kunne passe ungene sine i fred for innpåslitne menn. Fader, altså.

Der tar du nok feil, det var et veldig "felles prosjekt" og ungene sov godt i overkøya

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Der tar du nok feil, det var et veldig "felles prosjekt" og ungene sov godt i overkøya

Fader, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...