Gå til innhold

Hvorfor blir kvinner så interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmål til dere kvinner. 

Det er mørketid og vi har vært mye ute på de siste månendene.  Bruker ikke tinder eller noe slikt, men har stort sett møtt noen hver gang jeg har vært ute som har lyst til å treffes igjen.

Datingen har nok blitt litt snakkis på jobb. Er overrasket over hvor mye mer oppmerksomhet jeg får fra de kvinnelige kollegaene og andre bekjendte etter at det ryktes. Mye mere flørtende tone, noen som oppfører seg som de er sjalu og noen som spør om jeg ikke skal bli med på ditt eller datt. Ikke noe slik oppførsel i sommer eller høst, var like singel da men brukte fritiden på tur og båt

Er det bare at de har oppdaget en som er på "markedet" eller en det en form for konkurranseseinstinkt? Blir kvinner mere interresert kun fordi da ser at andre kvinner er det? 

 

Anonymkode: 88a5b...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de har vært interessert lenge, ikke turt å gjøre framstøt, men nå ser at muligheten vil glippe om de ikke skynder seg?

Anonymkode: 7e7ad...f04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet de at du er på jakt etter kjæreste så da tør de å flørte mer. 

Anonymkode: 4e35f...ef0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt vanlig kvinnelig biologi, intet nytt. Kvinner går som regel etter menn som er populære hos andre kvinner.

Saueflokk.

Anonymkode: 16f6d...758

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er helt vanlig kvinnelig biologi, intet nytt. Kvinner går som regel etter menn som er populære hos andre kvinner.

Saueflokk.

Anonymkode: 16f6d...758

Ikke legg alle kvinner under en kam. Jeg går etter mannfolka som ingen vil ha, fordi det er de jeg tiltrekkes av.

Anonymkode: 5ef94...cab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er helt vanlig kvinnelig biologi, intet nytt. Kvinner går som regel etter menn som er populære hos andre kvinner.

Saueflokk.

Anonymkode: 16f6d...758

:roll:

Anonymkode: d5a2d...812

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legg alle kvinner under en kam. Jeg går etter mannfolka som ingen vil ha, fordi det er de jeg tiltrekkes av.

Anonymkode: 5ef94...cab

Yeah right 😂😂😂

Kvinne vil alltid ha det en annen kvinne har. 

Anonymkode: 6c918...a19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir snakket om at du er åpen for dating er det jo klart at andre tar det som et tegn på at du kanskje er åpen for flørting. Da våger flere å prøve seg. Skulle tro det var logisk.

Anonymkode: dcdf0...2a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Yeah right 😂😂😂

Kvinne vil alltid ha det en annen kvinne har. 

Anonymkode: 6c918...a19

:Gjesp:

Anonymkode: d5a2d...812

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er du nok en catch. For det andre så tolkes det at du dater som et klarsignal. 

Det er absolutt noe i at vi tiltrekkes av det andre damer vil ha, men da trekker det jo også litt ned at du er singel.

Anonymkode: 244b1...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...