Gå til innhold

Tips til ny hobby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst å begynne med en ny hobby, nå er det lesing, foto og fargelegging jeg driver med. Men har lyst å prøve noe annet. Håndarbeid er ikke noe for meg.

Tips ?

Anonymkode: fd32d...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thestranger

Da er vi to og håper vi får mange gode forslag. Leser og fargelegger en del jeg også, men føler jeg trenger noe mer. Trenger å føle meg mer "produktiv" med noe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maling, for å bygge på fotointeressen? Photoshoppe bilder kunstnerisk?

Kryssord?

Sprangridning?

Anonymkode: 253fe...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keramikk? Treskjæring, aka spikking? :) Eller regnes det som håndarbeid? Det er i alle fall hobbyer som også kan være produktive og nyttige.

Hagearbeid (ev. balkonghage eller parsellhage) er jo også noe man kan sette seg inn i og gjøre til en hobby, selv om det er en måned eller to før du kan sette i gang noe særlig.

I det mer aktive segmentet kan jeg foreslå bueskyting og orientering, ellers støtter jeg forslaget om ridning (men kanskje ikke starte med sprang ...).

Utrolig mye gøy man kan holde på med!

Anonymkode: dec76...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Overwatch eller Fortnite. Lite håndarbeid, mer dreping. Godt for sjelen.

Anonymkode: 73271...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alle de morsomme telle-trådene her på Kvinneguiden. :nisse:

Anonymkode: 0d7df...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.12.2018 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Keramikk? Treskjæring, aka spikking? :) Eller regnes det som håndarbeid? Det er i alle fall hobbyer som også kan være produktive og nyttige.

Hagearbeid (ev. balkonghage eller parsellhage) er jo også noe man kan sette seg inn i og gjøre til en hobby, selv om det er en måned eller to før du kan sette i gang noe særlig.

I det mer aktive segmentet kan jeg foreslå bueskyting og orientering, ellers støtter jeg forslaget om ridning (men kanskje ikke starte med sprang ...).

Utrolig mye gøy man kan holde på med!

Anonymkode: dec76...5c8

En må ha ltt utstyr når en prøver trearbeid, Det aller beste er å gå på en klubb i nærheten som gjør slikt. Ikke minst for å lære å slipe og presentere verktøyet mot emne, det er så sinsykt mye kjekkere når en har lært litt om det.  Sjekk om det er en tre skjære klubb i nærheten. Gå på tre dreiekurs det er utrolig kjekt.

Anonymkode: f8837...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortnite. Hørt at CoD er fin hobby, men jeg anbefaler Overwatch 👌

Anonymkode: 73271...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ølbrygging. Øldrikking. Frimerkesamling. Frimerkeslikking. Brevskriving. Brevduesamling. Hanggliding. Fallskjermhopping. Loppesirkus. Fugletitting. Fugleskyting.Jegerprøven. Jegerfasiten. Herbarium. Derbarium. Hagebruk. Naturstudier. Friluftsliv. Amatørastronomi. Amatørgastronomi. Kalkulus. Varmkulus. Jogging. Blogging. Birøkting. Biljard. Slektsgranskning. Selskapsdans. Skyting. Her er det mye som med hell kan kombineres!

Anonymkode: ef792...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokkelering og baking

Geocathing 

Friluftsliv - fisking, fjelltur ol

Klatring - meld deg på kurs 

Begynn å synge, finn et kor 

Lære å spille et instrument? Mye billig på finn. No og mye en kan lære selv via you tube før man evt finner en lærer 

Lær deg et nytt språk (og starte å spare opp penger til en tur til et land osm snakker slik?) 

Yoga! (sjekk feks ut 30 days of Yoga med "yoga with Adriene" _gratis trettidagers innføring i yoga) 

Starte en bokklubb, for å gjøre mer ut av lesehobbyen du allerede har 

Lær. Om spislige planter som sopp og andre vekster og brukt dette til å eksperimentere på kjøkkenet 

Plant blomster, busker, ol i hagen 

Skaff deg kjæledyr, evt fisk? 

Les flere tråder på denne delen va forumet for å finne idéer. 

Endret av Lill3My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjakk? Spillekvelder med venner syns jeg er gøy. Vi spiller og drikker god drikke og stemningen er alltid god.

Anonymkode: d9d6e...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...