Gå til innhold

Mus eller mouspad?

Mus eller mousepad?  

1. 1. Mus eller mousepad?

• Mus
      14
    • Mousepad
      5
    • Ingen av delene/noe annet fiffig
      0
    • tastatur (ja, det meste går an via tastatur)
      3

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple
Skrevet

Jeg bruker mest mus og hurtigtaster. Kan bruke mousepad'en hvis det er upraktisk å bruke mus (f.eks. når jeg sitter lettere henslengt i sofaen :wink: ).

Skrevet

Bruker en mini-mus på laptopen.

Sjelden at jeg bruker mousepad, for jeg klarer ikke helt overgangen :ler:

Kun hvis det er kronglete å ta frem mus eller mangel på bord.

Skrevet

Jeg jobber hele dagen foran en PC, og har etter hvert kommet til at alt går mye kjappere dersom jeg bruker hurtigtaster.

Bruker mus når jeg , men det er stort sett det mulig å gjøre det aller meste ved hjelp av tastaturet.

Har opp gjennom tidene forsøkt stort sett alt som finnes av pekeredskaper (mus, mousepad, 'vertical mouse', trackball), men har for lenge siden funnet ut at en vanlig mus med tre eller flere knapper fungerer best.

Skrevet

Helt klart mus, mousepad er forferdelig.

Skrevet

Foretrekker mus, men nå har jeg klart å ødelegge den ene usb-porten så jeg må bruke pad`en. Går forsåvidt greit det. Spiller ikke mye.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Mousepad=touchpad?

Jeg har hatt laptop i flere år og bruker kun touchpad. Har aldri hatt mus tilkoblet engang. Det var litt klønete i begynnelsen, men det tok ikke lang tid før jeg sluttet å savne mus overhodet.

Har slitt med senebetennelse i en skulder lenge, og i så henseende er det mye bedre ergonomisk å bruke touchpad som er rett nedenfor tastaturet enn en mus som jeg må ha ved siden av.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke mus til laptopen. Men å bruke mousepad er en vanesak da selv om jeg gjerne skulle hatt mus.

Gjest Gjesta
Skrevet

Bruker ikke mus i det hele tatt (annet enn på den stasjonære, of course). Det var kronglete i begynnelsen, men etter en stund ligger det i fingrene, og nå går det automatisk. Og så deilig å ligge i sofaen med laptopen i fanget :wink:

Skrevet

mus, liker ikke mousepad.

men har museknapp midt i tastaturet på laptopen, så om jeg ikke kan bruke løs mus, bruker jeg heller den en mousepaden.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Bruker ikke mus i det hele tatt (annet enn på den stasjonære' date=' of course). Det var kronglete i begynnelsen, men etter en stund ligger det i fingrene, og nå går det automatisk. Og så deilig å ligge i sofaen med laptopen i fanget :wink:[/quote']

Veldig enig med deg her jeg sitter i sofaen godt under pleddet :-)

Skrevet
Jeg har hatt laptop i flere år og bruker kun touchpad. Har aldri hatt mus tilkoblet engang. Det var litt klønete i begynnelsen, men det tok ikke lang tid før jeg sluttet å savne mus overhodet.

:Nikke:

Skrevet

Bruker stort sett bare tastaturet. Mannen min kobler til mus, men jeg drar den ut igjen når jeg skal bruke laptopen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...