AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Del Skrevet 19. desember 2018 I følge TU: https://www.tu.no/elektrisk Etter sin "død" etter mange års drift kan elbilbatterier gjenbrukes😎 Anonymkode: 83a73...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2 Del Skrevet 19. desember 2018 Blir vel litt tynt å sammenligne med en som triller under gunstige for for batteriet, mot det er her på berget! Anonymkode: 5c5e2...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. desember 2018 #3 Del Skrevet 19. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir vel litt tynt å sammenligne med en som triller under gunstige for for batteriet, mot det er her på berget! Anonymkode: 5c5e2...209 Hva tenker du er ugunstige forhold for et litiumbatteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 19. desember 2018 #4 Del Skrevet 19. desember 2018 Batterier holder ikke engang bilens levetid... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #5 Del Skrevet 19. desember 2018 59 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Batterier holder ikke engang bilens levetid... tror du må lese saken en gang til. Dette er en gladsak for miljøet. Bilene ruster opp før batteriene går til gjenvinning. Du slipper dermed å puste så mye diesel i framtiden at du ikke klarer å holde hodet klart på kvinneforumet. Anonymkode: 83a73...35a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 19. desember 2018 #6 Del Skrevet 19. desember 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: tror du må lese saken en gang til. Dette er en gladsak for miljøet. Bilene ruster opp før batteriene går til gjenvinning. Du slipper dermed å puste så mye diesel i framtiden at du ikke klarer å holde hodet klart på kvinneforumet. Anonymkode: 83a73...35a Bare jug og fanteri! Enkelte batterier holder muligens, men flesteparten gir seg lenge før. Batterier er ferskvare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #7 Del Skrevet 20. desember 2018 10 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Bare jug og fanteri! Enkelte batterier holder muligens, men flesteparten gir seg lenge før. Batterier er ferskvare kilde? Eller bare trolling igjen fra deg? Anonymkode: 83a73...35a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #8 Del Skrevet 20. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: kilde? Eller bare trolling igjen fra deg? Anonymkode: 83a73...35a Det er tull og fjas Anonymkode: 3e18a...385 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #9 Del Skrevet 20. desember 2018 12 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Bare jug og fanteri! Enkelte batterier holder muligens, men flesteparten gir seg lenge før. Batterier er ferskvare Du har markert deg her på forumet som en som har bortimot null kunnskap om bil. Slike kommentarer blir bare ledd vekk med mindre du kan støtte påstandene med referanser. Vil du være den personen? Anonymkode: 6fb2a...06e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 20. desember 2018 #10 Del Skrevet 20. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: kilde? Eller bare trolling igjen fra deg? Anonymkode: 83a73...35a Trolling?? Som tidligere skrevet, jeg er ikke ett troll som er på nett for trolling! Batterier dør bare man ser på de her i nord, muligens de holder litt lenger i syden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 20. desember 2018 #11 Del Skrevet 20. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har markert deg her på forumet som en som har bortimot null kunnskap om bil. Slike kommentarer blir bare ledd vekk med mindre du kan støtte påstandene med referanser. Vil du være den personen? Anonymkode: 6fb2a...06e Bare le de vekk dere, men batterier er ikke beregnet på norsk klima! En bil som går 25 mil om sommeren går 10 om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 25. desember 2018 #12 Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) På 20.12.2018 den 14.05, BMW 5-serie 535D skrev: Bare le de vekk dere, men batterier er ikke beregnet på norsk klima! En bil som går 25 mil om sommeren går 10 om vinteren Hva slags elbil er det du har kjørt? Høres ut som noe du har lagd selv. Kjørte over 10 mil med min i rundt 10 minus her om dagen. Hadde 70% ved start, og 20% igjen etter turen. Endret 25. desember 2018 av penny_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 25. desember 2018 #13 Del Skrevet 25. desember 2018 11 minutter siden, penny_ skrev: Hva slags elbil er det du har kjørt? Høres ut som noe du har lagd selv. Kjørte over 10 mil med min i rundt 10 minus her om dagen. Hadde 70% ved start, og 20% igjen etter turen. Jo det skal jeg si deg, og det er smultring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalor Skrevet 25. desember 2018 #14 Del Skrevet 25. desember 2018 På 20.12.2018 den 14.03, BMW 5-serie 535D skrev: Trolling?? Som tidligere skrevet, jeg er ikke ett troll som er på nett for trolling! Batterier dør bare man ser på de her i nord, muligens de holder litt lenger i syden Varme er det som er værst for levetiden til lithium batterier, det er i de varmeste plassene i verden batterier uten kjøling har blitt skadet, Kulde fører til et midlertidig kapasitetstap, men er veldig bra for levetiden på batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 25. desember 2018 #15 Del Skrevet 25. desember 2018 6 minutter siden, Avalor skrev: Varme er det som er værst for levetiden til lithium batterier, det er i de varmeste plassene i verden batterier uten kjøling har blitt skadet, Kulde fører til et midlertidig kapasitetstap, men er veldig bra for levetiden på batteriet. Hverken varme eller kulde er bra for batteribiler, de passer rett og slett ikke inn noen steder da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalor Skrevet 25. desember 2018 #16 Del Skrevet 25. desember 2018 10 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Hverken varme eller kulde er bra for batteribiler, de passer rett og slett ikke inn noen steder da... Det er vel å ta litt i. Optimal temperatur er vel mellom 10-20 grader, men opererer fint uten å ta skade mellom -45 og pluss 45 grader. Det skal temmelig ekstreme temperaturer til før de ikke kan brukes. Litt samme sånn at dieselmotorer gjerne må kjøres en halvtime før de er varm nok til å få optimal utnyttelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå