Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 hei noen som vet juksekoder til the sims2 som dere har lyst til å dele med meg?
Gjest uri Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Husker ikke så mangen nå lenger, men jeg husker en kode. Skriv motherlode eller var det kanskje moderlode :klø: da får du hvertfall penger..
Gjest Xavia Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 hvis du skriver kaching, så får du 1000 simpenger pr gang. Den har vært litt i bruk her i gården....
Arkana Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 kaching = 1000 simoleons motherlode = 50 000 simoleons move_objects on = du kan flytte på/slette alt, f.eks. regninger Ellers kan du skrive help i jukseboksen og du får noen juksetips.
Gjest Lea Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Jeg har sluttet å bruke juksekoder. Da er det ikke morsomt å spille i lengden. Det eneste jeg bruker jevnlig er move_objects on. Det hender nemlig at ting henger seg litt opp. Jeg har faktisk en millionærfamilie som har tjent alle pengene sine på ærlig vis. De begynte med et mini-hus med seng i stua.
Gjest Xavia Skrevet 2. april 2005 #6 Skrevet 2. april 2005 Det eneste jeg bruker jevnlig er move_objects on. Det hender nemlig at ting henger seg litt opp. Den der skal jeg prøve. Barnevakten henger i ett av husa mine. Hun står og okker og stønner, tar seg på knæra, men å gå hjem, nei...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå