AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 En jeg ligger med av og til sa til meg under akten da han lå over meg. "Liker du eller elsker du meg" Jeg ble paff og klarte ikke å svare. Turte ikke spørre han etterpå hva han mente med det. Hva kan dette bety?? Anonymkode: dc9a2...9d1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Som mann forstår jeg det omtrent ordrett. Liker du meg eller liker du meg så mye at du elsker meg. Anonymkode: fb53e...012
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 Pulesnakk. Så lenge han ikke spør om det i en vanlig sammenheng var det bare hans forsøk på romantisk puletalk, for han ville høre du elsker han for å føle makt slik menn spør "whos your daddy" og lignende. Ikke legg noe videre analyser eller følelser i det så lenge han ikke spør i en vanlig sammenheng f eks over en middag Anonymkode: 38a6f...8d9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 Really,? Ganske rart og si det da av alle andre ting man kan finne på og si. Skal nevnes at før vi hadde sex hadde vi en liten krangel, og jeg droppet bomben om at jeg liker han veldig godt, han sa at han likte meg også men at han er litt usikker på hva han vil. Ts Anonymkode: dc9a2...9d1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #5 Skrevet 19. desember 2018 Betyr at han er skikkelig høy på seg selv. Klyse-prat. Anonymkode: 2902b...fc1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå