Gå til innhold

Mannen vil ha en finger i rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig? Har noen gjort dette før? Kom bort i problemstillingen nylig selv. 
Ville du tatt fingeren din opp i rumpen til mannen din om han ville det? 

Anonymkode: 96526...31b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen syns dette er ekstremt deilig og kan gi helt vanvittige orgasmer for han, som får vanlige orgasmer til å blekne totalt.

Anonymkode: cd844...135

• Liker 6
Skrevet

Nei, men så ønsker ikke kjæresten min det heller. 

Anonymkode: 9ec5c...da4

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen syns dette er ekstremt deilig og kan gi helt vanvittige orgasmer for han, som får vanlige orgasmer til å blekne totalt.

Hvordan går man frem med dette da? Tar man fingeren ut og inn? En finger bare?
Takk for svar!  - TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!  - TS

Det er det jo bare mannen din som vet. Det er selvfølgelig ingen fasit.

Samboeren min elsker at jeg gjør det av og til og det varierer hvordan han vil ha det. Han får uansett sinnsyke orgasmer av det.

Anonymkode: 17292...844

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!  - TS

Du stikker en til to fingre inn i rumpa, med glidemiddel. Vender fingrene opp mot magen hans og gnir rundt og over en kjertel, en litt ruglete valnøtt aktig sak, prostata. Dette er himmelrike for mannen, opplever både hyl og skrik å helt magiske orgasmer etter ca 10-15 minutters gnikking😊😊

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jo bare mannen din som vet. Det er selvfølgelig ingen fasit.

Samboeren min elsker at jeg gjør det av og til og det varierer hvordan han vil ha det. Han får uansett sinnsyke orgasmer av det.

Sånn opplever min det også, helt sjukt som orgasmen kommer da😊

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette vanlig? Har noen gjort dette før? Kom bort i problemstillingen nylig selv. 
Ville du tatt fingeren din opp i rumpen til mannen din om han ville det? 

Trenger det nødvendigvis å være en problemstilling? Det er forholdsvis vanlig.  Prostataorgasmer er helt vilt godt. En vanlig orgasme X10. Stakkars menn som kvier seg for dette. Det er fortsatt de som tror det har noe med legning å gjøre. 

• Liker 2
Skrevet

Takker for gode svar! Har lyst til å prøve dette for han. Må bare bli vandt med tanken på å stikke fingrer opp der, litt uvant. - TS

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for gode svar! Har lyst til å prøve dette for han. Må bare bli vandt med tanken på å stikke fingrer opp der, litt uvant. - TS

Du kan jo bruke leketøy? 

Anonymkode: 10f7d...933

Skrevet

Menn er jo veldig raske til å putte inn en finger. Det er veldig ukomplisert dette her, det hjelper med litt glidemiddel, men ikke alltid man får tid til å hente:)

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Påkrevd skrev:

Trenger det nødvendigvis å være en problemstilling? Det er forholdsvis vanlig.  Prostataorgasmer er helt vilt godt. En vanlig orgasme X10. Stakkars menn som kvier seg for dette. Det er fortsatt de som tror det har noe med legning å gjøre. 

Det er bare vilt deilig for mannen min, han skriker når orgasmen kommer😊

• Liker 2
Skrevet

Dette vil jeg prøve på min mann som er blitt impotent pga sykdom, men hvordan foreslå det...

Anonymkode: 01c62...32b

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten vil ikke prøve, men hadde en ff som ville vi skulle teste. Vi følte ikke vi fikk det til. Jeg følte ikke jeg hadde lang nok finger til å nå frem

Anonymkode: ebe86...d5b

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette vil jeg prøve på min mann som er blitt impotent pga sykdom, men hvordan foreslå det...

Anonymkode: 01c62...32b

Bare å nerme deg forsiktig med en finger under før eksempel oralsex, merker fort om han ikke ønsker dette :)

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten vil ikke prøve, men hadde en ff som ville vi skulle teste. Vi følte ikke vi fikk det til. Jeg følte ikke jeg hadde lang nok finger til å nå frem

Anonymkode: ebe86...d5b

Mannen min vil oftest at jeg bare skal ta fingeren ut og inn ytterst i økende tempo samtidig som jeg runker han. Han blir helt satt ut av orgasmene han får da.

• Liker 1
Skrevet

Vi prøvde en periode, men han fant ut at det var ikke noe for han likevel. Jeg likte å gjøre det på han, så hadde han ytret ønske om det igjen så hadde jeg gjort det. Jeg lurer på om jeg kanskje ikke gjorde det rett eller neglene var for lange. For han lagde ikke noe spesielt lyd og orgasmene virket ikke sterkere. Men det var spennende, godt og nytt for oss begge.

Hvordan vi gjorde det var med litt planlegging. Vi bruker kondom når han har rumpesex med meg, så jeg tredde på kondom når jeg skulle fingre han, da er det ingenting gris pluss det er ekstra glidemiddel på kondomene. Men vi passet bestandig på å varme opp, bruke masse glidemiddel og lekte med rumpehullet før penetrering. Med andre hånden og munnen sugde, slikket og lekte jeg med ballene og kuken. Det funket for min. Din kan like noe annet, så spør hvordan du kan gjøre det godt for han og du får sikkert svar.

Anonymkode: e7e27...483

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi prøvde en periode, men han fant ut at det var ikke noe for han likevel. Jeg likte å gjøre det på han, så hadde han ytret ønske om det igjen så hadde jeg gjort det. Jeg lurer på om jeg kanskje ikke gjorde det rett eller neglene var for lange. For han lagde ikke noe spesielt lyd og orgasmene virket ikke sterkere. Men det var spennende, godt og nytt for oss begge.

Hvordan vi gjorde det var med litt planlegging. Vi bruker kondom når han har rumpesex med meg, så jeg tredde på kondom når jeg skulle fingre han, da er det ingenting gris pluss det er ekstra glidemiddel på kondomene. Men vi passet bestandig på å varme opp, bruke masse glidemiddel og lekte med rumpehullet før penetrering. Med andre hånden og munnen sugde, slikket og lekte jeg med ballene og kuken. Det funket for min. Din kan like noe annet, så spør hvordan du kan gjøre det godt for han og du får sikkert svar.

Anonymkode: e7e27...483

Min mann skriker og hyler høyt og blir helt vill, når jeg rumpepuler han med fingrene og dildoen min. Orgasmene er helt sjuke og varer 2-3 miutter😊

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min vil oftest at jeg bare skal ta fingeren ut og inn ytterst i økende tempo samtidig som jeg runker han. Han blir helt satt ut av orgasmene han får da.

Ja, jeg vet😊😊😁

Skrevet

Til dere menn som leser denne tråden: (Er ikke damer morsomme,her overgår de hverandre i å kakle om deres egne erfaringer med den såå fantastiske responsen de får når de stikker en finger inn i rumpehullet på mannen,men dersom en mann sier FITTE i en setning, da er det bare såå vulgært og drøyt at det er direkte turnoff.)

Anonymkode: b80c5...ccf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...