AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Er en mann jeg liker godt. Har tenkt en stund på å sende han en melding, men aner ikke hva jeg skal skrive. Føler alt blir teit. Dette er en venn av en venn av meg og vi har bare truffet hverandre én gang før, men vi hadde en god connection. Trenger en god åpningsreplikk. Vil ikke be han ut på date på første melding. Anonymkode: b40c2...8bb
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
megda Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er en mann jeg liker godt. Har tenkt en stund på å sende han en melding, men aner ikke hva jeg skal skrive. Føler alt blir teit. Dette er en venn av en venn av meg og vi har bare truffet hverandre én gang før, men vi hadde en god connection. Trenger en god åpningsreplikk. Vil ikke be han ut på date på første melding. Anonymkode: b40c2...8bb du kan skrive - hei alt fungerer, egentlig. bare hopp i det og ikke tenk over det.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 Men da kommer han jo til å lure. Han har jo ikke nummeret mitt, og han vet ikke at jeg har hans. Er dette en dårlig idé? 🙈 ts Anonymkode: b40c2...8bb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 Ville fått deres felles venn til å arrangere at dere møttes med deres felles venner noen ganger til først. Vet du i det hele tatt om han er singel? Anonymkode: 128ce...800 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #6 Skrevet 18. desember 2018 Han er singel ja 😊 Anonymkode: b40c2...8bb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #7 Skrevet 18. desember 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da kommer han jo til å lure. Han har jo ikke nummeret mitt, og han vet ikke at jeg har hans. Er dette en dårlig idé? 🙈 ts Anonymkode: b40c2...8bb Jeg syntes helt ærlig det hvertfall ikke er en direkte god ide. Det beste er om du får møtt han flere ganger og sett an stemningen mellom dere Anonymkode: 128ce...800 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #8 Skrevet 18. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men da kommer han jo til å lure. Han har jo ikke nummeret mitt, og han vet ikke at jeg har hans. Er dette en dårlig idé? 🙈 ts Anonymkode: b40c2...8bb Hvordan connection var det dere hadde? Hva var det som klaffet ? Anonymkode: 27dbb...374
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå