Gå til innhold

Hva skal jeg skrive til han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en mann jeg liker godt. Har tenkt en stund på å sende han en melding, men aner ikke hva jeg skal skrive. Føler alt blir teit. Dette er en venn av en venn av meg og vi har bare truffet hverandre én gang før, men vi hadde en god connection. Trenger en god åpningsreplikk. Vil ikke be han ut på date på første melding.

Anonymkode: b40c2...8bb

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er en mann jeg liker godt. Har tenkt en stund på å sende han en melding, men aner ikke hva jeg skal skrive. Føler alt blir teit. Dette er en venn av en venn av meg og vi har bare truffet hverandre én gang før, men vi hadde en god connection. Trenger en god åpningsreplikk. Vil ikke be han ut på date på første melding.

du kan skrive - hei :) 

alt fungerer, egentlig. bare hopp i det og ikke tenk over det.

Skrevet

Men da kommer han jo til å lure. Han har jo ikke nummeret mitt, og han vet ikke at jeg har hans. Er dette en dårlig idé? 🙈

ts

Skrevet

Ville fått deres felles venn til å arrangere at dere møttes med deres felles venner noen ganger til først. Vet du i det hele tatt om han er singel?

Anonymkode: 128ce...800

• Liker 1
Skrevet

Han er singel ja 😊

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da kommer han jo til å lure. Han har jo ikke nummeret mitt, og han vet ikke at jeg har hans. Er dette en dårlig idé? 🙈

ts

Jeg syntes helt ærlig det hvertfall ikke er en direkte god ide. Det beste er om du får møtt han flere ganger og sett an stemningen mellom dere :)

Anonymkode: 128ce...800

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ts

Hvordan connection var det dere hadde? Hva var det som klaffet ?

Anonymkode: 27dbb...374

Skrevet

😉 

Anonymkode: 1785f...391

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...