Gjest Spacegirl Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Er det noen her som mer eller mindre bor foran pc'en? Lurer litt på hva som er "vanlig". Jeg ble litt forskrekket da jeg begynte å telle timene som jeg bruker på dataen. Kom fram til at jeg sitter her minst 6-7 timer daglig, ofte mer. Men da må det vel nevnes at jeg for tiden er uten arbeid, og jeg har heller ikke barn. Dessuten bor jeg på bygda der det ikke er særlig mye å finne på akkurat...
Grooo Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Sitter ved pcen størstedelen av arbeidsdagen, og gjerne 3-4 timer hjemme på kveldene så det blir gjerne rundt ti timer om dagen.
vilde Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Hele dagen på jobb og mellom 0-5 timer om kvelden. Alt for mye :oops:
Polly Ester Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Sitter også veldig mye foran dataen, ja. PC står som regel på hele døgnet, og jeg bruker det meste av ledig tid på nettet... Det blir noen timer hver dag - siden jeg går hjemme om dagen med baby - og hun er så rolig og sover stort sett hele tiden enda...
Gjest Madeline Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Det blir nok for mye. I påsken skled det litt ut. Hadde god tid. Til vanlig er det nok 2-3 timer om dagen. Går en del til og fra PC`n. Har jeg tid så setter jeg meg noen minutter foran data`n før jeg går i gang med viktigere gjøremål.
Gjest Purple Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Jeg sitter med pc hele dagen på jobb, og som oftest noen timer når jeg kommer hjem også. Er altfor avhengig av KG og MSN...
Arkana Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Veldig varierende. Skriver jeg oppgaver eller sammendrag fra pensum eller om jeg spiller spill kan det fort bli mange timer om dagen. Men vanligvis er jeg her 1-2 timer til sammen utover en dag.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #8 Skrevet 2. april 2005 Jeg bruker veldig mye tid framfor maskina, men jeg synes ikke det er _for_ mye. Maskina for meg er jobb, hobby, informasjon, kommunikasjon, sosialisering, avslapping og underholdning. Jeg ser ikke på tv, og nesten aldri på video. Jeg tror det er viktigere _hva_ man gjør mens man sitter der. Spiller man spill eller driver med tulle-surfing kan det være stort sett bortkasta tid.
finnslarken Skrevet 2. april 2005 #9 Skrevet 2. april 2005 Jeg sitter foran maskina hele arbeidsdagen, og tror du ikke jeg greier å sitte foran maskina 3-4-5 timer hver dag etter jobb også :-) Jeg synes faktisk jeg sitter her sånn akkurat passe tid - så lenge jeg får gjort alt det andre jeg skal gjøre, som husarbeid, oppussing, korøvelser og konserter osv...
Gjest Spacegirl Skrevet 2. april 2005 #10 Skrevet 2. april 2005 "puster lettet ut" Da er jeg ikke alene om å bruke mye tid foran pc'en. Begynte å lure litt på om jeg var blitt "dataholiker" eller noe sånt (hvis noe sånt finnes) Har fått noen kommentarer fra søsteren min, som ikke kan skjønne hva jeg holder på med time etter time foran pc'en. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå