AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 Det er to dager siden vi var på 3.date og han skriver til meg ofte etter det, men ikke spurt om ny date. Burde han gjort det allerede? Vet jo at det er kort tid før jul og han vet jeg har mye som skjer, men aldri sagt jeg ikke ksn møtes igjen før jul. dessuten var det indirekte jeg som foreslo 3.daten., Anonymkode: b81cd...171
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Så hvorfor forslår ikke du daten da, når det tydeligvis er han som har tatt initiativ til både 1. 2. og 3. date? At du "indirekte" forslo date nr 3 vil egentlig si at det var han som ba deg ut på date (for 3. gang), så jeg skjønner godt at han vil du skal vise litt initiativ selv og venter for å se om du er interessert nok til at du gidder å ta litt initiativ selv, eller om han skal droppe deg da du ikke egentlig er interessert (hvis du ikke foreslår noe). Anonymkode: 310f4...a02 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #3 Skrevet 18. desember 2018 TS her. Egentlig var det ikke så indirekte før 3.date. Jeg snakket om noe og jeg sa jeg kunne vise han det neste gang vi møttes. Og da spurte han om når jeg ville møtes Anonymkode: b81cd...171
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Egentlig var det ikke så indirekte før 3.date. Jeg snakket om noe og jeg sa jeg kunne vise han det neste gang vi møttes. Og da spurte han om når jeg ville møtes Anonymkode: b81cd...171 Da har han jo spurt. Bare si når du vil møtes da og spør om det passer for han Anonymkode: 4dbdc...29d 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har han jo spurt. Bare si når du vil møtes da og spør om det passer for han Anonymkode: 4dbdc...29d TS igjen. Ja, men det scenarioet der var før vi møttes til 3.daten Nå har vi bare tekstet litt, mest litt tullete, men ikke noe spørsmål om å møtes igjen... Anonymkode: b81cd...171
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #6 Skrevet 18. desember 2018 Herregud er det rart noen er dømt til å være evig singel 😂🙄 Anonymkode: eb8b6...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #7 Skrevet 18. desember 2018 TS igjen. En faktor er jo at han spurte sist om jeg ville være med ham hjem... og det sa jeg nei til. Så må jo se om han vil noe mer enn å se meg naken Anonymkode: b81cd...171
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #8 Skrevet 18. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS igjen. En faktor er jo at han spurte sist om jeg ville være med ham hjem... og det sa jeg nei til. Så må jo se om han vil noe mer enn å se meg naken Anonymkode: b81cd...171 Var dette på tredje date? Da ser ikke jeg problemet! Hvorfor antar du med engang at han vil se deg naken fordi han ber med deg hjem? Før eller siden må dere jo hjem til hverandre... uansett... hvis det skal bli mere seriøst. Ville ikke blitt kjæreste med en jeg ikke engang hadde hatt sex med Anonymkode: eb8b6...bc1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #9 Skrevet 18. desember 2018 Ja, men han nevnte det på 2.date også.. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var dette på tredje date? Da ser ikke jeg problemet! Hvorfor antar du med engang at han vil se deg naken fordi han ber med deg hjem? Før eller siden må dere jo hjem til hverandre... uansett... hvis det skal bli mere seriøst. Ville ikke blitt kjæreste med en jeg ikke engang hadde hatt sex med Anonymkode: eb8b6...bc1 Anonymkode: b81cd...171
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #10 Skrevet 18. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var dette på tredje date? Da ser ikke jeg problemet! Hvorfor antar du med engang at han vil se deg naken fordi han ber med deg hjem? Før eller siden må dere jo hjem til hverandre... uansett... hvis det skal bli mere seriøst. Ville ikke blitt kjæreste med en jeg ikke engang hadde hatt sex med Anonymkode: eb8b6...bc1 Og hvis du ikke vil ha sex med han må du sette tydelige grenser slik at han forstår. Ikke tvetydige. Du kan jo bli med han hjem, men bare fortell han «Jeg kan godt bli med deg hjem, men samtidig får jeg litt kalde føtter siden jeg føler det er en indikasjon på at vi skal ha sex. Og det er ikke jeg klar for enda. Betyr ikke at jeg ikke liker deg, bare er ikke klar.» Anonymkode: eb8b6...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #11 Skrevet 18. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvis du ikke vil ha sex med han må du sette tydelige grenser slik at han forstår. Ikke tvetydige. Du kan jo bli med han hjem, men bare fortell han «Jeg kan godt bli med deg hjem, men samtidig får jeg litt kalde føtter siden jeg føler det er en indikasjon på at vi skal ha sex. Og det er ikke jeg klar for enda. Betyr ikke at jeg ikke liker deg, bare er ikke klar.» Anonymkode: eb8b6...bc1 Jeg har tenkt at jeg burde ha sagt noe sånt. Men han spurte også om jeg ville hjem til han på 2. Date, men da litt mer tilfeldig.. jaja, jeg har ikke datet så mye på lenge. Kjenner jeg blir litt fort forvirret men det har jo vært koselig Anonymkode: b81cd...171
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #12 Skrevet 18. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt at jeg burde ha sagt noe sånt. Men han spurte også om jeg ville hjem til han på 2. Date, men da litt mer tilfeldig.. jaja, jeg har ikke datet så mye på lenge. Kjenner jeg blir litt fort forvirret men det har jo vært koselig Anonymkode: b81cd...171 Oki Hvordan er fyren ellers da?:) Anonymkode: eb8b6...bc1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #13 Skrevet 18. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oki Hvordan er fyren ellers da?:) Anonymkode: eb8b6...bc1 Veldig hyggelig, lett å prate med. Ikke veldig selvhøytidelig. Nysgjerrig på livet. Opptatt av ski. Mulig han er litt rotløs da han har bodd mange steder. Synes det er gøy å prate med han og det flyter lett. Han er veldig høflig og galant. Virker ikke nervøs rundt meg. Alle datene har involvert alkohol, ikke mye da. Og vi har vært på ulike steder. Møtte også en bekjent av han sist som så han. Men mistenker at han ikke er flink til å flørte... men kan spørre om jeg vil bli med han hjem.. sukk Anonymkode: b81cd...171
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #14 Skrevet 18. desember 2018 Siden han spør om du vil bli med hjem både på andre og tredje date så hadde jeg tenkt det er tydelig hva han vil. Nå gidder han ikke legge så mye mer i deg siden han ikke får det han vil ha, og venter vel til du skal mi desperat og søke bekreftelser ved å sende han sexy selfies osv sånn at du selv pusher nærmere sex. Ville ikke latt meg manipulere og falle for denne.... du kan be han på date selv igjen, men se om det går minst tre treff til uten at han spør om dere skal dra hjem til han. Anonymkode: 4dbdc...29d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå