AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #1 Skrevet 18. desember 2018 En jeg møter har reist hjem til hjemlandet og blir der i tre uker i jula. Han reiste på søndag, men vi skrev litt før han dro. Hvor jeg følte at alt jeg skrev var bare super usikkert fra min side. Gikk inn og leste igjen, og det var ikke så ille. Tidligere har han vært borte i to uker og da hørte jeg ikke et pip. Jeg visste om det fordi han sa det til meg. Syntes det var helt ok da for vi hadde bare møtt hverandre en gang og bare skrevet mange meldinger. For litt siden spurte jeg om vi kom til å ha noe kontakt når han er på ferie nå. Han sa at han kom til å være veldig opptatt med å få møtt alle vennene han har hjemme og hjelpe foreldrene sine. Vi har nå møtt hverandre flere ganger og snakket sammen på tlf hver dag. Jeg respekterer hans avgjørelse, og er også enig i at man ikke trenger å skrive når man er med venner osv. Er ikke fan av å sitte med ansiktet ned i mobilen selv når jeg er på besøk, men man har da 5 min før man legger seg hvor det hade gått an å skrive en «god natt» melding? Er vant til å våkne opp til God morgen og alltid at han tar initsiativ til meldinger hver dag. Merker at jeg savner han, hadde egentlig ikke trodd det. Vi har allerede avtalt dato å møtes i januar. Anonymkode: 7dd3e...e46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå