Gå til innhold

Er han bare hyggelig eller flørter han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt han ute på byen ett par ganger. Da kan han si at jeg er koselig å snakke med også sa han at jeg så søt ut. Ville du tolket sånt som flørting? Jeg følte kanskje det var det, men er redd for å tolke feil. Er man overhyggelig av natur kan jo gjerne slikt gi tvetydige signaler. 

En annen gang ga vi klem da vi sa hade, men den varte 1 minutt siden det virket som han ikke ville gå fra meg

 

Anonymkode: 73d32...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flørting, men det trenger ikke bety mer enn at han liker deg litt og vil at du skal bli tiltrukket så du kan booste egoet hans. Har opplevd to ganger siste året at menn tikker inn på alle boksene for betatthet men når jeg tar det opp så er de ikke interessert allikevel. Drit irriterende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for innspill :) 

Jeg skal ut ikveld, og han skal det og i følge arrangementet. Da møter jeg han igjen. Tips til hva jeg skal gjøre/si? :) 

TS :) 

Anonymkode: 73d32...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok takk for innspill :) 

Jeg skal ut ikveld, og han skal det og i følge arrangementet. Da møter jeg han igjen. Tips til hva jeg skal gjøre/si? :) 

TS :) 

Anonymkode: 73d32...dda

"Hei hvordan går det hyggelig å se deg har du planer for romjula er du singel  hadde vært hyggelig å ses? "

Anonymkode: 47b07...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hei hvordan går det hyggelig å se deg har du planer for romjula er du singel  hadde vært hyggelig å ses? "

Anonymkode: 47b07...3c2

Haha nja, tør ikke det. Blir for direkte. Noe jeg kan gjøre litt mer diskré??

TS

Anonymkode: 73d32...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...