Gå til innhold

Wellbutrin


Helki

Anbefalte innlegg

Noen som Har erfaringer? 

Jeg ble satt på den fordi jeg nektet gå på den andre jeg fikk fordi kiloene raste på. Og det bare ødela det siste jeg hadde igjen av selvfølelse. 

Og noen som vet hvordan e med alkohol? Overlegen så det gikk greit siden jeg tar medisinen om morgenen. Og dama på apoteket så ikke drikk alkohol? Hva ska jeg gjøre liksom? 

Og de sa " ikke tygg fordi da får du anfall " tusen takk for advarsel men er de virkelig så farlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gode erfaringer med Wellbutrin. Hadde litt nedsatt matlyst i starten og opplevde munntørrhet de første mnd, det var litt plagsomt. Men det var ingenting mot den enorme appetitten jeg fikk av Remeron. 

Det står at man ikke skal drikke alkohol, vet ikke hvor alvorlig man skal ta det. Når den ene sier en ting og den andre en annen så er det ikke så lett å vite. Jeg drakk ikke når jeg gikk på det. 

Jeg svelget dem også hele. Det skal ikke knuses, for da øker sjansen for et anfall ja. 

Jeg opplevde dem som gode ihvertfall. 

Anonymkode: 02023...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gode erfaringer med Wellbutrin. Hadde litt nedsatt matlyst i starten og opplevde munntørrhet de første mnd, det var litt plagsomt. Men det var ingenting mot den enorme appetitten jeg fikk av Remeron. 

Det står at man ikke skal drikke alkohol, vet ikke hvor alvorlig man skal ta det. Når den ene sier en ting og den andre en annen så er det ikke så lett å vite. Jeg drakk ikke når jeg gikk på det. 

Jeg svelget dem også hele. Det skal ikke knuses, for da øker sjansen for et anfall ja. 

Jeg opplevde dem som gode ihvertfall. 

Anonymkode: 02023...9ba

Okey takk for svar.

Vel det står at man ikke skal drikke på min mors medisin heller men vet aldri om de mener drikking mens man er på medisin eller drikke mens man tar medisin. Det er ganske stor forskjell om du spør meg.

Og nedsatt appetit fikk jeg vite noe jeg synes er greit fordi jeg er altid sulten.

Anonymkode: cea21...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Helki skrev:

Jeg ble satt på den fordi jeg nektet gå på den andre jeg fikk fordi kiloene raste på.

Kan jeg bare få spørre hvilken dette var? Jeg har vært for tynn hele livet, og kunne trengt hjelp med å legge på meg.

Anonymkode: 4a958...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg bare få spørre hvilken dette var? Jeg har vært for tynn hele livet, og kunne trengt hjelp med å legge på meg.

Anonymkode: 4a958...7ed

Jeg la på meg heftig av remeron. Kiloene raste på pga. ulvehunger og vann i kroppen. Men har sett utrolig tynne mennesker gå på remeron, der det ikke funket..

så gikk jeg over på wellbutrin retard og kjente ikke noe virkning og sluttet bare.. 

Anonymkode: e9135...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Kan jeg bare få spørre hvilken dette var? Jeg har vært for tynn hele livet, og kunne trengt hjelp med å legge på meg.

Anonymkode: 4a958...7ed

Quetiapin. Var sulten hele tiden. Rent mareritt . Men den er for bipolare og schizofreneikke for å legge seg på ;) prøv å tren på deg vekt istede for du ♡

Anonymkode: cea21...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjempegod effekt av wellbutrin! Ikke har jeg bivirkninger heller. 

Anonymkode: d3f85...9cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fryktelig forstoppelse den første uken, men ellers ingen bivirkninger. 

Desverre så kjente jeg ingen forskjell ved bruk av wellbutrin, akkurat som det har vært med de andre antidepressiva jeg har gått på. :( 

 

Anonymkode: a8874...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fikk fryktelig forstoppelse den første uken, men ellers ingen bivirkninger. 

Desverre så kjente jeg ingen forskjell ved bruk av wellbutrin, akkurat som det har vært med de andre antidepressiva jeg har gått på. :( 

 

Anonymkode: a8874...11c

Vel det går nok greit for meg. Har ibs så er vandt til det :) har noen knep i erme. 

Vel får nå håpe det hjelper med meg. Jeg er bipolar så vi prøver få depresjon under kontroll. Hypomanien er no som den er! Bare positiv og energisk 😂 har ikke noe i mot å begynne vaske hele huset kl 3 på natta jeg Nei!

Anonymkode: cea21...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...