AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #21 Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, Chablis skrev: Jeg får stadig høre jeg er lik Drew Barrymore, når folk skal forklare hvem jeg er så sier de "Hu som er så lik Drew Barrymore vet du?" Jeg ser likheten selv også. Hun er jo kjempe søt! Så du er en søt en du da 😁 Anonymkode: 60098...361 2
Chablis Skrevet 2. februar 2019 #22 Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun er jo kjempe søt! Så du er en søt en du da 😁 Anonymkode: 60098...361 Nuvel, mye som kan dekkes over med sminke serru 🤣 2
Gjest hind Skrevet 2. februar 2019 #23 Skrevet 2. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg også vet om ei som ligner veldig på Dorthe Skappel 👍🏼 Anonymkode: 9fec8...a29 Så enten kjenner vi hverandre eller så har Dorthe flere dobbeltgjengere. Heller mot det siste, men hvem vet, verden er jo ikke alltid så stor
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #24 Skrevet 2. februar 2019 Ingen kjendis, men jeg hadde ei som bodde i samme by. Aldri sett henne selv, men fått høre det så alt for mange ganger. Jeg har blitt anklaget for å lyve da jeg sa hvor jeg hadde vært den og den dagen, fordi folk hadde sett meg en helt annen plass. Har også blitt anklaget for å være kald og bitchy utenfor skolen, fordi medelever har møtt på "meg" og jeg hilste ikke tilbake eller bare ignorerte dem da de ropte etter meg. For så å late som ingenting på skolen dagen etter. Selv mamma og min søster har tatt feil av oss to, min søster har gjort det to ganger. Hun ble sint den ene gangen, fordi jeg hadde løyet om at jeg var for opptatt til å bli med på shopping. Men så hadde hun sett meg i byen med ei venninne. Da hun ropte etter meg så hadde jeg bare ignorert henne og venninnen min hadde snudd seg og gitt hun et stygt blikk i det de hoppet på en buss. Så søsteren min ble så sint at hun skjelte meg ut på telefonen etterpå. Jeg slet veldig med å få hun til å forstå at det var ikke meg hun hadde ropt etter Dette var på i en periode på sånn 4-5 år. Har hørt at hun hadde en annen dialekt, så hun var ikke fra byen og flyttet ikke så lenge etter. Men fy fader hvor mye tull det ble med henne i byen! Hun var vist ikke typen som smiler eller sier hei til fremmede i det hele tatt. Ville likt å ha møtt henne da. Anonymkode: 48181...a31
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #25 Skrevet 2. februar 2019 7 minutter siden, Chablis skrev: Nuvel, mye som kan dekkes over med sminke serru 🤣 Er ikke sminken som gjør henne søt. Hun er mye mer søt på det bildet uten sminke 😍 Anonymkode: 60098...361
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #26 Skrevet 2. februar 2019 14 minutter siden, Chablis skrev: Nuvel, mye som kan dekkes over med sminke serru 🤣 Dette er sikkert litt off topic, men jeg har alltid syns at Drew Barrymore og Siri Kristiansen er så like! Anonymkode: 3b674...953
Chablis Skrevet 2. februar 2019 #27 Skrevet 2. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke sminken som gjør henne søt. Hun er mye mer søt på det bildet uten sminke 😍 Anonymkode: 60098...361 Ai løv ju ❤️
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #28 Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, Chablis skrev: Ai løv ju ❤️ Kvinner er vakrest uten sminke ❤️ Elsker det naturlige. Er noe virkelig vakkert med det naturlige ❤️ Anonymkode: 60098...361 1
RaraAvis78 Skrevet 2. februar 2019 #29 Skrevet 2. februar 2019 (endret) A Endret 2. februar 2019 av RaraAvis78
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #30 Skrevet 2. februar 2019 Ja jeg likner på Marte Krogh. Anonymkode: b030e...942
Snaskesnusken Skrevet 2. februar 2019 #31 Skrevet 2. februar 2019 (endret) Jeg har tydeligvis flere dobbeltgjengere da jeg er blitt fortalt at jeg ligner på mange forskjellige. Har fått høre flere ganger at jeg ligner på Michelle Pfeiffer da hun var ung. Endret 2. februar 2019 av Snaskesnusken
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #32 Skrevet 2. februar 2019 Jeg ligna fælt på Molly, det ene barnehjemsbarnet i filmen Annie da jeg var lita. Sjekket ut skuespilleren nå og ser det at vi er ikke like lenger. Anonymkode: 6bc95...56a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #33 Skrevet 2. februar 2019 Hadde en dobbeltgjenger da jeg var barn. Mine besteforeldre bodd i en annen by, og jeg var alltid der på ferie. Hadde og venner der. Og det flyttet en jente dit, som var så like meg. At hennes venner trodde jeg var henne, og hilste på meg. Og mine venner hilste på henne. De flyttet ganske kort tid etterpå, så jeg fikk aldri møtt henne selv. Anonymkode: 329a1...6cf
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #34 Skrevet 2. februar 2019 En venninne sendte meg et screen shot for noen uker siden av en jente fra VG sin snapchat. Hun var virkelig prikk lik meg, så lik at når jeg viste bildet til foreldrene mine så trodde de genuint at det var meg. Men det var jo også bare på det ene bildet da. Anonymkode: 7ba44...6d8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #35 Skrevet 2. februar 2019 Min dobbeltgjenger er i følge folk Kirsten Dunst. Anonymkode: e329b...5fd
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #36 Skrevet 2. februar 2019 Som ung fikk jeg et par ganger høre at jeg lignet på skuespilleren Katharine Ross. Så aldri det selv. Anonymkode: 51a27...a8a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #37 Skrevet 2. februar 2019 Lignet veldig på Mette-Marit da hun ble sammen med Håkon, for sånn ca 15+ år siden. Veldig mange som kommenterte det da. Da var jeg tenåring og har vel forandret meg litt, men er fortsatt litt like. Anonymkode: 4ee92...818
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå