AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #1 Skrevet 17. desember 2018 Så denne, og ble forbauset på hvor like de er, så har du en dobbeltgjenger ? (du trenger ikke skrive hvem) Anonymkode: 8e476...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 De eneste som ligner er Peter Dinklage og Justin Timberlake. Og Orlando Bloom og "dobbeltgjengeren" har visse likhetstrekk. Jennifer Lawrences "dobbeltgjenger" ligner mer på Emily Blunt og Oscar Wilde (Hugh Grants "dobbeltgjenger") er prikk lik Stephen Fry som spilte ham i filmen Wilde. Folk ser så ulikt på ting at det er umulig å ha en dobbeltgjenger. Jeg har fått høre at jeg er helt lik flere kjendiser, og de kjendisene ligner ikke på hverandre i det hele tatt. Anonymkode: 4c6cc...640 3
Påkrevd Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 Ja, har en relativt kjent dobbeltgjenger. Såpass lik at mora mi trodde det var meg da hun så et bilde av vedkomne på en eller annen nettside:)
Rumle Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 Jeg hadde en "dobbeltgjenger" som av og til var i aviser/ukeblader da jeg var barn. Det var morsomt og rart, fordi likheten var så voldsom. Jeg har aldri møtt henne, og jeg tror ikke vi ligner hverandre like mye nå.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 I følge andre har jeg vist det.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 Faren min har det! Jeg var tilstede når de to møttes for første gang og begge visste hvem den andre var og hadde begge titt og ofte fått høre om hvor like de var. Jeg møtte en spanjol i London en gang, som fikk helt sjokk når han så meg fordi jeg "så akkurat ut som en av hans beste venninner i Spania". Jeg fikk se et bilde, og det var sikkert litt likhetstrekk, men tror ikke jeg syntes vi var så like, egentlig.. Anonymkode: 965e3...cd6
Thyra Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 Ikke som jeg vet. Men skulle gjerne ha hatt det.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #8 Skrevet 9. januar 2019 de fleste har vel en dobbeltgjenger, vi er så mange på jorda nå at det hadde vært rart om det ikke fantes en som var ganske lik deg. Mannen min har en, han har et litt karakteristisk utseende og jeg har aldri møtt noen som ligner ham. Så jeg var skeptisk da jeg møtte dobbeltgjengeren, men selv jeg begynte å lure på om de kanskje var i slekt. De bor i samme by og de har kjent hverandre lenge. De er tatt for å være hverandre flere ganger. Anonymkode: a8fc9...720
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #9 Skrevet 2. februar 2019 Jeg hadde som barn/ungdom. Jeg og min søster ligner ikke. Min søster hadde en venninne som overhodet ikke var i slekt med oss. Denne venninnen har jeg alltid fått høre ligner enormt på meg, hun fikk også høre det.. mange som tok feil av oss. Alle trodde hu og jeg søstre, og ettehvert tvillinger da vi ble like høye.. og ingen trodde at jeg og min søster var søstre 😅 Som voksne ligner vi ikke, tror jeg. Anonymkode: 9fec8...a29
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #10 Skrevet 2. februar 2019 Nei, har ingen som jeg vet om. Men hadde vært gøy om jeg fant min. Tror mange har dem. Anonymkode: 60098...361
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #11 Skrevet 2. februar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde som barn/ungdom. Jeg og min søster ligner ikke. Min søster hadde en venninne som overhodet ikke var i slekt med oss. Denne venninnen har jeg alltid fått høre ligner enormt på meg, hun fikk også høre det.. mange som tok feil av oss. Alle trodde hu og jeg søstre, og ettehvert tvillinger da vi ble like høye.. og ingen trodde at jeg og min søster var søstre 😅 Som voksne ligner vi ikke, tror jeg. Anonymkode: 9fec8...a29 Kanskje dere har samme far... 😲 Anonymkode: 60098...361 2
Gjest hind Skrevet 2. februar 2019 #12 Skrevet 2. februar 2019 Jeg får ofte høre at jeg ser ut som en yngre Dorthe Skappel. Jeg ser likheten selv også.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #13 Skrevet 2. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje dere har samme far... 😲 Anonymkode: 60098...361 Haha, absolutt ikke. Anonymkode: 9fec8...a29
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #14 Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, hind skrev: Jeg får ofte høre at jeg ser ut som en yngre Dorthe Skappel. Jeg ser likheten selv også. Jeg også vet om ei som ligner veldig på Dorthe Skappel 👍🏼 Anonymkode: 9fec8...a29
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #15 Skrevet 2. februar 2019 Ja. Da jeg arbeidet på et sykehjem så jeg et bilde av pasientens mor på veggen, hun var veldig lik meg. Flere av de andre ansatte kom også å sa det til meg. Ingen relasjon, og hun va forlengst avdød. Anonymkode: beef9...dcf
Million Skrevet 2. februar 2019 #16 Skrevet 2. februar 2019 (endret) For noen år tilbake, da jeg fremdeles var så tynn, var det flere som sa jeg lignet på Celine Dion. Jeg synes ikke det, da, men... Men så lik at det var snakk om "dobbeltgjenger" var vi kanskje ikke. Endret 2. februar 2019 av Million
altflyter Skrevet 2. februar 2019 #17 Skrevet 2. februar 2019 Tror jeg minner mest om Mr. potato head 😐 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #18 Skrevet 2. februar 2019 Jeg har hørt at jeg ligner veldig på en skuespiller som var berømt på 50-tallet. Jeg ante ikke hvem hun var og googlet opp. Ser likheten godt. Nå er det sånn at alle har en eller flere dobbeltgjengere da. Det ville jo vært svært merkelig hvis ikke all den tid det er og har vært milliarder av mennesker på jorden. Anonymkode: 373e3...c0b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #19 Skrevet 2. februar 2019 Nærmeste jeg kommer er vel Tammin Sursok. Jeg har smalere lepper, ellers veldig mye likt. Anonymkode: b2048...30c
Chablis Skrevet 2. februar 2019 #20 Skrevet 2. februar 2019 Jeg får stadig høre jeg er lik Drew Barrymore, når folk skal forklare hvem jeg er så sier de "Hu som er så lik Drew Barrymore vet du?" Jeg ser likheten selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå