Gå til innhold

Hvorfor er det viktigst at mannen blir tilfredstilt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid sex når han vil, og om han er sliten gir jeg han en bj eller hj. Men når jeg trenger å få mine behov tilfredsstilt, så blir jeg møtt med avvisning. 

Er det meg det er noe galt med, eller er det vanlig at menn tenker at det ikke er så viktig med dama? 

Anonymkode: 70c33...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er deg det er noe galt med. Det er din feil i at du lar han holde på slik. Still krav. 

Anonymkode: 5a1e1...66e

• Liker 18
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alltid sex når han vil, og om han er sliten gir jeg han en bj eller hj. Men når jeg trenger å få mine behov tilfredsstilt, så blir jeg møtt med avvisning. 

Er det meg det er noe galt med, eller er det vanlig at menn tenker at det ikke er så viktig med dama? 

Spørsmålet bør heller være: Hvorfor setter du hans seksuelle behov foran dine egne?

Skrevet

At du gidder.. Man må gi for å få er det noe noe som heter. Typen din gidder ikke gi fordi han får uansett. 

Anonymkode: 8c91e...ff5

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror at det er relativt vanlig ja, men mange kvinner mener at deres orgasme ikke er spesielt viktig selv.

Jeg synes at min orgasme og nytelse er veldig viktig og jeg kan godt innrømme at sex uten orgasme ikke er like tilfredsstillende som sex uten. Det betyr ikke at jeg ikke kunne ha sex noen ganger uten å få orgasme, men stort sett ønsker jeg å få det.

Så om du ikke er fornøyd så still krav tilbake. Ikke forvent at han skal skjønne det selv i hvert fall, men jeg aner ikke om du har snakket med han om det eller ikke.

Jeg hadde i hvert fall blitt ganske avtent om mine behov ikke hadde blitt sett på som viktig.

Anonymkode: 58a67...986

• Liker 6
Skrevet

Synes det blir litt skylddeling her. Det er galt av ham å tenke slik, men også galt av deg å finne deg i det. En så egoistisk mann kunne se langt etter bj og hj her i huset! Siden min mann er svært opptatt av min nytelse generelt, så har jeg derimot ikke noe problem med å gi ham bj og hj innimellom. Til og med anal innimellom, selv om det ikke er noe jeg liker så godt, og det er i all hovedsak for ham. Siden han er en så omtenksom og god elsker, som gir meg mye tilfredsstillelse, så fortjener han det! Da nyter jeg også å gi ham full oppmerksomhet og nytelse. Gi tilbake! 

En egoistisk elsker... nei, da hadde heller ikke jeg vært raus! 

Anonymkode: aa4c1...480

• Liker 9
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør være likestilling på det området .

Han kunne jo f.eks slikke deg til en himmelsk deilig orgasme eller tre......

om han ikke vil knulle deg.

Skrevet

En del menn svinger vel sånn. Lite å gjøre med det tror jeg. :/

Skrevet

Mannen er jo tross alt overhodet og den som bestemmer, dersom en kvinne ikke suger kuk og lager mat er hun ikke mye å samle på....:ironi:

Anonymkode: 919ad...366

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg gir dama mi hjemmelagde rundstykker (og blowjobs) i lunsjpausen hennes, fordi jeg selv vil. Så, uhm...

Vi bor ikke ilag så.

Endret av lidodo
Skrevet

I følge overskriften har jeg hatt sex feil helt siden jeg begynte! Har aldri hatt en seksuell relasjon der forventningen har vært at det, jevnt over, er viktigst at jeg blir tilfredsstilt. 9 av 10 ganger er hovedfokuset på hennes orgasmer, i den grad det gir mening å si at orgasmene er i fokus - de er jo ikke alltid det. Men min orgasme kommer jo uansett. En sjelden gang i blant knuller vi bare for at jeg skal få tømt meg, men det går oftere andre veien, hun setter seg ofte oppå meg på morgenen for å få sitt. Forskjellen er at jeg kommer hver gang i begge tilfeller, mens hun ikke alltid kommer når jeg bare skal ha mitt. En gang i blant gir hun meg en blowjob uten noe mer, men også det går andre veien. 

Tror vi har det en god del sunnere enn dere.

Anonymkode: a8c18...4cd

• Liker 2
Skrevet
On 12/17/2018 at 10:34 AM, AnonymBruker said:

Jeg er sånn sammenskrudd at jeg overhodet ikke er totalt tilfredsstilt, om dama ikke er det. Om jeg kommer, men ikke hun, oppleves det som heller mislykket sex. Motsatt er mye bedre, dog ikke perfekt. Så dermed er jeg stort sett utilfreds, siden dama krever svært spesifikk stimulering for å komme..........

Gjest Monsieur Beau
Skrevet
På 17.12.2018 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Overskriften på innlegget ditt er en påstand. Begrunn denne ut fra noe annet enn en personlig erfaring. 

Dit problem er din partner og kommunikasjonen dere imellom. Feilen mellom dere er at den ene gir og gir, mens den andre bare tar og tar. Problemet er sannsynligvis litt mer omfattende enn bare å gjelde sex. 

Det er ikke noe galt med deg, og det er heller ikke vanlig at menn behandler sin partner på en sånn måte. Det er heller ikke vanlig at kvinner finner seg i å bli behandlet dårlig av en partner.  Dette er ikke en "manneting" men en "forholdting". 

Jeg foreslår at du forteller hva du ønsker i forholdet, samt forteller at det sårer deg at dine behov blir avvist. I tillegg slutter du å tilrettelegge for adferden til mannen din. 

Start med å snakke sammen. 

Skrevet
På 18.12.2018 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Mannen er jo tross alt overhodet og den som bestemmer, dersom en kvinne ikke suger kuk og lager mat er hun ikke mye å samle på....:ironi:

Anonymkode: 919ad...366

Lage mat kan jeg gjøre, opptil flere dager i uka. Slikking får hun også daglig, om humøret er der. Det sagt, er damer som ikke suger kuk, ikke noe å samle på. Har dog fortsatt til gode å date en dame som ikke gjør det, men om det noen gang skjer, er det en dealbreaker. Jeg har vanskelig å forstå hvordan menn kan være sammen med kvinner som ikke suger. 

Oralsex for begge er en del av pakka her. Hun tenner på at jeg bruker henne, og jeg tenner på at hun blir kåt av det. Hun forlater sjelden senga uten å bli tilfredsstilt. Det sagt, forlater hun sjelden senga uten å ha hatt kuk i munn heller. 

Anonymkode: 044f0...8e9

Skrevet
På 17.12.2018 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Mange av oss gutta er egoister, mens kvinner muligens er hakket mer omsorgsfulle.

Det føles som det er en uheldig balanse i hjemmet deres, og at du kanskje ikke er tøff tok til å leve optimalt med den gubben.

Jeg er også egoist, men uansett hvor trøtt jeg er så gir jeg min kjære omfattende kos. Jeg våkner faktisk når jeg kommer nær henne :)    men jeg gjør det av eget begjær, ikke for å glede henne. Allikevel så gleder det meg mye å glede henne, men det er også noe  egoistisk i den gleden .

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lage mat kan jeg gjøre, opptil flere dager i uka. Slikking får hun også daglig, om humøret er der. Det sagt, er damer som ikke suger kuk, ikke noe å samle på. Har dog fortsatt til gode å date en dame som ikke gjør det, men om det noen gang skjer, er det en dealbreaker. Jeg har vanskelig å forstå hvordan menn kan være sammen med kvinner som ikke suger. 

Oralsex for begge er en del av pakka her. Hun tenner på at jeg bruker henne, og jeg tenner på at hun blir kåt av det. Hun forlater sjelden senga uten å bli tilfredsstilt. Det sagt, forlater hun sjelden senga uten å ha hatt kuk i munn heller. 

Anonymkode: 044f0...8e9

Dette er jeg uenig i. Jeg kan fint leve uten slike gleder. Dette vet jeg, fordi jeg har vært gift. Men allikevel, jeg er utrolig glad for at jeg kan nyte slike gleder med min kjære. 

Skrevet

Hvis vi ser biologisk på det, så er mannens orgasme viktigst fordi det fører til sædutløsning, som kan føre til graviditet, som igjen er utgangspunktet for seksuell aktivitet.

Anonymkode: fcefe...947

Skrevet

Hvis du vil ha diamanter, pels, middager på Theatercafeen, eksotiske ferier etc, så må du bare gjøre jobben din!

Skrevet
5 minutter siden, DominantHr skrev:

Hvis du vil ha diamanter, pels, middager på Theatercafeen, eksotiske ferier etc, så må du bare gjøre jobben din!

Det var vel ikke helt det TS spurte om? 

Anonymkode: b4bcc...5c1

• Liker 3
Skrevet

Jeg har mine egne tolkninger ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...