Gå til innhold

FEIS på maten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I helgen møtte jeg foreldrene til min kjæreste for første gang. Vi har bare vært sammen i par mnd. Det var ganske hyggelig først, de var veldig livlige. Men så skulle moren til kjæresten servere middagen, som var en stek på et stort fant sammen med noe grønnsaker.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette. Men Hun drev å tulla så tok hun fatet rett ved ræva og slapp den sinnsyke fisen på maten!! Så tok hun et stykke og la det på min tallerken! Alle lo unntatt meg, for jeg ville ikke spise mat med fis på!

Jeg spiste litt av maten som ikke hadde fis på, og resten bare kuttet jeg opp i biter så det skulle se ut som jeg hadde spist..

Jeg kom med en hvit løgn om at jeg følte meg litt dårlig og dro hjem. Kjæresten min har ringt flere ganger men jeg tør ikke å ta tlf.. hvis jeg fortsetter med han så er det en mulighet for at jeg får fis på maten min igjen. Er det dumt å gjøre det slutt pga det? 

Anonymkode: f6965...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette en spøk? Jeg kan ikke fatte på hvilken planet dette anses som normal oppførsel 

Anonymkode: 577bc...3b7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I helgen møtte jeg foreldrene til min kjæreste for første gang. Vi har bare vært sammen i par mnd. Det var ganske hyggelig først, de var veldig livlige. Men så skulle moren til kjæresten servere middagen, som var en stek på et stort fant sammen med noe grønnsaker.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette. Men Hun drev å tulla så tok hun fatet rett ved ræva og slapp den sinnsyke fisen på maten!! Så tok hun et stykke og la det på min tallerken! Alle lo unntatt meg, for jeg ville ikke spise mat med fis på!

Jeg spiste litt av maten som ikke hadde fis på, og resten bare kuttet jeg opp i biter så det skulle se ut som jeg hadde spist..

Jeg kom med en hvit løgn om at jeg følte meg litt dårlig og dro hjem. Kjæresten min har ringt flere ganger men jeg tør ikke å ta tlf.. hvis jeg fortsetter med han så er det en mulighet for at jeg får fis på maten min igjen. Er det dumt å gjøre det slutt pga det? 

Anonymkode: f6965...ef3

Det dumme er å legge ut slikt som dette.

Anonymkode: 2774d...a00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvorfor dere tror det. Men dette er ingen spøk. Var liksom en spøk rundt fise episoden men klarer ikke å gjenfortelle hele greia

Anonymkode: f6965...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hvorfor dere tror det. Men dette er ingen spøk. Var liksom en spøk rundt fise episoden men klarer ikke å gjenfortelle hele greia

Anonymkode: f6965...ef3

Jepp, det var det jeg tenkte. Dette er kun på liksom, det skjedde ikke i virkeligheten. Der avslørte du deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ikke dette er sant men om det var det, snakk om maktdemonstrasjon. Tydelig at ikke svigermor liker svigerdattera. Jeg hadde gått fra selskapet der og da og gitt tydelig beskjed hva en syntes om slik sinnsyk oppførsel. 

Anonymkode: 5c39a...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemoren

Jeg har en tante som har gjort det samme en del ganger, også hun som en form for "spøk".  Familien hennes (onkel og søskenbarn) synes hun er hysterisk morsom når hun gjør slikt, og de elsker å snakke om hvor pripne vi andre er som reagerer på det.

Når hun er så gal, kan det være andre som er like gale, og jeg svarer som om problemstillingen er reell.

Ts,  hva syntes kjæresten din om det hun gjorde? Skjønte han at du syntes det var ekkelt, eller lo han og tøyset det bort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

I helgen møtte jeg foreldrene til min kjæreste for første gang. Vi har bare vært sammen i par mnd. Det var ganske hyggelig først, de var veldig livlige. Men så skulle moren til kjæresten servere middagen, som var en stek på et stort fant sammen med noe grønnsaker.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette. Men Hun drev å tulla så tok hun fatet rett ved ræva og slapp den sinnsyke fisen på maten!! Så tok hun et stykke og la det på min tallerken! Alle lo unntatt meg, for jeg ville ikke spise mat med fis på!

Jeg spiste litt av maten som ikke hadde fis på, og resten bare kuttet jeg opp i biter så det skulle se ut som jeg hadde spist..

Jeg kom med en hvit løgn om at jeg følte meg litt dårlig og dro hjem. Kjæresten min har ringt flere ganger men jeg tør ikke å ta tlf.. hvis jeg fortsetter med han så er det en mulighet for at jeg får fis på maten min igjen. Er det dumt å gjøre det slutt pga det? 

Anonymkode: f6965...ef3

Hvordan kunne du se hva som ikke hadde fis på da........?

Anonymkode: d08bb...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...