Gå til innhold

Golddiggere på nett?


Aksjemegler

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd meg litt på nettdating. Jeg kan si mye om det, men en observasjon jeg gjør er at mange av damene ser ut til å være opptatt av overfladiske ting. Nå har jeg selv passert 40 og angitt at jeg er interessert i kontakt med de som er innenfor noenlunde samme alder +/- litt.

Konkret så oppdaget jeg at responsen og interessen økte voldsomt når jeg la ut et bilde av meg selv med bilen min, en Tesla. Jeg snakker ikke om at jeg fikk hundrevis av svar, men jeg vil anslå at jeg fikk tre ganger så mange svar på likt antall sendte meldinger. Og jeg fikk en del damer som tok kontakt med meg.

Egentlig veldig hyggelig, men jeg endte med å ta fjerne bildet med bilen og sette hele nettdating greia på pause. Jeg gidder ikke å treffe noen som er interessert fordi jeg har en type bil som indikerer at jeg kanskje ikke er helt fullstendig blakk.

Har jeg bare hatt flaks/uflaks, eller er det sånn at damer mellom 30-40 tenker veldig mye på materialistiske ting?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 31, og sveiper lett vekk menn med bil og andre materialistiske ting. Det er overhodet ikke det jeg ser etter i en mann. Jeg liker ikke menn med penger, rett og slett. 

Anonymkode: 54ec6...234

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på din alder og hadde unngått alt som hadde med flashing av statussymboler å gjøre, men jeg tror det er sinnsykt mange golddiggere der ute ja, så vil si du har helt rett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du heller vil indikere at du er blakk så gjør det, men ingen er golddiggere fordi de tiltrekkes normale folk med livet på stell. 

Anonymkode: cb845...060

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du høre.. hehe dette er da vel kjent for de fleste. Vi menneske er er av vår natur at vi hele tiden er på "jakt" etter noe som vil gjøre liver vårt enklere. Det ligger i vår natur. Sånn er det både med menn og kvinner. Det finnes selvsagt untak, men her er hovedregelen.

  • Menn er som regel mer opptatt av utsede til kvinnene. Vi forelsker oss i damer som er pene, vakre, sexy osv osv. Vi er selvsagt ute etter andre egenskaper hos kvinnene, men kvinner er VAKRE, og det et noe som tiltrekker oss.
  • Kvinner er noe mindre opptatt av utsede, men er mer opptatt av en mann som har liver på stell. Altså en som kan gi dem trygghet, ro i livet, en potensiell far til deres barn og en som sørger for at barna og hun får det bra.

 

Det betyr ikke at alle kvinner er golddigger. At en kvinne vil ha en mann med god økonomi fremfor en som nærmest er blakk eller drukner i gjeld, er da forståelig. Det skader ikke å legge ut bilde av din tesla, men ikke skryt av den da. Ikke fokuser på det materielle.

En golddigger er en som KUN er ute etter penger og status.

Anonymkode: 7d3de...36d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Kun»? Nei. Golddigging er golddigging uansett hvordan.

Om du jakter etter penger og status er det selvsagt det du låter er følelser. 

Anonymkode: 524b9...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis damer letter etter bilmerke for bevis at man har livet «på stell» er det også ikke bare klisje men latterlig. 

Anonymkode: 524b9...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

«Kun»? Nei. Golddigging er golddigging uansett hvordan.

Om du jakter etter penger og status er det selvsagt det du låter er følelser. 

Anonymkode: 524b9...531

Hva mener du med den setningen? :klo:

Anonymkode: ebeea...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/17/2018 at 10:30 AM, AnonymBruker said:

 

En golddigger er en som KUN er ute etter penger og status.

Anonymkode: 7d3de...36d

Hvis penger og status er motivasjon er det ikke noe annet en nettop det. Har man ekte følelser er det ikje avhengig av penger og status. 

Anonymkode: 524b9...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2018 den 1.07, Aksjemegler skrev:

Nå har jeg prøvd meg litt på nettdating. Jeg kan si mye om det, men en observasjon jeg gjør er at mange av damene ser ut til å være opptatt av overfladiske ting. Nå har jeg selv passert 40 og angitt at jeg er interessert i kontakt med de som er innenfor noenlunde samme alder +/- litt.

Konkret så oppdaget jeg at responsen og interessen økte voldsomt når jeg la ut et bilde av meg selv med bilen min, en Tesla. Jeg snakker ikke om at jeg fikk hundrevis av svar, men jeg vil anslå at jeg fikk tre ganger så mange svar på likt antall sendte meldinger. Og jeg fikk en del damer som tok kontakt med meg.

Egentlig veldig hyggelig, men jeg endte med å ta fjerne bildet med bilen og sette hele nettdating greia på pause. Jeg gidder ikke å treffe noen som er interessert fordi jeg har en type bil som indikerer at jeg kanskje ikke er helt fullstendig blakk.

Har jeg bare hatt flaks/uflaks, eller er det sånn at damer mellom 30-40 tenker veldig mye på materialistiske ting?

Hehehe, du kaller deg "Aksjemegler", og påstår at du ikke liker golddigere?

Du får være fornøyd med trafikken du får når du ikke legger ut bilder som indikerer velstanden din da. Det er vel større sjanse for at de damene, selv om det er færre, ikke graver etter gull. Om du faktisk er aksjemegler så er jobben din å skumme fløten av andres verdiskapning, det ultimate uttrykk for en materialistisk tankegang. Så skjønner ikke hvorfor du krever at damene dine ikke skal være opptatt av cash.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...