Gå til innhold

Blikking og «sjekking»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en hvit kvinne som dater en svart mann. Opplever mye blikking, spesielt fra svarte kvinner. 

Han ser bra ut, og jeg opplever også at norske kvinner prøver seg på han, selv om jeg er der. Han, på sin side, er bare opptatt av meg, og avviser disse kvinnene. 

Utrolig rart å oppleve dette. Det er som om de behandler ham som et stykke kjøtt og glemmer/gir blaffen i vår relasjon. 

Anonymkode: 7ee97...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er effekten av rasisme du opplever,  og effekten av å være redusert til et sexobjekt han opplever, som også er en form for undertrykking.  Det er trist det er sånn, og svarte menn anser dette som et problem slik kvinner syntes det kan være problematisk å bli objektivisert. Mange svarte har uttalt seg om dette , og det er jo fryktelig respektløst gjort av folk.. 

Anonymkode: e7fd0...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt enig AB. I helga var vi ute og danset, og en dame kom bort til meg og spurte om vi var kjærester. Det er litt for tidlig til det, og da svarte hun bare: Hvorfor ikke? Se på han... Men det er jo ikke kroppen hans jeg liker, men den connection vi har og hvordan det føles når vi er sammen. Det tok meg over 14 dager etter at vi hadde sex første gang, før jeg innså hvor bra kropp han har. Jeg ser virkelig ikke slike ting. Kanskje derfor han liker meg? 

Det jeg husker, er at første gangen vi møttes, så hadde han er litt rar gange da han gikk mot meg. Og det har velg hengt med meg, at han har en litt rar kropp. Men nå sa kompisen min hvor fint han bare klærne sine da vi møttes i helga, og så har vi disse damene som legger an på han. Jeg må nesten være litt blind her. 😂

Han både viser tydelig at han er med meg, samt avviser disse damene med ord. 

Vi var på et arr. der det er naturlig at alle danser med alle, og så var det ei dame som bød ham opp. Etterpå satte hun seg ved siden av ham og blikket meg. Jeg har aldri vært opprørt før i helga, over hvor frekke folk kan være. Han reagerte med å kysse meg rett foran henne, og tydelig vise alle på neste stedet vi gikk at jeg var hans... Vi må vel kanskje være tydeligere på at vi er med hverandre på neste arrangement. 

Anonymkode: 7ee97...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/17/2018 at 1:06 AM, AnonymBruker said:

Jeg er en hvit kvinne som dater en svart mann. Opplever mye blikking, spesielt fra svarte kvinner. 

Han ser bra ut, og jeg opplever også at norske kvinner prøver seg på han, selv om jeg er der. Han, på sin side, er bare opptatt av meg, og avviser disse kvinnene. 

Utrolig rart å oppleve dette. Det er som om de behandler ham som et stykke kjøtt og glemmer/gir blaffen i vår relasjon. 

Anonymkode: 7ee97...7f0

«Svart kvinner» ifølge deg kan ikke være «norsk»?

Kanskje du selv behandler og anser andre på feil måten.

Anonymkode: aeea9...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte kvinner blikker meg nok fordi jeg har «tatt» en svart mann. De kan jo være norske fordi de er svarte. Her har du nok misforstått. 

Kan ikke forstå at jeg behandler noen feil hvis jeg går hånd-ihånd med kjæresten, og de ser stygt på meg. 

Anonymkode: 7ee97...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevnte «svarte kvinner» og så deretter «norske kvinner»  som to forskjellige type. 

Virker som du begynner med rare og usunt holdninger...

Anonymkode: aeea9...7ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...