Gå til innhold

Rimelig dating-tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste tiden har jeg begynt å date, og det har egentlig gått ganske bra. Så bra at det begynner å merkes på lommeboka! Så kjære KG-brukere, har dere tips til litt billigere dater? Foreløpig er det vanskelig å få til hjemmedates..

Eneste forslaget jeg har er å ta med hjemmelaga boller og kakao på termos et sted og møtes.. trenger seriøst litt innspill her😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig med gåtur og hjemmelaga kakao på termos man kan drikke på en benk underveis :)

• Liker 1
Skrevet

Kakao er for barn vel. Bedre med Gløgg da. Ekte med rødvin, og julekaker nå da. 

Anonymkode: fdb05...6e8

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kakao er for barn vel. Bedre med Gløgg da. Ekte med rødvin, og julekaker nå da. 

Anonymkode: fdb05...6e8

Heldigvis liker typen min akkurat kakao godt.. det gjør jeg og✌

Skrevet
3 hours ago, Anim92 said:

Eneste forslaget jeg har er å ta med hjemmelaga boller og kakao på termos et sted og møtes.. trenger seriøst litt innspill her😂

Gå i skogen og tenn bål.

Skitur, langrenn er gratis. 

Anonymkode: c434b...a22

• Liker 1
Skrevet

Er det ingen som har forslag som spiller på noe annet enn hva jeg selv har foreslått?🙈 

Skrevet

Gå tur og jakt på gatekunst. Avslutt med en grillpølse.

• Liker 1
Skrevet

Betaler man på nett med masterpass, så får man 2 kinobilletter til prisen av 1 nå.

Vet ikke om det er museum, utstillinger osv der du bor, noen er jo gratis, eller veldig rimelige. Ellers er det jo alltid gøy å ake og stå på skøyter. 

Anonymkode: bd587...64c

• Liker 1
Skrevet
On 12/17/2018 at 12:22 AM, Anim92 said:

Den siste tiden har jeg begynt å date, og det har egentlig gått ganske bra. Så bra at det begynner å merkes på lommeboka! Så kjære KG-brukere, har dere tips til litt billigere dater? Foreløpig er det vanskelig å få til hjemmedates..

Jeg lar aldri damene betale for datene... dårlig stil

Skrevet
6 timer siden, SM30 skrev:

Jeg lar aldri damene betale for datene... dårlig stil

Når man begynner å møte hverandre så ofte at restauranter blir kjedelig, gjør det ikke noe om aktivitetene man finner på ellers er litt billigere 😄 har blitt påspandert måten hittil😉

Skrevet
On 12/17/2018 at 12:22 AM, Anim92 said:

Knulle? helt gratis, bortsett fra en pakke kondomer eller en angrepille til 300 spenn

Anonymkode: a1057...299

Skrevet
På 17.12.2018 den 0.22, Anim92 skrev:

Det kjennes på lommeboka di????

Hvorfor har du begynt å betale for deg selv på date?

Og hjemmedate? Du inviterer vel ikke fremmede menn hjem?

Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Det kjennes på lommeboka di????

Hvorfor har du begynt å betale for deg selv på date?

Og hjemmedate? Du inviterer vel ikke fremmede menn hjem?

Åh, begynner å skjønne at du kan få problemer med å date, ref tråden  du nettopp lagde.. 🤨

Som sagt lengre oppe har han stort sett betalt. Men synes absolutt at det bør deles ganske lukt, hvorfor i huleste skal mannen betale alt?!?! 

Ang. hjemmedate.. Det kommer jo til et punkt der han du har datet noen uker ikke er fremmed lengre, eller? Det er ikke en ny person på hver date, da ville jeg i så fall ikke sagt at datingen har fått bra i det siste.. 

Skrevet
11 minutter siden, Anim92 skrev:

Åh, begynner å skjønne at du kan få problemer med å date, ref tråden  du nettopp lagde.. 🤨

Som sagt lengre oppe har han stort sett betalt. Men synes absolutt at det bør deles ganske lukt, hvorfor i huleste skal mannen betale alt?!?! 

Ang. hjemmedate.. Det kommer jo til et punkt der han du har datet noen uker ikke er fremmed lengre, eller? Det er ikke en ny person på hver date, da ville jeg i så fall ikke sagt at datingen har fått bra i det siste.. 

Ja, jeg fikk nok det siden jeg ikke ville ta dem med meg hjem etter første kaffedate og knulle dem. 

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Ja, jeg fikk nok det siden jeg ikke ville ta dem med meg hjem etter første kaffedate og knulle dem. 

Du er jo ikke likanes...

Anonymkode: a9ed8...a06

Skrevet
41 minutter siden, O.G. skrev:

Nei, sånne menn skal du for all del holde deg unna, hvis de tydelig gav tegn på at det var det de ville. 

Skrevet
6 minutter siden, Anim92 skrev:

Nei, sånne menn skal du for all del holde deg unna, hvis de tydelig gav tegn på at det var det de ville. 

Nemlig. 

Uansett lykke til i jakten på kar.

Skrevet (endret)
3 minutter siden, O.G. skrev:

Nemlig. 

Uansett lykke til i jakten på kar.

Jeg jakter ikke lenger, jeg ville bare ha tips til rimelige aktiviteter;)

Edit: men takk 😉

Endret av Anim92
Skrevet
7 minutter siden, Anim92 skrev:

Jeg jakter ikke lenger, jeg ville bare ha tips til rimelige aktiviteter;)

Edit: men takk 😉

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...