Gå til innhold

Full venninne ville ligge med daten min.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan vel egentlig kalle han kjæreste, siden vi har datet hverandre i to måneder nå.

Kort fortalt:

Hadde fest og venninnen min var ganske full. Da daten min kom så begynte hun å mase høylytt på meg om hun kunne kline med han og om vi ikke kunne ha trekant. Dette høylytt foran flere. Jeg syntes det var både flaut og ydmykende. Greia er at jeg tidligere har opplevd at ei venninne rotet med han jeg var sammen med og sliter fortsatt med selvtilliten etter det. Jeg ble forbanna på venninna mi igår og hun holdt kjeft. 

Hun beklaget seg idag og sa hun kun gjorde det hun gjorde igår for å se hva jeg føler for han. Jeg vet ikke om jeg kjøper den?

Anonymkode: fe440...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke hatt henne som en nær venninne i alle fall, det er nå helt sikkert.

Anonymkode: 6195a...2e4

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der hadde jeg lett droppet. Hun sa det fordi hun er en dritt og fordi hun har lyst på typen din. Hva sa han?

Anonymkode: ee2bf...09f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun der hadde jeg lett droppet. Hun sa det fordi hun er en dritt og fordi hun har lyst på typen din. Hva sa han?

Anonymkode: ee2bf...09f

Han ble satt ut og stum.

ts. 

Anonymkode: fe440...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette ei som begynner med A? Litt uvanlig navn? Da er hun bare sånn med alle.

Anonymkode: 6790a...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun foreslo trekant og ville ligge med deg og du svarte nei eller svarte ikke i det hele tatt? Ikke rart hun føler seg ydmyket. Det er vondt å bli avvist av en man trodde var en nær venninne.

Anonymkode: 3b93c...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun foreslo trekant og ville ligge med deg og du svarte nei eller svarte ikke i det hele tatt? Ikke rart hun føler seg ydmyket. Det er vondt å bli avvist av en man trodde var en nær venninne.

Anonymkode: 3b93c...c0f

EH? Jeg sa nei ja. JEG føler meg ydmyket når hun sier høyt foran alle sammen: Jeg vil ha «Andreas»! 

Ts

Anonymkode: fe440...a15

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette ei som begynner med A? Litt uvanlig navn? Da er hun bare sånn med alle.

Anonymkode: 6790a...553

Nei.

ts

Anonymkode: fe440...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel om hun er slik til vanlig også (at hun prøver seg på venners dates/kjærester) eller om dette bare var et utslag av god gammeldags fyll. 

Anonymkode: 62179...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vel egentlig kalle han kjæreste, siden vi har datet hverandre i to måneder nå.

Kort fortalt:

Hadde fest og venninnen min var ganske full. Da daten min kom så begynte hun å mase høylytt på meg om hun kunne kline med han og om vi ikke kunne ha trekant. Dette høylytt foran flere. Jeg syntes det var både flaut og ydmykende. Greia er at jeg tidligere har opplevd at ei venninne rotet med han jeg var sammen med og sliter fortsatt med selvtilliten etter det. Jeg ble forbanna på venninna mi igår og hun holdt kjeft. 

Hun beklaget seg idag og sa hun kun gjorde det hun gjorde igår for å se hva jeg føler for han. Jeg vet ikke om jeg kjøper den?

Anonymkode: fe440...a15

Synes det høres ut som at det er deg hun har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper for din del at hun ikke er en nær venninne

Anonymkode: 1d790...2b8

Dessverre er/var det det.

ts

Anonymkode: fe440...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et sjarmtroll! Folk er forskjellige, men jeg hadde ikke orket den omgangsformen uansett hva hun sa og gjorde. 

Anonymkode: 53d34...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en god venninne som gjorde dette mot meg en gang. Vi snakket aldri om det. Ble for vanskelig. 

Tok det opp med henne fem år senere, da husket hun det ikke en gang. Men ble veldig lei seg. 

Vi er gode venninner i dag, ti år senere. 

Noen ganger kan det være verdt å gi ting en ny sjanse også. 

Anonymkode: d67f8...c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært spikeren i kista for det vennskapet.

Man skal kunne stole på venninnene sine, og hun viste deg at hun vil prøve seg på kjæresten din om du er der eller ikke. Det at han ikke sa klart i fra at det aldri kom til å skje, ville ikke gitt han ei stjerne i boka heller for å si det slik. Kan skjønne det er kult å ha draget på flere damer, men han burde sagt klart i fra at han bare ville ha deg om han er interessert i ett forhold med deg.

Anonymkode: f8834...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke til å stole på. Har lyst på den du liker, og unnskylder oppførselen sin led at hun skulle teste deg hvor mye følelser du hadde for han?! Hun der kommer til å jakte de mennene hun vil ha, bare for konkurransens og bekreftelsens skyld og kommer aldri til å være å stole på. Hadde aldri inkludert hun i mitt privatliv noe mer og ansett hun som en bekjent jeg helst ikke ville kjenne, enn en venninde.  

Anonymkode: cb2fa...604

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun i det minste lagt seg helt flat.. hadde dumpet hun som venninne. 

Anonymkode: 81ec1...ead

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...