Gå til innhold

Hjelp, er jeg helt forstyrret??


novembertrist

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en mann gjennom jobben som jeg fra første dag har følt en sterk tiltrekning mot. Jeg har også hele tiden følt at dette var gjensidig, vi sitter alltid sammen, prater mye, han tar borti meg osv. Det var mange tegn på at han var interessert (bla på facebook). Han har ikke tatt initiativ til noe mer. En dag dristet jeg meg til å sende han en mail, bare om noe ganske trivielt. Samme kveld la han ut på face et bilde av brylllupsdag og at han feiret 30 års ekteskap (han giftet seg veldig ung). Dagen etter svarte han veldig hyggelig på mailen, skev vi sees snart osv (men heller ikke noe mer). Neste gang jeg møtte han var han like hyggelig og virket interessert, men han nevnte ikke mailen. 

Nå har jeg holdt litt avstand, men så fikk jeg en ny mail av han (vi sees veldig sjelden). Den var ikke bare til meg men til flere, men lurer på om han sendte den fordi han ville jeg skulle svare?? Skal jeg svare?? Det var en typisk god jul mail.

Jeg er så opptatt av denne mannen, han er helt fantastisk. Hva gjør jeg, er dette helt håpløst å forfølge?? Han virker interessert, kan virkelig ekteskapet hans være veldig bra når han er sånn? Samtidig ble jeg veldig usikker når jeg tok kontakt og ikke fikk den  response  jeg ønsket. Det er ærlig talt uvant for meg, dersom jeg forsøker og viser at jeg er interessert (noe jeg veldig sjelden gjør) pleier ting å ordne seg. 

Hva bør jeg gjøre???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du savner en mann i livet ditt. Logg deg på Tinder. Finn en ledig mann. 

Anonymkode: e2433...512

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du legger veldig mye i veldig lite her. Han virker IKKE interessert i deg.. 

Anonymkode: 5e260...25c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk er bare hyggelig, betyr ikke at han har lyst på deg..

Anonymkode: 5e260...25c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer de over, jeg tror du mistolker signalene hans. Bevar den gode tonen og vær glad for å ha en trivelig kollega, også ser du heller etter noen som er ledig! :) 

Anonymkode: f4644...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå i den fellen at du overtolker vennskapelighet. Selv gjorde jeg ofte det tidligere. Jeg var så sulteforet på intimitet, vennlighet og følelser at jeg falt for enhver mann som var god mot meg. Ærlig talt er det ikke så lenge siden det skjedde sist gang heller, men jeg har lært meg å kjenne igjen mitt eget reaksjonsmønster, så jeg klarte å stoppe det før det gikk for langt.

Anonymkode: fffba...3a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...